.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 05:17:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: a4 1.8t vs 2.0 tfsi
PostNapisane: 26.sty.2017 19:06:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2017 02:01:28
Posty: 12
Tak tez zrobię, lecz nawet licząc, że przekłamuje o 0,5l to jest fantastyczny wynik. Teraz podskoczyło mi do 8.6, gdyby nawet było 9l gdzie 50/50 miasto trasa to i tak jest to mega oszczędny silnik. Niewiele więcej od rzędowych 4ek 2.0. Gdybys jeszcze szukał volvo, to moge pomódz o ile jestes zdecydowany i konkretny, jednak wtedy akcyza bo to auto zza granicy, no i mało prawdopodobne by był przebieg mniejszy niz tych z allegro. V70 II z d5, starsze v70 z 2.5 t5 tez są.
FWD nie wyrabia, szczególnie na 1 biegu, który jest krótki i jak chce ostro odejść to zero przyczepności. + to, ze że elektronika nie ingeruje na zapas na kolejnych biegach.
Suszarka powoduje, ze nawet na 6 biegu nie ma problemu z przyspieszeniem, przy 120km/h
na 6tce jest około 2,5tys obrotów i żadnego problemu by bez redukcji szedł.
Tak, fajnie mruczy od 3,5 tys rpm ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a4 1.8t vs 2.0 tfsi
PostNapisane: 27.sty.2017 10:17:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Volvo już nie szukam.Kupiłem jak w podpisie, też jeździ fajnie:)

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a4 1.8t vs 2.0 tfsi
PostNapisane: 27.sty.2017 17:43:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2017 02:01:28
Posty: 12
Najważniejsze by być zadowolonym z zakupu, ciekawy jestem jak to Twoje jeździ :)
Nie wiem, jakie ma to odniesienie do A4 B7 avant, lecz jak ktos szuka cos w tym stylu z podobnymi mocami w bazie, około 200pk to t5 jest ciekawą opcją.

Minusy:
- schowki...eeechhh.Te w drzwiach to tylko na tel. - miejsce na głośnik jest 2,5x większe, potrfel wrzucisz za konsole środkową.
Schowek w desce tez nie powala. Sytuacje ratują kieszenie w fotelach, w podkłokietnikach.
- bagażnik...ciągle łapię chwilę zadumy, gdy podnoszę tylna klapę
- FWD

Plusy:
- silnik, skrzynia 6
- zawieszenie
- układ kierowniczy
- jakość wykonania

Pozdrowienia i do zobaczenia ;)


edit:
- spalanie średnie, z 900km to 9,4l.
Miasto to 11,8l, trasa spokojnie spada do 7-7,5l
- schowki w drzwiach małe, gdyz mam wersję co się okazało "high performance", przez to głośniki są 2,5x większe niż schowek w drzwiach. + ze dobrze to gra.
- FWD jest minusem w tym przypadku, gdy chcesz wystartowac z pod świateł itd. Na 2 mozna się pokusić o mocny odjazd, lecz sensowniej to robić na 3 gdzie już mniejszy problem z trakcją. Dla mmnie to plus, gdyż kłóci sie to z wizerunkiem grzecznego kombi. Zawieszenie i układ kierowniczy to coś fanatstycznego, progresywny układ kierowniczy! Przy 180-czy 220 ciągle przyjemnie sztywny, mały ruch i jest reakcja natychmastowa, przy mniejszych przyjemnie się kręci i nie męczy. Dla mnie volvo musi wręcz wspólpracować z Fordem,
jesli chodzi o zawieszenie i układ kierowniczy.
- felgi miały byc 16tki, a okazały sie 225/45/17 ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: