rafal8484 napisał(a):
koledzy po co się sprzeczać co w stanach, chinach czy japoni jak mieszkamy w Polsce i jeździmy audi,
prosty test z polskich realiów, jedziesz sobie zwykłą polską drogą za tirem, masz a4 1.9 nawet afn i a4 2.4 benzyna, masz 90 na budziku 5 bieg, chcesz wyprzedzić, dislem wystarczy kierunek, gaz w podłogę i po sprawie, a benzyniakiem nawet o większej pojemności z dużo większą mocą zanim wlonczysz kierunek redukcja, kierunkowskaz a jak ciasno następna redykcja w połowie tira,
co z tego że są konie jak są dostępne dopiero przy 4.5-5.5 tys obrotów,
nigdy się nie spotkałem z silnikiem benzynowym który sprawdziłby się na naszych polskich drogach,
prawda, są benzyniaki bardzo dobre konstrukcyjnie, mające świetne osiągi (np. toyota celica gt 94r 2.0 benzyna bez tyrbo 175km), stosunek mocy do masy, piękne przyspieszenie, tak jak kolega wyżej pisał ze świateł objedzie nie jedno 3.0 tdi, ale na tym się kończy, benzynowy silnik jest dobry na autostradę, ewentualnie do wybitnie miejskiego auta
piszcie co wy na to, zawsze lubię posłuchać opinii innych
Weź Ty się człowieku cofnij jakieś 25 lat, i wtedy będzie to może i prawda, choć chyba też nie.
Proponuję zajrzeć przez szybkę salonu CCCO i spojrzeć na dane techniczne choćby S3 8V, a jest też bez problemu możliwość sprawdzenia tego na drodze, jak się karniesz to zobaczysz co robi fabryczne 2.0T, a co jest w stanie zrobić takie 1.9TDI.
Każde auto miałem z PB, od Kaszla przez Kanta, E30 318, E36 325 24V, i kolejno CCCO ze stopki - diesel - nigdy w życiu, szczególnie przy dzisiejszej technologii FSI - czerwony pali średnio mniej niż niebieski (choć ten drugi trochę koksu ma
)
Do tego te bocianie gniazdo pod maską