ernieball napisał(a):
Co wy chcecie od 3.0 ASN, znam kilka jeżdżących i nic się nie dzieje.
Zrobić porządnie rozrząd, wymieniać oliwę na czas i jeździć.
To bardzo fajne silniki.
Każdy pisze "podobno bloki pękają" tylko ciekawe ilu z tych co tak pisze widziało to na własne oczy?
teraz w ASnach zaczyna się temat z zapalającą się kontrolką oleju, pompy padają, zamienników nie ma a używki idą po 800zł ale na AKP wiadomo będą to najlepsze silniki, kup sprawnego ASNa na części to zroisz interes życia
bloku napisał(a):
Jeszcze nie peklem hehehe. A tak serio to mnie zawsze bawi jak pisza "czytalem na forum ze korby wychodza bokiem" albo "glowice pekaja, tak czytalem".
Prawda jest taka, ze pisza o takich usterkach Ci co trafili na zajezdzone auta. Podobnie jest z 2,5 TDI V6 czy 2,0T...a u mnie w rodzinie zrobily po 200kkm i nic sie nie dzialo gdzie nie byly od nowosci.
wytapatane zenkiem
bierz pod uwagę, że z biegiem czasu jest tylko coraz gorzej, ne ma drugiego tal upierdliwego V6 w AUDI, zrobiły po 200kkm ale miały przejechane pewnie połowę tego
spidernet napisał(a):
Arthur napisał(a):
sory ale jeśli przeraziły Cie koszty związane z A8, to niestety ale B6 3.0 czy 4.2 na pewno nie będzie tańsze w utrzymaniu, prędzej szukaj 1.8 T
Mam wrażenie, że odnosisz się do spalania, a ja pytam o koszty eksploatacji. Chociażby amortyzator w A8 to koszt rzędu 1500zł za jedną szt. Dlatego też zapytałem o podstawowe koszty użytkowania i jak narazie nie otrzymałem konkretnej odp, chociaż z każdym Waszym postem i tak wiem coś więcej... Analizując tematy i materiały z internetu coraz bardziej skłaniam się ku S4. Ten dźwięk V8... mmm
Do jakiej A8? Do D3 trochę za tanio do D2 4x za drogo, zmień kierunek poszukiwań i rozglądaj się za C5