Detail napisał(a):
zaworoowa napisał(a):
Detail napisał(a):
Mysle, ze koszt uzytkowania tego samochodu jest bardzo zblizony do wersji 2.8 (zreszta ten silnik sie od niego wywodzi).
bez przesady. Wymieniłem co tylko mogłem w swoim 2.8 i jakoś nie widzę ubywających tysięcy PLN
A dlaczego mialbys widziec? Przeciez nie masz 300 koni pod macha zeby z tego powodu dokonywac zmiany/modyfikacji sprzegla. Twoj silnik nie ma turbin wiec koszt ich naprawy tez odchodzi ale tez i odchodzi frajda z ich uzytkowania...
Spokojnie kolego, nie musisz się tak bulwersować. Przez swoją wypowiedź chciałem tylko dać do zrozumienia, że chęć posiadania więcej KM (za sprawą uturbionego V6) pociąga za sobą większe koszta niż zwykła eksploatacja wolnossącego V6. Coś za coś. Decydując się na uturbionego benzyniaka masz otwartą furtkę do rozwijania mocy, ale do tego musisz też mieć zapas gotówki....
.... I nie pisz mi, że w eksploatacji te silniki niewiele się różnią...