chruścik koledzy mają i przyznaje im rację ośka to jedyna nie wybaczalna sprawa. Co do 130ps w c5
AVF manual bardzo dobra konfiguracja, daje rade nie potrzeba żadnych magik(allegro)softów, no skoro kogoś dusi psychicznie, może sobie wsadzić virusa.
Ostatnio jechałem za takim i bez kompleksowo jechał na 130ps, az milo.
Często na
AKP czytam, mój TDi od 0 - 100km/h to objeżdza tego, a później on mnie. Czemu?

każdy z nich ma odpowiednia charakterystykę mocy i momentu, są b.przyjemne auta do podróży z punktu A do B, jak ktos w/w.
Czy przytoczone tu silniki 1,9 TDi są do sportu? A nawet 2.5, NIE napisze to po raz 1000x. Ja pomimo, że mam moment już dość odczuwalny i 225PS także na światlach mnie wyprzedzaja "pokemony" 1.6, 1,8 Bp nie przekraczam 2,7 tys/obr/min i się jednostajnie zdrowo dla mojego kochanego 2,5 rozpędzam, i tak ich dogonie na następnych światlach:D złapie troche prostej jade 1,5 obr na -6ce, pokemony giną taka ich rola. 1,9 TEDEI może fakt jest tansze zdecydowanie w eksploatacji od V-ki ale nie ta klasa, a za klase sie placi, czy 1.9 az takie duzo mniej awaryjne przy jezdzie na czerwone pole tu już bym polemizowal i to ostro, ciękną dudnią ect. To samo z 2,5 wymienilem kilka rzeczy, ktore trzeba po 200kkm i podpinam Vag'a i 0 błędów stosuje sie do pewnych reguł, obecnie mam 220kkm. W tym momencie zachowuje się jezdzi nie poci sie nigdzie, jak zdrowy
DIESEL 1,9 do 2,5 ma się tak jak 6 cylindrow do 4, 2 glowice do jednej.
wIęC pytajac czy 130kucy starczy w C5 jest zbędne, chcesz diesla jeździć jak arystokrata bez stanu przed zawałowego b.dobrze tylko nie zapominaj, ze diesle sa od tego swoim takze tak jezdze pomimo 225ps, sa poprostu piękną nutą dla ucha, jak i posłuszeństwa.
Jak napisal Ci kolega rzesiu , dieslowiec z krwi i kości
ziper87 2,5 to inna bajka;), a poza tym rozglądałem się za 1,9 to też nie jest prosto znaleźć stan silnika, zeby mnie usatysfakcjonował niestety.
Skonczy się na tym, ze kupie C6 2,0 TDi avant quattro. (tj. ojciec sobie kupi)
cyt- kopia
Cytuj:
Ja mam passata b5 fl 2004 variant 1.9tdi AVF 131 koni manualna skrzynia 6 z napedem 4x4. I jest malo, z miejsca golf 4 z takim smaym silnikiem nie da mi rady bo lepszy ma start 4x4 ale powyzej 100km/h passat zostaje z tylu. No fakt auto wazy ok 1700kilo..
Pod koniec przyszlego tygodnia bede mugl napisac jak wrazenia z jazdy po CompSporcie.
Mam nadzieje ze to ci troche pomoze ile warzy a6 variant ?
kolego
kopia napędem 4Motion i piszę się mógł jak i waży odmiana - mogę waga.

Masz przyzwoite autko, nie narzekaj.
pozdrawiam.