.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 12:37:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2008 08:44:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
chruścik koledzy mają i przyznaje im rację ośka to jedyna nie wybaczalna sprawa. Co do 130ps w c5 AVF manual bardzo dobra konfiguracja, daje rade nie potrzeba żadnych magik(allegro)softów, no skoro kogoś dusi psychicznie, może sobie wsadzić virusa.
Ostatnio jechałem za takim i bez kompleksowo jechał na 130ps, az milo.

Często na AKP czytam, mój TDi od 0 - 100km/h to objeżdza tego, a później on mnie. Czemu? :): każdy z nich ma odpowiednia charakterystykę mocy i momentu, są b.przyjemne auta do podróży z punktu A do B, jak ktos w/w.

Czy przytoczone tu silniki 1,9 TDi są do sportu? A nawet 2.5, NIE napisze to po raz 1000x. Ja pomimo, że mam moment już dość odczuwalny i 225PS także na światlach mnie wyprzedzaja "pokemony" 1.6, 1,8 Bp nie przekraczam 2,7 tys/obr/min i się jednostajnie zdrowo dla mojego kochanego 2,5 rozpędzam, i tak ich dogonie na następnych światlach:D złapie troche prostej jade 1,5 obr na -6ce, pokemony giną taka ich rola. 1,9 TEDEI może fakt jest tansze zdecydowanie w eksploatacji od V-ki ale nie ta klasa, a za klase sie placi, czy 1.9 az takie duzo mniej awaryjne przy jezdzie na czerwone pole tu już bym polemizowal i to ostro, ciękną dudnią ect. To samo z 2,5 wymienilem kilka rzeczy, ktore trzeba po 200kkm i podpinam Vag'a i 0 błędów stosuje sie do pewnych reguł, obecnie mam 220kkm. W tym momencie zachowuje się jezdzi nie poci sie nigdzie, jak zdrowy DIESEL 1,9 do 2,5 ma się tak jak 6 cylindrow do 4, 2 glowice do jednej. :D
wIęC pytajac czy 130kucy starczy w C5 jest zbędne, chcesz diesla jeździć jak arystokrata bez stanu przed zawałowego b.dobrze tylko nie zapominaj, ze diesle sa od tego swoim takze tak jezdze pomimo 225ps, sa poprostu piękną nutą dla ucha, jak i posłuszeństwa.

Jak napisal Ci kolega rzesiu , dieslowiec z krwi i kości

ziper87
2,5 to inna bajka;), a poza tym rozglądałem się za 1,9 to też nie jest prosto znaleźć stan silnika, zeby mnie usatysfakcjonował niestety. :(
Skonczy się na tym, ze kupie C6 2,0 TDi avant quattro. (tj. ojciec sobie kupi)


cyt- kopia
Cytuj:
Ja mam passata b5 fl 2004 variant 1.9tdi AVF 131 koni manualna skrzynia 6 z napedem 4x4. I jest malo, z miejsca golf 4 z takim smaym silnikiem nie da mi rady bo lepszy ma start 4x4 ale powyzej 100km/h passat zostaje z tylu. No fakt auto wazy ok 1700kilo..
Pod koniec przyszlego tygodnia bede mugl napisac jak wrazenia z jazdy po CompSporcie.
Mam nadzieje ze to ci troche pomoze ile warzy a6 variant ?


kolego kopia napędem 4Motion i piszę się mógł jak i waży odmiana - mogę waga. :peace: :diabel: :) Masz przyzwoite autko, nie narzekaj.

pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2008 20:31:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2008 00:54:55
Posty: 11
Lokalizacja: Trzebinia
Ja nie mowie ze mam zly samochod tylko on wazy zaduzo i nie daje sobie rady ten silnik z nim jak dla mnie. Samochod jest dosc szybki ale nie wypzedze nim nieraz bo nie dal bym rady a drogi mamy takie ze nie wszedzie sa 2 pasy i wyprzedzac trzeba. Sam masz MTM ;) wiec..
Wiesz mozna kupic astre II z silnikiem 1.2benzyna tez pojedzie. Ale nie o to chodzi, samochod bezpieczny to taki ktury ma jeszcze jakis zapas. Ja nie musze sie z kazdym scigac ale sie przydaje miec troche mocy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2008 06:10:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 19:47:34
Posty: 135
Lokalizacja: z garażu
imho mam 130ps w A6 i nie wiem- albo mój silnik ma chipa o którym kompletnie nic nie wiem, albo one sie tak zbierają.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2008 11:32:41 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8325
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Dzisiaj moja MOC uratowała mi zderzak - serio
Zwalniam na czerwonym na przejściu dla pieszych (koło stacji - nie na skrzyzowaniu - po prostu droga i światła dla pieszych)
Stoje już i widzę w lusterku jak zza zakrętu wypada seicento ale tak ze 100 km/h 9aż się pochyliło) i zaczyna z piskiem hamować za mną (nie zdązył by) a ja jako że stałem na "D" na hamulcu (jak zawsze) a na przejściu nikogo więc gaz w podłogę!
Efekt: Moja maska w górę, V8 daje z siebie wszystko, ja przyspieszam jak wariat, on hamuje jakl wariat - nie zdązył - lekkie zarysowanie zderzaka z tyłu (bo mnie musął) ale nawet nie pękł tylko "zgrzytnął", potem krótka rozmowa z małolatem jak się okazało, 50PLN mi dał i się pożegnaliśmy :(

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2008 14:29:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
kopia napisał(a):
Ja nie mowie ze mam zly samochod tylko on wazy zaduzo i nie daje sobie rady ten silnik z nim jak dla mnie. Samochod jest dosc szybki ale nie wypzedze nim nieraz bo nie dal bym rady a drogi mamy takie ze nie wszedzie sa 2 pasy i wyprzedzac trzeba. Sam masz MTM ;) wiec..
Wiesz mozna kupic astre II z silnikiem 1.2benzyna tez pojedzie. Ale nie o to chodzi, samochod bezpieczny to taki ktury ma jeszcze jakis zapas. Ja nie musze sie z kazdym scigac ale sie przydaje miec troche mocy.


Jest troszke roznicy po 1. masz pompowtryski w VW TDi, system CR gen.II 05'/ GEN III 07'. chlopaki w Audi maja glowne listwy common rail TDI roczniki ok 05', ktore daje zdecydowanie lepsza charakterystyke kultury pracy. W VW mozesz miec leką dziure zanim pociagnie, stad te wrazenie, ze nie zdarzysz. Popowtryski i system CR

W systemie common rail pompa wytwarza cały czas ciśnienie, akumulator ciśnienia wyrównuje ciśnienie, zaś wtryskiwacze otwierane są elektronicznie. Właśnie rozwój elektroniki i precyzji obróbki wtryskiwaczy (mikrodawki paliwa) sprawił, że system common rail mógł się zrealizować w praktyce. W systemie tym wtrysk odbywa się pod znacznie wyższym ciśnieniem (nawet o około 10 razy wyższym niż ma to miejsce w klasycznych układach wtryskowych).


Pompowtryskiwacze
w swej pierwotnej wersji były sterowane wyłącznie na drodze mechanicznej znanej jako układ silnika Cummins.

Rozwój elektrozaworów -- a ściślej elektozaworów o znikomym czasie zwłoki działania -- doprowadził do rozwoju pompowtryskiwaczy II generacji. Pozwalają one na podział dawki paliwa na dwie: dawkę wstępną (pilotażową) i dawkę zasadniczą. Dawka zasadnicza jest podawana z pewnym opóźnieniem po to, aby wtrysk odbył się w obszarze początków samozapłonu dawki pilotażowej - przez co praca silnika jest cichsza i mniej "twarda" (łagodniejsze narastanie ciśnienia nad tłokiem).

Damek nie narzeka ;], Ty tez nie narzekaj to jedno z najlePoszych TDi AVF


CR NOWEJ GEN Bodajze w paskach robia od 2008, na starym podczciwym stalowym zawieszeniu. Moze byc w koncu b.ciekawie. W swiecie paskow i VW

pozdr. :diabel:

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: