.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lut.2025 16:39:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2011 16:31:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2011 21:20:53
Posty: 10
Lokalizacja: Bydgoszcz
A co myślicie o tym.

http://otomoto.pl/audi-a6-quattro-2-8-g ... 71392.html
Gaz jest OK.
Czy ten gaz może się załączać przy zimnym silniku, bo obecnie w 1.8 mam drugą generację i o ile nie ma mrozów poniżej -15 to po przegazowaniu do 2200 obr. się przełącza na gaz i chodzi bez problemu. Czy ktoś z was ma sekwencję która załącza się przy zimnym silniku (np -5st) i pracuje w miarę normalnie.
Pytam bo jak rano jadę zimą do pracy 13km to obecnie mój golf 1.8 rozgrzewa się dopiero pod koniec, mimo sprawnego termostatu. Natomiast ojca auto 1.9TDi 90km, nie jest w stanie się dobrze rozgrzać na tej trasie, nie chciałbym mieć auta które mimo że na gaz będzie się połowę drogi rozgrzewać na benzynie.
Rozumiem że auto ma metalowy kolektor ssący.

Czy automat jest dużo głośniejszy przy jeździe poza miastem przy 140km/h.
Jakie przebiegi pomiędzy remontami osiągają te skrzynie i silnik.

Jaki jest koszt serwisu takiego automatu.
I ewentualnie jakich kosztów mogę się spodziewać w przypadki awarii.
Zazwyczaj nie robię więcej jak 30tyś km rocznie. Ale zdarzają się długie trasy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2011 17:42:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
Zależy jak się dba o instalkę ja u siebie na gaz przełączam dopiero jak pokazuje 50-60 C tak to mi jakoś szkoda i jeżdze na PB. Automatem będziesz miał jeszcze lepiej w trasie bo będziesz miał mniejsze obroty :)

Z tymi remontami to trudne pytania zaczynasz zadawać zależy kto jak dba i szanuje auto.Koszt serwisu hmmmm może być 350zł a może być 4500zł

Dziwna jest ta C4 boczki ciemne deska kremowa.Ktoś robił jakieś mixy ;)

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2011 18:50:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2011 21:20:53
Posty: 10
Lokalizacja: Bydgoszcz
TymoOon napisał(a):
Zależy jak się dba o instalkę ja u siebie na gaz przełączam dopiero jak pokazuje 50-60 C tak to mi jakoś szkoda i jeżdze na PB. Automatem będziesz miał jeszcze lepiej w trasie bo będziesz miał mniejsze obroty :)

Z tymi remontami to trudne pytania zaczynasz zadawać zależy kto jak dba i szanuje auto.Koszt serwisu hmmmm może być 350zł a może być 4500zł

Dziwna jest ta C4 boczki ciemne deska kremowa.Ktoś robił jakieś mixy ;)


Czyli rozumiem że tapicerkę ktoś mógł wymieniać aby np ukryć przebieg.
Mam teraz pytanie czy 4 bieg w automacie przy tej samej prędkości jazdy zapewnia niższe obroty silnika niż 5 bieg w manualu?
Co do instalacji gazowej to głównie pada parownik, a to nie jest taki duży koszt,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2011 19:10:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.mar.2006 12:14:06
Posty: 112
Lokalizacja: Janikowo k Inowrocławia
Ekonomm napisał(a):
TymoOon napisał(a):

Dziwna jest ta C4 boczki ciemne deska kremowa.Ktoś robił jakieś mixy ;)


Czyli rozumiem że tapicerkę ktoś mógł wymieniać aby np ukryć przebieg.
Mam teraz pytanie czy 4 bieg w automacie przy tej samej prędkości jazdy zapewnia niższe obroty silnika niż 5 bieg w manualu?
Co do instalacji gazowej to głównie pada parownik, a to nie jest taki duży koszt,


Raczej bym obstawiał porządnego dzwona auto już na zdjęciach nie jest godne zainteresowania.
Co do instalacji gazowej to w tym wypadku masz tylko sekwencję i tutaj trzeba bardziej dbać niż przy zwykłej instalce bo masz wtryski gazu i one powinny być czyszczone co jakiś czas bo inaczej się zapiekają,

_________________
Tomek
A6 C4 2.6 quattro b/g 1994 było
100 C3 2.2 b/g 1991 było
100 C3 1.8 b/g 1990 było
80 B3 2.0 b/g 1991 bylo
80 B2 1.6 b/g 1980 bylo
90 B2 2.2 b/g 1985 bylo
100 C3 2.0 diesel 1984 bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2011 23:36:46 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Do tego w aucie z linka mamy długie lusterko z prawej. Plus deska w innym kolorze......i wnioski nasuwają się same ;) Bynajmniej dzwona nie mam na myśli :):
Do słów przedmówcy dodam, że akurat czerwone Valteki (wtryskiwacze LPG) są w miarę odporne na syf i długo wytrzymują, za to lekko powiedziawszy niezbyt precyzyjnie dawkują gaz. Nie zgodzę się że przy sekwencji trzeba więcej chodzić. Jak zostanie prawidłowo zainstalowana i wystrojona to sprawia dużo mniej problemów niż zwykła instalacja na mikserze i nie musimy często zaglądać pod maskę. Warunek to dobrej jakości gaz i częsta wymiana filtrów...

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2011 22:02:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2005 14:56:39
Posty: 84
Lokalizacja: Lublin
Sterowanie 4 szybami na drzwiach pasażera :)

_________________
Audi 90 PS
Audi B4 ABK+BLOS
Audi C4 ABC+sekwencja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2011 22:08:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.paź.2008 18:46:44
Posty: 326
Lokalizacja: Szczepki
zombi66 napisał(a):
Sterowanie 4 szybami na drzwiach pasażera :)


dobrze jest zrobione masz sterowanie w lewych i prawych drzwiach szkoda że nie ma 2 kierownic :):

_________________
BYŁO
AUDI b2 1.6d
Renault Safrane I 2.2
VW golf 3 1.9 TDI (złom)
Opel kadett 1.4 LPG
Ford scorpio 2.0
Passat b4 1.9TDI
JEST
VW Passat b3 1.9D
VW Passat b3 1.9TD
VW Passat b4 1.8 LPG


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2011 13:26:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2011 21:20:53
Posty: 10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam ponownie.

Jutro zamierzam jechać obejrzeć to auto:

http://otomoto.pl/audi-a6-quattro-kseno ... 89051.html

Mam kilka pytań:
1. Czy te "xenony" w razie problemów można z powrotem zamienić na normalne żarówki.
2. Czy dużo jest zachodu aby do auta dołożyć EDS (wystarczy wymienić pompę, czy też jeszcze wiązki przewodów i sterownik)
3. Czy to prawda że 4 bieg w automacie w tym aucie jest wyższy od 5 w manualu (silnik ma niższe obroty w automacie na 4 niż przy manualu przy 5).
4. Czy macie jakieś przeciwwskazania do automatu w tym aucie, czy silnik jest dość mocny do automatu,

Rozmawiałem ze sprzedającym i do ceny trzeba doliczyć jakieś 1500 zł opłat.

EDIT: Trochę dziwne że auto sprowadzane z zza granicy zachodniej kupuje się pod granicą wschodnią.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2011 20:25:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.mar.2006 12:14:06
Posty: 112
Lokalizacja: Janikowo k Inowrocławia
Wydaje mi się że to auto ma EDS.Łatwo zresztą to sprawdzić.Podnosisz tylną kanapę i tam na miejscu pasażera za kierowcą masz zainstalowany moduł i powinno na nim być napisane EDS.Jeżeli tak jest to znaczy że auto ma ten system..Ale chyba w Q to ten system to standart.

_________________
Tomek
A6 C4 2.6 quattro b/g 1994 było
100 C3 2.2 b/g 1991 było
100 C3 1.8 b/g 1990 było
80 B3 2.0 b/g 1991 bylo
80 B2 1.6 b/g 1980 bylo
90 B2 2.2 b/g 1985 bylo
100 C3 2.0 diesel 1984 bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: