.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 01:21:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: C4 2.8 quattro
PostNapisane: 21.kwi.2014 17:20:23 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Tofik20 napisał(a):
gitmar napisał(a):
To co piszesz Tofik to jakieś wyssane z palca bzdury :D
Wrzuc na luz troche.

Ja jestem wyluzowany, więc nie wiem o co kaman... Nie wnikam jakie miałeś egzemplarze, ale skoro był problem z rdzą to znaczy, że było już nie ciekawie. Jeśli kupujesz takie auto oby jak najtaniej to później nie ma co psioczyć.... Tyle ode mnie i ze swojej strony apeluje o powrót do tematu :!: Skoro autor tematu się zainteresował autem pomimo ceny tzn.że ją zaakceptował. Skończmy więc co ile jest warte bo dla każdego ta wartość może być inna.

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: C4 2.8 quattro
PostNapisane: 21.kwi.2014 17:32:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2006 21:57:53
Posty: 336
Lokalizacja: Elbląg
gitmar napisał(a):
Tofik20 napisał(a):
gitmar napisał(a):
Jeśli kupujesz takie auto oby jak najtaniej to później nie ma co psioczyć
Nie wiesz jakie auta kupuje. Przepłacenie za samochód wcale nie oznacza ze bedzie super mega miód malina. Czasem tez lepiej kupic taniej i poprawic auto pod siebie.
I nie wydaje mi sie zebysmy odbiegali od tematu. Autor tematu chyba nie zna tego modelu a tym bardziej tej marki skoro pyta o opinie nt. 2.8 wiec warto zeby znał ewentualne bolaczki C4.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: C4 2.8 quattro
PostNapisane: 21.kwi.2014 20:33:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.kwi.2014 12:49:24
Posty: 11
dzwonilem i pytalem, mowi ze przebieg udokumentowany z serwisu na 78 tys i on zrobil 50, sprzedaje bo cos ekonomiczniejszego chce kupic, rdzy nie ma tylko mowi ze delikatnie cos pokazalo sie z przodu na blotniku, wersja bez klimy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: C4 2.8 quattro
PostNapisane: 21.kwi.2014 21:00:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2006 21:57:53
Posty: 336
Lokalizacja: Elbląg
omenek250 napisał(a):
dzwonilem i pytalem, mowi ze przebieg udokumentowany z serwisu na 78 tys i on zrobil 50, sprzedaje bo cos ekonomiczniejszego chce kupic, rdzy nie ma tylko mowi ze delikatnie cos pokazalo sie z przodu na blotniku, wersja bez klimy

Jak juz cos wyskoczyło to tylko kwestia czasu i błotnik do wymiany.
Pamietaj ze auto ma swoje lata i to ze ma niski przebieg nie znaczy ze bedziesz miał spokój na pare lat.
Mam ten sam rocznik i przy przebiegu 110tys uszczelka podgłowica odmówiła posługi ale miała wtedy prawie 20 lat. A wiadomo koszt zrobienia czegos w R4 a w V6 bardzo sie różni.

Na zdjeciach wyglada fajnie. Jak masz blisko jedz i zobacz.
Jak z cena??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: C4 2.8 quattro
PostNapisane: 21.kwi.2014 21:11:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.kwi.2014 12:49:24
Posty: 11
na zdjeciach ladnie sie prezentuje mowil typ ze nawet nakladki na pedaly orginalne i nie po wycierane , w tym rzecz ze mam spory kawal jechac zeby obejrzec, w ksiazce serwisu zapisne ze wymieniane byly : termostat, uszczelniacz walu korbowego i dolany olej do tylnego mostu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: C4 2.8 quattro
PostNapisane: 22.kwi.2014 08:09:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.kwi.2014 12:49:24
Posty: 11
cena 8900zl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: C4 2.8 quattro
PostNapisane: 22.kwi.2014 09:11:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Tofik20 napisał(a):
Ja bym zaproponował 6 tys i dziekuje.
To nie sa samochody na które ludzie sie rzucaja jak na cukierki ale dla kogos kto szuka akurat tego modelu. Osobiscie do C4 zniecheca mnie jak na audi kiepskie zabezpieczenie antykorozyjne.

Jak wspomniałem kupiłem teraz B3 z nalotem 137 tys. w stanie wzorowym za troche ponad 3 tys. Wymagał tylko wymiany przewodów i kopułki. Poza tym zero wkładu.
Na allegro takie stoja po 7-8 tys ale co z tego? Szukanie maniaka który by tyle dał moze zajac wieki.


Chyba nie jesteś świadom tego co piszesz... C4 to jedno z aut w którym blacha o ile wcześniej nie bita to długo jeszcze pojeździ z racji rewelacyjnego zabezpieczenia antykorozyjnego, ocynku itp.. fakt że gdzieś tam jakieś kwiatki wyjdą, tj. błotniki i klapa w avancie ale nie zapominajmy o tym że te auta mają już prawie albo i ponad 20 lat.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: C4 2.8 quattro
PostNapisane: 22.kwi.2014 09:33:51 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
To, że akurat B3 ma lepszą "blachę" to też nie argument. Fakt chyba najlepiej zabezpieczone auto z tamtych lat, ale to żadna konkurencja dla C4.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: C4 2.8 quattro
PostNapisane: 22.kwi.2014 17:57:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2011 21:50:33
Posty: 104
Lokalizacja: TBU
Auto: A6 C4 AHU & ABC
Jechałem raz za kierownicą B4, prowadzenie fatalne, pozycja kierowcy to samo.
Nie wiem czym się ludzie tak jarają, samą blachą? Porównując do Vectry A, to Opel Pięknie się prowadzi, do tego 2.0 z Opla a 2.0 z Audi oba 115KM to dwa różne światy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: C4 2.8 quattro
PostNapisane: 22.kwi.2014 19:30:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2011 19:05:02
Posty: 404
Auto: a8 d2 i 80
Ople to sito jeszcze Vectra, czym się jarają prostą konstrukcja i niskimi kosztami, blachą też bo to wielki atut tego auta

_________________
Maluch - był
Audi 80 - zezłomowana
Audi A8 D2 - jest
Mercedes W140 - jest
Mazda 626 GE -jest
następne będzie Audi A8 D3 lub W221


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: C4 2.8 quattro
PostNapisane: 23.kwi.2014 09:37:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.kwi.2014 12:49:24
Posty: 11
już nie mówmy tu o oplach bo miałem kiedys astre i szkoda gadać grzeche tu by było porównyw opla do audi. Moze w tych pieniądzach lepiej c5 co?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: C4 2.8 quattro
PostNapisane: 23.kwi.2014 09:58:13 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Ja bym szukał C6 ;-)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: C4 2.8 quattro
PostNapisane: 23.kwi.2014 17:49:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2006 21:57:53
Posty: 336
Lokalizacja: Elbląg
emge napisał(a):
Ja bym szukał C6 ;-)

Zarty zartami ale rok temu sprzedałem C5 za raptem 1.5 tys wiecej.
i nie mów mi tu ze pewnie szrot zajechany bo auto wymagało jedynie wymiany przepływki.
spiler86 napisał(a):
Jechałem raz za kierownicą B4, prowadzenie fatalne, pozycja kierowcy to samo.
Kwestia przyzwyczajenia. Jak miałem jeszcze C5 i jeździłem czasami brata C4 tez tak mówiłem.
Wiadomo ze C4 to klasa wyższa od B3 . Ale osobiscie kocham B3 :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: C4 2.8 quattro
PostNapisane: 23.kwi.2014 18:43:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2011 21:50:33
Posty: 104
Lokalizacja: TBU
Auto: A6 C4 AHU & ABC
Możliwe, albo to przyzwyczajenie do Opla, albo już znudzenie C4 i pora na coś innego, w sumie to gdyby D2 było ciut mniejsze :diabel2:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: C4 2.8 quattro
PostNapisane: 16.sie.2014 17:58:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2014 17:35:03
Posty: 2
Lokalizacja: LBN
Auto: AUDI 100 C4 2.8 Avant
Witam Zakupiłem ta C4 jakiś miesiąc temu...odrazu co trzeba było zrobić to uszczelnić pokrywy silnika, prawą półoś mostu i oczywiście doleć orginalnego oleju. Ręcznego brak, prawy amor cieknie.Tylne prawe łożysko ma luz,wycieraczka klapy urobiona zamiata klapę. A Teraz z Czym mam problem to z auto gdzieś przy 2 tyś obrotów gubi iskrę kupiłem cewke beru zamontowałem i dalej jest problem, poprzedni właściciel mówił ze wymieniał przewody i świece. Przewody wyglądają na nowe (bosch) swiec jeszcze nie wymieniłem ale w przeciągu paru dni to zrobię jak nie pomoże to już nie wiem... Może ktoś ma jakieś pomysły co jeszcze mogę sprawdzić...
Z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam :)

_________________
Ocynk to podstawa :) :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: