Najważniejsze by być zadowolonym z zakupu, ciekawy jestem jak to Twoje jeździ
Nie wiem, jakie ma to odniesienie do A4 B7 avant, lecz jak ktos szuka cos w tym stylu z podobnymi mocami w bazie, około 200pk to t5 jest ciekawą opcją.
Minusy:
- schowki...eeechhh.Te w drzwiach to tylko na tel. - miejsce na głośnik jest 2,5x większe, potrfel wrzucisz za konsole środkową.
Schowek w desce tez nie powala. Sytuacje ratują kieszenie w fotelach, w podkłokietnikach.
- bagażnik...ciągle łapię chwilę zadumy, gdy podnoszę tylna klapę
- FWD
Plusy:
- silnik, skrzynia 6
- zawieszenie
- układ kierowniczy
- jakość wykonania
Pozdrowienia i do zobaczenia
edit:
- spalanie średnie, z 900km to 9,4l.
Miasto to 11,8l, trasa spokojnie spada do 7-7,5l
- schowki w drzwiach małe, gdyz mam wersję co się okazało "high performance", przez to głośniki są 2,5x większe niż schowek w drzwiach. + ze dobrze to gra.
- FWD jest minusem w tym przypadku, gdy chcesz wystartowac z pod świateł itd. Na 2 mozna się pokusić o mocny odjazd, lecz sensowniej to robić na 3 gdzie już mniejszy problem z trakcją. Dla mmnie to plus, gdyż kłóci sie to z wizerunkiem grzecznego kombi. Zawieszenie i układ kierowniczy to coś fanatstycznego, progresywny układ kierowniczy! Przy 180-czy 220 ciągle przyjemnie sztywny, mały ruch i jest reakcja natychmastowa, przy mniejszych przyjemnie się kręci i nie męczy. Dla mnie volvo musi wręcz wspólpracować z Fordem,
jesli chodzi o zawieszenie i układ kierowniczy.
- felgi miały byc 16tki, a okazały sie 225/45/17