various napisał(a):
AEL i 6 sie nie sugeruj, w AAT koni da się wyhodować a na 5 biegu auto też jedzie

Chodzi o to, że jeśli może mieć 140KM i skrzynię 6, która wspomaga ekonomię auta, to po co pchać się w AAT
Znajomy kupił A6 C4 z AAT pod maską i co? poszukując mocy: zmiana wtrysków i kompa od AEL'a itd. W imię czego? Że niby AAT można szybciej trafić zadbane? bzdura...
AEL przy 120km/h na 6 biegu ma około 2000obr/min
spiler86 napisał(a):
A gdzie on kupi zadbane A6 C4 w dieslu? Pomyśleliście? Z roku na rok jest ich coraz mniej na allegro.
A większość ma już ponad pół miliona przebiegu i nie wiadomo ile razy się spotkała z przystankiem.
Sam znalazłem w miarę C4 po 2 latach codziennego sprawdzania ofert! A ich rynek śledzę jeszcze dłużej.
nikt nie mówi, że się nie da, bo da się, trzeba cierpliwości...
Ja na jesieni próbując sprzedać swojego, nie trafiłem nawet na konkretnego oglądającego, fakt, że cena była z lekka zaporowa

a każdy chciał dobre auto za 11tysi
Ktoś nawet sprawdzał historię auta i podobno na ostatniej wizycie było w 2005r. przy przebiegu 180000km
A skoro rynek miał mi dyktować cenę, zrezygnowałem ze sprzedaży
Paaanie..., a czego tak drogo? przecież po 10-11tysi chodzą te auta
Najważniejsze, by auto proste było. Ogarnąć ten model mechanicznie, to groszowe sprawy...
Cierpliwie szukać
