michaex napisał(a):
I jeszcze kilka pytań...
Tak 4KV - kod wyposazenia - zawsze oznacza to samo.
Ogrzewanie szyby załącza sie najprawdopodoniej w momencie nawiewu na szybę przednią - guzik na klimatroniku

) Zarządza tym coprawda osobny sterownik, ale chyba Audi pomyslało i pozwala nad tym czuwać kierowcy.
(Mam taką szybę w Transicie, grzeje cały czas podczas nawiewu na szybę przez co ułatwia zasychaniu błota wyrzuanego spod kół pojazdów poprzedzających. Tym samym zmusza do częstego pryskania na szybę, duzej ilosci płynu co raz.)
Taki bajer występował przeważnie z samochodami mającym na wyposazeniu ogrzewanie postojowe, ale nie zawsze.
Ma to swoje plusy jak i minusy. Pozwala na lepsze odparowywanie szyb i szybsze odlodzenie.
Największym z minusów takiego rozwiązania jest chyba cena kosztów wymiany wrazie jakiegoś pęknięcia ( X2 ).
Co do zawiechy i siedzeń - mówiłem - ma to swoje plusy i minusy. Zalezy od preferencji pupyyy i stylu jazdy
Tutaj głowną role odgrywają sprezyny - których rodzajów jest 10 lub nawet 15 więc...
Mam dwie A8 z 1BE i moja czarna jest miększa niz ta srebrna. Efekt zauwazalny. Srebrną jezdzi sie prawie jak gokartem - na zakrętach, rondach i nierównościach rewelka - nie ma prawa niekontrolowanie bujnąć nawet na 17 i balonie 225/55. Ale coś za coś...
Pochwal się jak coś kupisz
