Jarzyn napisał(a):
baskecik napisał(a):
Ataman70 napisał(a):
kazdy by wolał mocniejszy od słabszego, ale kazdy uzytkownik potwierdzi, ze 115 jest zupełnie bezobsługowa, natomiast 140 wymaga czasami interwencji aby była sobą

Ataman, mówisz powaznie ? Z lekka mnie wystraszyłeś bo zamierzam pakupić Niunię z takim motorkiem. Co dokładnie siada w tych motorkach ?
Ja wykosztowałem sie 3koła

za rozrząd, pękła guma w takim kole zamachowym niewiem jak to sie zwie profesional ale moge fotki podesłac zniszczonego.
tyle kasy co ty połowe silnika robiłes
ale tak to juz jest jak sie oszczedza i nie wymienia całego rozrzadu
koszty wymiany sa takie same i w ALE i AAT
awaryjnosc tych silników jest taka sama 115 czy 140
a to co ci padło to koło pasowe z tłumikiem drgań
140 AEL to cos piknego