.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 23:50:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: AUDI A4 B5 2.8 193ps
PostNapisane: 20.sie.2012 15:30:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2012 16:53:23
Posty: 18
Cześć, jestem już zdecydowany na Audi A4 B5 2.8 193ps chciał bym zapytać kogoś kto posiada audi z tym motorem o eksploatacje i awaryjność. Od razu po sprowadzeniu auta z Niemiec chce założyć sekwencję. Czy sekwencja wpłynie na awaryjność? Ile średnio spala Wam gazu? Bo słyszę od znajomych różne opinie jedni mówią że w trasie pali im 12 inni że 16? Jak to naprawdę z tym jest?


z góry dziękuję za odpowiedź

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A4 B5 2.8 193ps
PostNapisane: 20.sie.2012 17:00:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
silnik pancerny, dzielnie znosi LPG. spalanie jak wyżej 11+ w zależności od instalacji, kondycji silnika i nogi kierowcy ;)
eksploatacja do najdroższych nie należy: rozrząd w 500pln się zmieścisz, ok 6ltr. oliwy, świeczki i inne pierdoły w normalnych cenach...

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A4 B5 2.8 193ps
PostNapisane: 20.sie.2012 17:12:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2012 16:53:23
Posty: 18
Dzięki, chętnie zobaczę jeszcze jakąś opinie.

Jeżdżę mało 3-5tys kilometrów rocznie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A4 B5 2.8 193ps
PostNapisane: 20.sie.2012 17:28:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Kolega ma taki silnik i nie ma problemów. Jest ogrom tematów o tym motorze na forum, poszukaj. Jeśli robisz takie przebiegi rocznie to po co instalacja?

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A4 B5 2.8 193ps
PostNapisane: 20.sie.2012 17:45:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2012 16:53:23
Posty: 18
z tym 3-5 dużo przesadziłem, około 20 tysięcy rocznie, tak czy siak gaz i tak zainstaluję:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A4 B5 2.8 193ps
PostNapisane: 20.sie.2012 17:55:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
no to rzeczywiście cię poniosło ;) przy tym rocznym przebiegu instalka powinna zwrócić ci się w ciągu tego roku...

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A4 B5 2.8 193ps
PostNapisane: 20.sie.2012 17:57:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2012 16:53:23
Posty: 18
3 lata i powinna się wrócić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A4 B5 2.8 193ps
PostNapisane: 20.sie.2012 21:06:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
koszt instalacji powinien się zwrócić w zależności od spalania w ciągu 16-25tys km...
pytanie teraz w jakim czasie przejedzie się ten dystans ;)

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A4 B5 2.8 193ps
PostNapisane: 20.sie.2012 22:01:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
trzeba tam dobrać dobra instalke bo to nie jest tak jak w AAH czy ABC, jak zacznie pluć błędami to się zaczyna ciekawie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A4 B5 2.8 193ps
PostNapisane: 20.sie.2012 22:08:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
jak to mój "gaziarz" powiedział: w dzisiejszych czasach zakładanie i regulacja instalacji polega na ciągłym i jak najlepszym oszukiwaniu ecu...
i to jest prawda, im więcej elektroniki,tym więcej trzeba się przyłożyć....

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A4 B5 2.8 193ps
PostNapisane: 20.sie.2012 22:31:51 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Moja była A6 C4 ACK quattro manual spalała od 11l LPG w trasie do nawet 15 w trasie (szybka autostradowa jazda czyli podobnie co aktualna eSa 4.2 w automacie przy podobnych prędkościach). Miasto 16 + ? LPG ;) Przejechałem nią coś ponad 110 kkm przez 2 lata z hakiem. Na początku miałem sterownik Zenit, czerwone Valteki i reduktor KME Silver. Faktycznie były problemy z rozruchem, jakieś błędy, pokrzaczone adaptacje itp. Trochę dała mi wtedy w kość....Po 50-60 kkm Kornel zmienił mi wtryski na Matrixy, zrobił przeróbkę reduktora by nie było spadków ciśnienia, wcześniej został też zmieniony sterownik na Stag-300 (właściwie to po tej zamianie sterownika odetchnąłem z ulgą i silnik zaczął się lubić z LPG trochę bardziej). Po wszystkich modach auto jeździło kolejne 40 czy 50 kkm bezproblemowo.
Podsumowując. ACK będzie jeździł na LPG pod warunkiem odpowiednio dobranego osprzętu i myślącego = kumatego gazownika. Jeśli porównam z obecnym autem to (odpukać - puk, puk :): ) teraz nie mam żadnych kłopotów z LPG. Pewnie dlatego że jestem bogatszy o doświadczenia z gazem w 2.8 30V.

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A4 B5 2.8 193ps
PostNapisane: 22.sie.2012 19:46:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2012 16:53:23
Posty: 18
Co o tym sądzicie?

A4 B5 2.8 149000 2650E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A4 B5 2.8 193ps
PostNapisane: 22.sie.2012 20:31:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2012 17:26:27
Posty: 68
Auto: Audi A6 C5 4.2
dla mnie wyglada ok tylko te felgi psują urok :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A4 B5 2.8 193ps
PostNapisane: 22.sie.2012 21:52:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
cena z kosmosu :galy: dolicz opłaty a to przed lift, brzydki i prawie golas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A4 B5 2.8 193ps
PostNapisane: 23.sie.2012 07:08:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
inwalida...

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A4 B5 2.8 193ps
PostNapisane: 23.sie.2012 09:59:25 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Taki stary brzydal za taką kasę :D Zejdź na ziemię kolego. Nie dalej jak miesiąc temu była do sprzedania w Lublinie A4 B5 Avant 2.8 30V AMX quattro manual. Rok 2000, srebrna, w skórach kubełkowych w fajnym stanie, tempomat, pełny FIS (sprawny - bez uszkodzeń wyświetlacza), grzane pupy, itd. Przejechane miała 267kkm (raczej nie cofnięte - była z książką). Oglądałem ją osobiście i podobała mi się, silniczek ładnie pracował, jeszcze katy sprawne. Sprowadzona świeżo z CH. Poszła za ok.12 tys.zł. Była już po akcyzie, do zrobienia był przegląd, recykling do opłacenia i rejestracja. Gdybym był "na kupnie" i nie miał swojej S6 to pewnie bym ją przygarnął.
Można jak widzisz kupić taniej coś fajniejszego. A to co pokazałeś lekko licząc wyszło by z podróżą do DE i opłatami ok.14k :/

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A4 B5 2.8 193ps
PostNapisane: 23.sie.2012 16:53:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2012 16:53:23
Posty: 18
Poczekam aż coś fajnego się trafi, mam czas. Tylko sedanik mnie interesuje:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A4 B5 2.8 193ps
PostNapisane: 26.sie.2012 19:16:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2012 16:53:23
Posty: 18
Mam jeszcze ostatnie pytanie,

Gdybyście mieli do wyboru Audi A4 B5 2.8 193PS i VW Passat B5 2.8 193PS 4MOTION który z nich byście wybrali i dlaczego?
Czy to te same silniki?
Prosił bym o jakieś + i - jednego i drugiego.

Przepraszam że zadaje tak dużo pytań ale chcę zrobić dobry zakup na kilka lat.

Z góry dziękuję za odpowiedź


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A4 B5 2.8 193ps
PostNapisane: 26.sie.2012 19:22:15 
Silni ten sam, lepiej ze w pasku jest 4M, ale jakosc i prowadzenie na + audi, ale nie jest zle, jest tak na 4 +, audi na 5.. ;)
taka moja opinia


Góra
  
 
 Tytuł: Re: AUDI A4 B5 2.8 193ps
PostNapisane: 26.sie.2012 19:32:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
Jeśli audi miałoby być FWD a nie przeszkadza Ci wygląda passka w środku, to brałbym paska, bo :

siedzi tam najprawdziwsze quattro
więcej miejsca w środku.

Za A4 przemawia wygląda zewnętrzny i wewnętrzny.

Oczywiście pomijam stan techniczny tych samochodów, uznaje że jest zbliżony. Co do prowadzenia, hmm to ta sama płyta podłogowa, lekko przedłużona w VW

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/B5Q FL avant/B5Q FL avant/T25 Tojka/Pełgot Mistrz Kropelka
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/V6TDI swap na R4 TDI/1.8PB/HDI

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: