A co myślicie o tym.
http://otomoto.pl/audi-a6-quattro-2-8-g ... 71392.html
Gaz jest OK.
Czy ten gaz może się załączać przy zimnym silniku, bo obecnie w 1.8 mam drugą generację i o ile nie ma mrozów poniżej -15 to po przegazowaniu do 2200 obr. się przełącza na gaz i chodzi bez problemu. Czy ktoś z was ma sekwencję która załącza się przy zimnym silniku (np -5st) i pracuje w miarę normalnie.
Pytam bo jak rano jadę zimą do pracy 13km to obecnie mój golf 1.8 rozgrzewa się dopiero pod koniec, mimo sprawnego termostatu. Natomiast ojca auto 1.9TDi 90km, nie jest w stanie się dobrze rozgrzać na tej trasie, nie chciałbym mieć auta które mimo że na gaz będzie się połowę drogi rozgrzewać na benzynie.
Rozumiem że auto ma metalowy kolektor ssący.
Czy automat jest dużo głośniejszy przy jeździe poza miastem przy 140km/h.
Jakie przebiegi pomiędzy remontami osiągają te skrzynie i silnik.
Jaki jest koszt serwisu takiego automatu.
I ewentualnie jakich kosztów mogę się spodziewać w przypadki awarii.
Zazwyczaj nie robię więcej jak 30tyś km rocznie. Ale zdarzają się długie trasy.