.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 20:30:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 120 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: A8 D2 1.9 TDI
PostNapisane: 24.sty.2014 18:38:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2011 21:50:33
Posty: 104
Lokalizacja: TBU
Auto: A6 C4 AHU & ABC
Mógłbym wozić się taką profanacją. A takie pieprzenie o udawaniu czegoś tam jest takie samo jak gadanie, że "o! stać go na Porsche, albo Mustanga, a gaz tankuje" - byłem świadkiem.
Jedynie co by mi przeszkadzało, to ten dźwięk, dlatego fajniejszy byłby AEL.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 1.9 TDI
PostNapisane: 24.sty.2014 19:06:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2009 15:30:16
Posty: 129
tomeksopot napisał(a):
a gdzie tam masz,że klasyk???
A8 to duża fajna fura,która powinna być napędzana V8 i tyle. Pakowanie tam 1,9 TDI to jak dla mnie bzdura. Jeśli mogę oczywiście swoje zdanie mieć. Mechanicznie pewnie trochę z tym zabawy było więc tutaj oczywiście szacunek za robotę,ale sama ideologia raz jeszcze powtarzam z d..y.


Niektórzy zachowują się tak, jakby typ wsadził klekota co najmniej do Ferrari.
Ideologia jest bardzo prosta i logiczna, więc nie wiem dlaczego uważasz, że "z dupy": ktoś chce jeździć samochodem o sylwetce D2, dodatkowo chce mieć takie wyposażenie i komfort, ale z kolei chce lać tyle paliwa ile spaliłoby A4 "w dieslu", proste :).
Skoro D2 tylko V8, to znaczy, że Audi montując tam m.in 2.5 V6 też miało "ideologię z dupy"?
Gwoli ścisłości, nigdy nie kupiłbym D2 innego niż 4.2 V8, a i to nie jest jakimś pociskiem, ale bez sensu jest w kółko mielenie ozorem jaki to głupi pomysł wsadzać 1.9 :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 1.9 TDI
PostNapisane: 24.sty.2014 19:15:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2011 19:05:02
Posty: 404
Auto: a8 d2 i 80
wiadomo że ten pomysł z 1.9 tdi to lipa, Randy wiadomo że 4.2 nie jest żadnym pociskiem bo to nie samochód sportowy, często słyszę tekst typu ile to Ci pali i jak to musi iść, idzie tak że wyprzedzi 80-90 % pojazdów na drodze i to wystarczy, mało mocy to polecam RS6 powinno starczyć, dla mnie to odstąpienie od oryginału wiec takie coś odpada

_________________
Maluch - był
Audi 80 - zezłomowana
Audi A8 D2 - jest
Mercedes W140 - jest
Mazda 626 GE -jest
następne będzie Audi A8 D3 lub W221


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 1.9 TDI
PostNapisane: 24.sty.2014 19:24:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2009 15:30:16
Posty: 129
Inter32 napisał(a):
wiadomo że ten pomysł z 1.9 tdi to lipa, Randy wiadomo że 4.2 nie jest żadnym pociskiem bo to nie samochód sportowy, często słyszę tekst typu ile to Ci pali i jak to musi iść, idzie tak że wyprzedzi 80-90 % pojazdów na drodze i to wystarczy, mało mocy to polecam RS6 powinno starczyć, dla mnie to odstąpienie od oryginału wiec takie coś odpada


No nie, ale też nikt nie oczekuje od D2 osiągów auta sportowego. Bez sensu dalej dyskutować, Wy twierdzicie, że to profanacja, ja z kolei uważam, że to niezły pomysł, o ile wykonanie stoi na wysokim poziomie, choć sam bym na pewno się nie skusił.

Inter32 napisał(a):
idzie tak że wyprzedzi 80-90 % pojazdów na drodze i to wystarczy


Nie przesadzaj, teraz byle "rodzinny diesel" ma często po 6 sekund do paki :P.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 1.9 TDI
PostNapisane: 24.sty.2014 19:42:23 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Ciągle to jedyny dobry diesel w budzie większej niż A2 i z Alu budą.
Dla mnie w A8 najważniejsza jest ALU buda, potem quattro, a potem dopiero motor - wiadomo preferuję benzin V8 ale nie obraziłbym się na 1.9 TDI.
Za to 2.5 i 3.3 to kupa a D3 jest za drogie i wszystko w nim za nowoczesne - czego nie trawię.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 1.9 TDI
PostNapisane: 24.sty.2014 20:31:03 
randy-rockstiff napisał(a):
tomeksopot napisał(a):
a gdzie tam masz,że klasyk???
A8 to duża fajna fura,która powinna być napędzana V8 i tyle. Pakowanie tam 1,9 TDI to jak dla mnie bzdura. Jeśli mogę oczywiście swoje zdanie mieć. Mechanicznie pewnie trochę z tym zabawy było więc tutaj oczywiście szacunek za robotę,ale sama ideologia raz jeszcze powtarzam z d..y.


Niektórzy zachowują się tak, jakby typ wsadził klekota co najmniej do Ferrari.
Ideologia jest bardzo prosta i logiczna, więc nie wiem dlaczego uważasz, że "z dupy": ktoś chce jeździć samochodem o sylwetce D2, dodatkowo chce mieć takie wyposażenie i komfort, ale z kolei chce lać tyle paliwa ile spaliłoby A4 "w dieslu", proste :).
Skoro D2 tylko V8, to znaczy, że Audi montując tam m.in 2.5 V6 też miało "ideologię z dupy"?
Gwoli ścisłości, nigdy nie kupiłbym D2 innego niż 4.2 V8, a i to nie jest jakimś pociskiem, ale bez sensu jest w kółko mielenie ozorem jaki to głupi pomysł wsadzać 1.9 :).



Szanowni koledzy ja napisałem swoje i tylko swoje zdanie,podkreśliłem to zresztą dwukrotnie. Niczyich poglądów nie podważam i z nimi nie dyskutuje bo każdy ma prawo je tu wyrazić. Ty randy natomiast poczułeś,że powinieneś mnie sprowadzić na ziemię... jak ktoś ma inne zdanie niż Ty to nie znaczy,że mieli ozorem. Swoją drogą moim zdaniem to określenie jest tu delikatnie mówiąc nie na miejscu,ale cóż bardziej świadczy o Tobie niż o mnie.
Jest Piątek chlapnij sobie browara i wyluzuj :peace:
Raz jeszcze na koniec dyskusji pozwolę sobie wyrazić swoje zdanie na temat montowania 1,9 TDI w A8: kompletna bzdura. Ja nigdy bym takiego samochodu nie kupił. TO JEST MOJE ZDANIE, DO KTÓREGO MAM PRAWO NA LITOŚĆ BOSKĄ!!!


Góra
  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 1.9 TDI
PostNapisane: 24.sty.2014 21:49:12 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
skoro kiblaste 2,5 tdi v6 było pakowane do D2 to legendarne 1,9 tdi wcale nie jest nie na miejscu ;)
skoro legendarne 1,9 tdi pakowali do równie ciężkiego C5 to w D2 ten silnik wcale nie jest nie na miejscu ;)
przegięciem byłoby umieszczenie w tym aucie 1,2/1,4 tdi ;)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 1.9 TDI
PostNapisane: 24.sty.2014 21:54:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Bardzo fajny pomysł i jeśli operacja będzie zrobiona z jajem - jestem za.
:peace:

Pamiętajcie że AHU pakowali do C4/A6 i też jeździł.
AFN siedział w C5 i też jeździł.
Jakiekolwiek 1,9 TDI w połączenie z lekką budą A8 będzie tak samo jechało jak w A6...
Zwiększenie niutona w tych silnikach to pikuś.
Reszta do dopowiedzenia we własnym zakresie.
Aha.
Wielki kocioł w A8 umożliwi baaaaaaaardzo długą jazdę bez tankowania - coś pięknego.
:)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 1.9 TDI
PostNapisane: 24.sty.2014 21:59:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Baskecior napisał(a):
Bardzo fajny pomysł i jeśli operacja będzie zrobiona z jajem - jestem za.
:peace:


ciezko trafic D2 w quattro + manual + zabite V6 TDI :/

z innych zestawow typu 3.3 TDi/2.8/4.2 PB + i jeszcze w dodatku TIPTRONIC, przekaldka jest kompletnie nieoplacalna ...


p.s jak ktos gdzies bedzie slyszal o A8 D2 w quattro + manual + zabite V6 TDI niech da mi znać ... :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 1.9 TDI
PostNapisane: 25.sty.2014 12:10:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 16:20:01
Posty: 691
Lokalizacja: Silesia
spiler, randy, jesli ktos mysli w sposob, ze wsadzajac taniego klekota do takiej budy bedzie tanio eksploatowal samochod to od poczatku jest w bledzie. Paliwo to ulamek wydatkow na to, by samochod byl nalezycie utrzymany. Kto tego nie potrafi przyjac do wiadomosci, niech lepiej nie zaczyna takich tematow. Ile to razy widzi sie kolesi kupujacych mocne, sportowe fury a potem widzi sie jak te fury zmieniaja sie w jezdzacy i niebezpieczny zlom. Nie kupuje sie Bentleya by tanio jezdzic, nie kupuje sie Porsche by powoli jezdzic, nie kupuje sie Land Cruisera by kulac sie po miescie. Tak, wiem, sa tacy, ktorzy wlasnie to robia. Jednak to oni popelniaja blad.

_________________
No Limits With S2 Power
Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 1.9 TDI
PostNapisane: 25.sty.2014 12:17:13 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Dalej nie przekonuje mnei to że 1.9 w A8 to zajeb*sta opcja.
Koszty utrzymania poza paliwem wiem jakie są - mam już 7 lat A8.
Mając w tym 1.9 TDI by znacznie spadły - może tylko ,moje 20 letnie D2 za bardzo się nie psuje.
I ciągle byłaby to jedyna duża buda, z aluminium i z ekonomicznym i niezawodnym dieslem - co nie można powiedzieć o ŻADNYM innym dieslu w D2.

Alternatywa to A2 - sorry ale za ciasne, innych bud z ALU nie ma.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 1.9 TDI
PostNapisane: 25.sty.2014 12:43:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Ba, żaden silnik 4cylindrowy w żadnym segmencie F nie jest zaje*istą opcją :)

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 1.9 TDI
PostNapisane: 25.sty.2014 18:47:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2009 15:30:16
Posty: 129
tomeksopot napisał(a):
Szanowni koledzy ja napisałem swoje i tylko swoje zdanie,podkreśliłem to zresztą dwukrotnie. Niczyich poglądów nie podważam i z nimi nie dyskutuje bo każdy ma prawo je tu wyrazić. Ty randy natomiast poczułeś,że powinieneś mnie sprowadzić na ziemię... jak ktoś ma inne zdanie niż Ty to nie znaczy,że mieli ozorem. Swoją drogą moim zdaniem to określenie jest tu delikatnie mówiąc nie na miejscu,ale cóż bardziej świadczy o Tobie niż o mnie.
Jest Piątek chlapnij sobie browara i wyluzuj :peace:
Raz jeszcze na koniec dyskusji pozwolę sobie wyrazić swoje zdanie na temat montowania 1,9 TDI w A8: kompletna bzdura. Ja nigdy bym takiego samochodu nie kupił. TO JEST MOJE ZDANIE, DO KTÓREGO MAM PRAWO NA LITOŚĆ BOSKĄ!!!


Nikt Ci nie zabrania mieć własnego zdania, skoro jesteś zarejestrowany na forum i się tu udzielasz, to powinieneś wiedzieć co to dyskusja. Ja nie atakuję Twoich argumentów, choć są jakie są, ja po prostu wyrażam swoje zdanie, do którego jak słusznie zauważyłeś mam prawo :).

s2power napisał(a):
spiler, randy, jesli ktos mysli w sposob, ze wsadzajac taniego klekota do takiej budy bedzie tanio eksploatowal samochod to od poczatku jest w bledzie. Paliwo to ulamek wydatkow na to, by samochod byl nalezycie utrzymany. Kto tego nie potrafi przyjac do wiadomosci, niech lepiej nie zaczyna takich tematow. Ile to razy widzi sie kolesi kupujacych mocne, sportowe fury a potem widzi sie jak te fury zmieniaja sie w jezdzacy i niebezpieczny zlom. Nie kupuje sie Bentleya by tanio jezdzic, nie kupuje sie Porsche by powoli jezdzic, nie kupuje sie Land Cruisera by kulac sie po miescie. Tak, wiem, sa tacy, ktorzy wlasnie to robia. Jednak to oni popelniaja blad.


Słuchaj, ale ja nie napisałem, że będzie go mógł użytkować tanio, tylko taniej, a zwróciłem uwagę głównie na spalanie, nic innego.
D2 to nadal nie Porsche, ani Bentley ;).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 1.9 TDI
PostNapisane: 27.sty.2014 21:31:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2013 21:21:19
Posty: 57
Lokalizacja: PODHALE
Auto: Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
witam. mi osobiście pomysł sie bardzo podoba pod warunkiem ze nie bedzie to druciarstwo i wszystko bedzie dopracowane. W sobote miałem osobiście ogladnąć to a8 long tylko ze właściciel miał wylączony telefon. w najbliższa sobote ponownie bede w okolicach bierunia i mam zamiar oglądnąć to cudo techniki :) oczywiście podziele sie wrażeniami:)

_________________
było Seat Leon 1.9 TDI
Fiat Stilo 1.9 JTD
A6 C4 Limo 2.5 TDI AEL
A3 8L 3d 1.9 TDI AHF
A4 B5 Limo 1.9TDI AFN Quattro

Jest A4 B5 Limo 1.9TDI AHU/0.216 +femic+ wałek sdi+gt1549
A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF Quattro seria a nawet jej brak :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 1.9 TDI
PostNapisane: 27.sty.2014 21:55:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
mroova81 napisał(a):
Ba, żaden silnik 4cylindrowy w żadnym segmencie F nie jest zaje*istą opcją :)


D4 wypuszczają z 2.0T Hybrid więc za niedługo będzie normalka :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 1.9 TDI
PostNapisane: 27.sty.2014 22:04:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
W S-klasie W222 jest wersja 300 CDI z silnikiem 2.2 204 km i nie widzę w tym nic niestosownego :)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 1.9 TDI
PostNapisane: 27.sty.2014 22:09:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
martab99 napisał(a):
W S-klasie W222 jest wersja 300 CDI z silnikiem 2.2 204 km i nie widzę w tym nic niestosownego :)


a to też R4?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 1.9 TDI
PostNapisane: 27.sty.2014 22:13:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Tak, ten sam silnik który montują od C-klasy w górę.
Ponad 400 Nm i 200 km będzie ciekawą alternatywą dla taksówek czy innych przewoźników gdzie bardziej od osiągów liczy się prestiż wynikający z klasy auta.

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 1.9 TDI
PostNapisane: 27.sty.2014 23:19:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Mi też D2-ka kojarzy się z 4.2 V8, ale powiem że 1.9 TDI bedzie znacznie lepszy do tego złomowatego grzechotnika 2.5 TDI. :fuckyou2: ;)

PS. Ciekawostką w najnowszym S8 jest to że z silnika 4.0 TFSI V8 przy stałej prędkości robi się 4 cylindrowiec. Ingolstadt nazywa to Cylinder on demand. Co najlepsze to różnicy wogóle nie słychać. :) Sam pomysł wyłączania poszczególnych cylindrów nie jest nowy. Można powiedziec przewaga dzięki technice czyli więcej paliwa w baku zostanie. :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 1.9 TDI
PostNapisane: 01.lut.2014 14:49:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.gru.2007 01:25:34
Posty: 15
Lokalizacja: Bieruń ok. Tych
Witam jako właściel tego pomysłu oraz rzekomej profanacji :) uważam że za dużo dyskutujecie miałem sporo już autek od golfa 1 przes 2xs4 c4 i 2xc4 s6 (jedna mam do dziś) a8 4.2 i w końcu 6.0 1rok potem zapadła decyzja o zmianie silnika.
ale opisze tylko sytłacje a8
A8 4.2 bardzo fajny fajnie się nim jeździło - koszty eksplatacji ? wmiare wysokie jak na auto za 15 tyś. mnie to nie przerażało i marzyłem o w12 6.0 kupiłem spalanie 30l/100 owszem miałem chipsa na 500 KM, to dodatkowo brało paliwo dopóki te auto traktowałem jako zabawke wszystko było ok potem chciałem nic wiecej pojeździć pomysł na gaz? zbiornik na 150 - 200km? koszt instalacji 10 tyś zł lodowka w bagażniku? do wyrzucenia? nie wspomne o wadzie silników w12 (ja kupiłem z uszkodzonym kupiłem 2gi za 16tyś zł.. opamientałem się w końcu i dopuki chodził sprzedałem go.)Autko chciałem zostawić dla siebie i tak sie stało.
Uzytkując silniki 4.2 i 6.0 doszedłem do wniosku że one dużo palą przyjemność z jazdy? przy 4.2 dobre 1.9pd można powiedzieć że szło identycznie do 200. poza kulturą pracy brakuje im momentu przy niskich obrotach. chcąc poszaleć minin 4 tyś obrotów wiadomo w w12 było lepiej ale przy tych obrotach w baku wir.
Teraz moje wrażenia co do jazdy tymi 3ma silnikami w a8 z wszystkich jestem najbardziej zadowolony z 1.9 mocy mu nie brakuje przyśpiesza super wiele osob by powiedziało że to nie możliwe... jazda na 1300 -2000obr lekki dotyk gazu on poprostu sie zbiera i zapierdziela czego w12 ani 4.2 przy tych obr nie robiło do blisko 4tys obr ciągnie cały czas jak głupi pełnym momentem 6 bieg pod górke i z tych obrotów sie rozpedzi. jeżdząc pomieście na jakich obrotach jeździcie? przujdzie do wyprzedzania wszyscy redukujecie badz automaty same to zrobia a tu nie jest konieczne.
Jeśli zechce szczelić ze sprzegła wegług was chude 1.9 powinno zdechnąć on zostawia 4 slady i idze do przodu.
v max 240 km\h mało? wystaczy !! przy 200 mam 3200 obr.oczywiscie 6b.

Co do drobnostek do zrobienia w moim aucie powiem że jest ich kilka do wykończenia głownie głupoty jakas listewka itd. pod maska napewno filtr stożkowy źle wyglada bo jest ułożony w obudowie z starego filtra wiem o nich ja niemam już czasu na ten samochód dlatego go sprzedaję jak się nie sprzeda pojdzie na części ja już mam nowe zabawki chevy g20, replike lotus s7, i vw narazie tam ładuje moj czas i pieniądze.
Przy a8 trzeba z dwa dni poświecić żeby go doprowadzić do idealności a widząc jakie a8 jeżdzą i jakie ludzie kupują uważam to za nic. mechanicznie itd wszystko działa do wymiany sterownik esp nie mozna zmienić kodowania na skrzynie manual w12 niemiało takich skrzyń.

Jeśli ktoś by sie mnie zapytał czy bym zrobił taką przeróbkę jeszcze raz odpowiem że jasne jest to najbardziej rozsądny silnik !! a dlaczego nie ael i pochodne? raz że są cieższe dłuższe a tam juz jest ciasno na długość to problemem jest elektryka trzeba by zrobić magie jak znimi podłaczyć klimatyzacje itd a ma to bezposrenie połaczenie! chyba że jest to model z 95r to jeszcze. Jeszcze do tego warto dodać charakterystyke pracy wystarczy popatrzeć na przyrost momentu obr. który znich wychodzi najlepiej?
Powiem jak to wyglądało przed decyzją z 1.9 przymierzałem się do silników 7.3 z forda f350 7.4 cadillac 2.2t montując któryś z tych silnik robił bym auto typowo na zloty i też nad tym myślałem, stwierdziłem że to nie jest auto kultowe ani mega zajebiście wyjątkowe i w końcu włożyłem 1.9tdi



Wracając jeszce na koniec do swietnego silnika w12 to jako ciekawostke dodam że nie można kupić do niego w audi ani jednej uszczelki pod głowice itd audi przewadziło go jako klocek jako cześć 107 tyś zł kosztuje nowy silnik w serwisie i teraz pytam otą żekomą profanacje? jestem mechanikiem mam własny warsztat i ja raz zrobiłełem w12 bo mi sie chciało ale gość od którego go kupiłem nie umiał znaleść poza serwisem chetnego na naprawę dlaczego?
Do jazdy na codzień uważam ten samochód za idealny bezpieczny i wygodny i zajebiscie wyposażony ja nacodzień przesiadam się do chevy :) dlatego sprzedaje a8
Jeśli chodzi o moj koszt przeróbki to ponad 15tyś. ale dalej uważam że warto było!

_________________
Chip tuning to taki rodzaj drabiny z napędem atomowym dzięki której otrzymujemy sok koloru porzeczkowego z bita smietana.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 120 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: