mroova81 napisał(a):
Zauważyłem też, że po lifcie znikły też te kratki z kontrolkami pod FIS'em i pojawił się kolejny wyświetlacz(?).
I podświetlenia nie żarówkami a ledowe.
mroova81 napisał(a):
No i ktos już pisał wcześniej, że przed liftem były już kolorowe fisy, ale jeszcze jakieś inne, są jakieś fotki na poparcie tej tezy?
To zależy co rozumieć przez "kolorowe". Przed liftem komunikaty były czerwone i żółte, po lifcie wyświetlacz miał więcej kolorów.
mroova81 napisał(a):
Kolejna sprawa taka, że gdzieś czytałem, że po lifcie jest inne - prostsze dojście do rozrządu, prawda to?
Bo ja wiem, czy prostsze ? Ponoć jakoś się da bez zrzucania przodu, ale nie ma to IMHO sensu.
mroova81 napisał(a):
Zmiana silników z 32V na 40V nastąpiła również dokładnie jak inne zmiany, czy można dostać 40V przed liftem, lub 32V po? Poza tym te 32V/40V to dotyczyło tylko 4.2, czy 3.7 również łapie się na tą zmianę góry?
03.94 - 11.98 220 299 4172 ABZ, AKG
11.98 - 09.02 228 310 4172 AQF, AUW, AUX
07.95 - 11.98 169 230 3697 AEW, AKJ
11.98 - 09.02 191 260 3697 AKC, AQG
mroova81 napisał(a):
Czy pod względem awaryjności naprawde jest tak jak pisze morgoth?
4bieg automat jest trwalszy.
Wiadomo im więcej elektroniki, tym częściej to będzie padać.
mroova81 napisał(a):
No i w zasadzie, żeby jeszcze troszke skomplikować to jakie różnice do tych dwóch modeli mają kolejne 2: S8 przed i po FL? W S8 był to również '99r?
07.96 - 06.99 250 340 4172 AHC, AKH
06.99 - 09.02 265 360 4172 AQH, AVP
Co do innych różnic - na pewno dodatki, stand wyposażenie itp itd.