.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 01:47:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Audi A4 b7- potrzebna pomoc w doborze silnika.
PostNapisane: 18.lip.2018 11:27:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2004 15:43:25
Posty: 895
Lokalizacja: warszawa praga
Baskecior napisał(a):
Diesle nie trują - trują unijni debile na czele z najebanym przed kamerami Juncker`em. Banda głąbów z pomysłami - jak utruć życie innym i wziąć za debilne pomysły wiadro kasy.
Inną sprawa jest fakt iż tych debili ktoś wybrał.


chciałbym nieśmiało zauważyć, że tzw. dieselgate zaczęła się w Stanach. I to w USA i Kanadzie VAG zapłacił za oszustwa okrągłe 30 mld dolarów kar. W Europie znacznie ciszej.

_________________
XC90 T6
C70 2.0T
Dodge Magnum 3.5
royal star 1300 tour de lux
mała rzecz a cieszy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 b7- potrzebna pomoc w doborze silnika.
PostNapisane: 18.lip.2018 13:03:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
rafal8484 napisał(a):
Sprinter napisał(a):
rafal8484 napisał(a):
Ale co chciałeś przeczytać ? Że jedyną zaletą tych starych rupci jest cena słupka ? Byle EA189 jest lepsze, nie wspominając o EA288. Byle R4T, R5, R6, V6, V8 w benzynie jest przyjemniejsze. A że te benzyny troCo tamchę więcej spalą ? No i co ?

Widzę w podpisie jak spodliłeś jakieś biedne B7 takim starym klekotem. A wystarczyło naprawić to co tam siedziało...


czas pokaże kto miał rację
[+]
a to co siedziało w tym "biednym" b7 jest nienaprawialne = nieopłacalne


Co tam nienaprawialnego było?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 b7- potrzebna pomoc w doborze silnika.
PostNapisane: 19.lip.2018 14:22:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2018 08:01:49
Posty: 30
Lokalizacja: Słopiec, woj. Świętokrzyskie
Auto: A6 C5 Allroad
pękł wał i rozwalił cały silnik

_________________
Passat b5 1.9 AFN był
Sharan 1.9 TDI był
Passat b5 1.8T tiptronic był
A6 C5 1.9 AFN 110/150 KM flagowa wersja jest
A6 C5 Allroad 1.9 AHH 90/210 KM jest
A4 B7 1.9 AFN 110/140 KM jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 b7- potrzebna pomoc w doborze silnika.
PostNapisane: 19.lip.2018 16:45:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
rafal8484 napisał(a):
koledzy po co się sprzeczać co w stanach, chinach czy japoni jak mieszkamy w Polsce i jeździmy audi,
prosty test z polskich realiów, jedziesz sobie zwykłą polską drogą za tirem, masz a4 1.9 nawet afn i a4 2.4 benzyna, masz 90 na budziku 5 bieg, chcesz wyprzedzić, dislem wystarczy kierunek, gaz w podłogę i po sprawie, a benzyniakiem nawet o większej pojemności z dużo większą mocą zanim wlonczysz kierunek redukcja, kierunkowskaz a jak ciasno następna redykcja w połowie tira,
co z tego że są konie jak są dostępne dopiero przy 4.5-5.5 tys obrotów,
nigdy się nie spotkałem z silnikiem benzynowym który sprawdziłby się na naszych polskich drogach,
prawda, są benzyniaki bardzo dobre konstrukcyjnie, mające świetne osiągi (np. toyota celica gt 94r 2.0 benzyna bez tyrbo 175km), stosunek mocy do masy, piękne przyspieszenie, tak jak kolega wyżej pisał ze świateł objedzie nie jedno 3.0 tdi, ale na tym się kończy, benzynowy silnik jest dobry na autostradę, ewentualnie do wybitnie miejskiego auta
piszcie co wy na to, zawsze lubię posłuchać opinii innych



Weź Ty się człowieku cofnij jakieś 25 lat, i wtedy będzie to może i prawda, choć chyba też nie.
Proponuję zajrzeć przez szybkę salonu CCCO i spojrzeć na dane techniczne choćby S3 8V, a jest też bez problemu możliwość sprawdzenia tego na drodze, jak się karniesz to zobaczysz co robi fabryczne 2.0T, a co jest w stanie zrobić takie 1.9TDI.

Każde auto miałem z PB, od Kaszla przez Kanta, E30 318, E36 325 24V, i kolejno CCCO ze stopki - diesel - nigdy w życiu, szczególnie przy dzisiejszej technologii FSI - czerwony pali średnio mniej niż niebieski (choć ten drugi trochę koksu ma ;) )
Do tego te bocianie gniazdo pod maską ;)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 b7- potrzebna pomoc w doborze silnika.
PostNapisane: 19.lip.2018 17:04:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
rafal8484 napisał(a):
pękł wał i rozwalił cały silnik


nie prościej było wsadzić sam słupek 1.9 albo np 2.0 BWG?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 b7- potrzebna pomoc w doborze silnika.
PostNapisane: 19.lip.2018 23:29:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2018 08:01:49
Posty: 30
Lokalizacja: Słopiec, woj. Świętokrzyskie
Auto: A6 C5 Allroad
Zagor napisał(a):
rafal8484 napisał(a):
koledzy po co się sprzeczać co w stanach, chinach czy japoni jak mieszkamy w Polsce i jeździmy audi,
prosty test z polskich realiów, jedziesz sobie zwykłą polską drogą za tirem, masz a4 1.9 nawet afn i a4 2.4 benzyna, masz 90 na budziku 5 bieg, chcesz wyprzedzić, dislem wystarczy kierunek, gaz w podłogę i po sprawie, a benzyniakiem nawet o większej pojemności z dużo większą mocą zanim wlonczysz kierunek redukcja, kierunkowskaz a jak ciasno następna redykcja w połowie tira,
co z tego że są konie jak są dostępne dopiero przy 4.5-5.5 tys obrotów,
nigdy się nie spotkałem z silnikiem benzynowym który sprawdziłby się na naszych polskich drogach,
prawda, są benzyniaki bardzo dobre konstrukcyjnie, mające świetne osiągi (np. toyota celica gt 94r 2.0 benzyna bez tyrbo 175km), stosunek mocy do masy, piękne przyspieszenie, tak jak kolega wyżej pisał ze świateł objedzie nie jedno 3.0 tdi, ale na tym się kończy, benzynowy silnik jest dobry na autostradę, ewentualnie do wybitnie miejskiego auta
piszcie co wy na to, zawsze lubię posłuchać opinii innych



Weź Ty się człowieku cofnij jakieś 25 lat, i wtedy będzie to może i prawda, choć chyba też nie.
Proponuję zajrzeć przez szybkę salonu CCCO i spojrzeć na dane techniczne choćby S3 8V, a jest też bez problemu możliwość sprawdzenia tego na drodze, jak się karniesz to zobaczysz co robi fabryczne 2.0T, a co jest w stanie zrobić takie 1.9TDI.

Każde auto miałem z PB, od Kaszla przez Kanta, E30 318, E36 325 24V, i kolejno CCCO ze stopki - diesel - nigdy w życiu, szczególnie przy dzisiejszej technologii FSI - czerwony pali średnio mniej niż niebieski (choć ten drugi trochę koksu ma ;) )
Do tego te bocianie gniazdo pod maską ;)

piszesz o e 30, później diesel nigdy w życiu szczególnie przy dzisiejszej technologii, to co ty możesz powiedzieć coś na temat jazdy dobrym dieslem ???
a te nowe technologie o których piszesz też sprawdziłeś przez szybkę, czy może o nich śniłeś?
to wyśnij sobie co to będzie warte za 10 lat przy dzisiejszej trwałości silników

_________________
Passat b5 1.9 AFN był
Sharan 1.9 TDI był
Passat b5 1.8T tiptronic był
A6 C5 1.9 AFN 110/150 KM flagowa wersja jest
A6 C5 Allroad 1.9 AHH 90/210 KM jest
A4 B7 1.9 AFN 110/140 KM jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 b7- potrzebna pomoc w doborze silnika.
PostNapisane: 20.lip.2018 11:37:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
rafal8484 napisał(a):
Zagor napisał(a):
rafal8484 napisał(a):
koledzy po co się sprzeczać co w stanach, chinach czy japoni jak mieszkamy w Polsce i jeździmy audi,
prosty test z polskich realiów, jedziesz sobie zwykłą polską drogą za tirem, masz a4 1.9 nawet afn i a4 2.4 benzyna, masz 90 na budziku 5 bieg, chcesz wyprzedzić, dislem wystarczy kierunek, gaz w podłogę i po sprawie, a benzyniakiem nawet o większej pojemności z dużo większą mocą zanim wlonczysz kierunek redukcja, kierunkowskaz a jak ciasno następna redykcja w połowie tira,
co z tego że są konie jak są dostępne dopiero przy 4.5-5.5 tys obrotów,
nigdy się nie spotkałem z silnikiem benzynowym który sprawdziłby się na naszych polskich drogach,
prawda, są benzyniaki bardzo dobre konstrukcyjnie, mające świetne osiągi (np. toyota celica gt 94r 2.0 benzyna bez tyrbo 175km), stosunek mocy do masy, piękne przyspieszenie, tak jak kolega wyżej pisał ze świateł objedzie nie jedno 3.0 tdi, ale na tym się kończy, benzynowy silnik jest dobry na autostradę, ewentualnie do wybitnie miejskiego auta
piszcie co wy na to, zawsze lubię posłuchać opinii innych



Weź Ty się człowieku cofnij jakieś 25 lat, i wtedy będzie to może i prawda, choć chyba też nie.
Proponuję zajrzeć przez szybkę salonu CCCO i spojrzeć na dane techniczne choćby S3 8V, a jest też bez problemu możliwość sprawdzenia tego na drodze, jak się karniesz to zobaczysz co robi fabryczne 2.0T, a co jest w stanie zrobić takie 1.9TDI.

Każde auto miałem z PB, od Kaszla przez Kanta, E30 318, E36 325 24V, i kolejno CCCO ze stopki - diesel - nigdy w życiu, szczególnie przy dzisiejszej technologii FSI - czerwony pali średnio mniej niż niebieski (choć ten drugi trochę koksu ma ;) )
Do tego te bocianie gniazdo pod maską ;)

piszesz o e 30, później diesel nigdy w życiu szczególnie przy dzisiejszej technologii, to co ty możesz powiedzieć coś na temat jazdy dobrym dieslem ???
a te nowe technologie o których piszesz też sprawdziłeś przez szybkę, czy może o nich śniłeś?
to wyśnij sobie co to będzie warte za 10 lat przy dzisiejszej trwałości silników


Mam po ręka kilka nowych diesli - choćby i 3.0 bTDI, 3.0 TDI, czy jakieś tam Mcośtam z BMW - żadne z tych nie jedzie tak jak niebieski, a przy czerwonym to po prostu żenada.
Korzystam też z jazd testowych - a to Q7, a to X5, czy jakiś Mustang GT, czekam teraz na Focusa RS :)
Miałem też na czas wymiany kata w czerwonym 2.0 TDI 190M w A4 - DRAMAT :( - dwa dni wytrzymałem, ale na dłuższą metę to już wolałbym chyba chodzić na piechotę bez butów :)
jechało to tak, że miałem wrażenie że rowerem szosowym byłbym szybciej, klekot spod maski dramatyczny, skrzynia w sumie DSG myślała wieki (wiem to kwestia softu samej skrzyni), a na koniec okazało się że spaliło w mieście 2 ltr mniej niż 2.5TFSI :(
Co możesz powiedzieć o żywotności nowych silników - użytkujesz, czy czytasz fora, jak to kolegi brata żony brat rodzony miał auto nówka sztuka z DE 2015 90k nalotu w dieslu i się zje...o :(
Ile to będzie warte za 10 lat - pewnie tyle co dziś 10 letnie :)
Co do żywotności - raczej z R5T źle nie będzie, ludzie robią z tego po 600-700 KM i to jeździ, więc nie modyfikowany silnik, który będzie traktowany z głową, spokojnie 300k zrobi - a to jest prawie 10 lat jazdy w PL dla zwykłego Kowalskiego.

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 b7- potrzebna pomoc w doborze silnika.
PostNapisane: 20.lip.2018 14:14:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Zagor napisał(a):
silnik, który będzie traktowany z głową, spokojnie 300k zrobi - a to jest prawie 10 lat jazdy w PL dla zwykłego Kowalskiego.


U mnie by starczyło prawie na 40 lat :d


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: