Oj kurcze już miałem wyrobiony kierunek poszukiwań a kolega matysss mi teraz zamieszał... Panowie tu nie chodzi o to kto kogo wyprzedzi ale o wrażenia z jazdy... Niestety no żeby móc się wypowiedzieć na ten temat to trzeba pojeździć chwilę tym i tym, ja np 2.7bT nigdy nie jechałem ani niczym innym o zbliżonej mocy dla tego szukam opinii i wypowiedzi innych użytkowników... Nie ma co się unosić ale kolega matysss może mieć rację ja trochę to wiem o czym on mówi bo jeździłem benzynami i tdi, powiem to na przykładzie takim prostym z mojego doświadczenia mamy dwie jednostki 1.8t 150 ps i 1.9 seryjne 110 wiadomo że 1.8t objedzie gole seryjne 110 1.9 ale jezeli wsadzilibysmy kogoś do jednego i drugiego auta i przejechalibyśmy się tak normalnie ale dynamicznie i ta osoba którą byśmy wiezli była np głucha
to wrażenia z jazdy nie porównywalnie lepsze w słabszym 1.9, jest to wiele bardziej dynamiczne autko ja już nie mówię co się dzieje gdy je wzmocnimy tak jak moje a są ludzie co mają jeszcze bardziej wzmocnione niż ja...
Sam teraz nie wiem pogubiłem się
na plus 1.9 w a4 + jako taka solidność
+dynamika
+sprint na krótkim dystansie
+duża przyjemność z jazdy na naszych polskich drogach
+brak lpg co wydłuża zasięg auta
-słabe wyposażenie auta (to jest gruby minus, a jak już jakaś śmieszna pierdoła więcej to cena masakra)
-słyszałem że istnieje chodź nie zawsze problem z wadliwym mocowaniem do głowicy pompo wtryskiwaczy w pierwszych latach produkcji 1.9 130ps - nie wiem ile w tym prawdy
na plus 2.7bT w a6 +solidność
+osiągi
+nie wiem jak z dynamiką przy nie kręceniu silnika na wysokich obrotach...
+wyposażenie auta
- słaby zasięg na lpg
ktoś coś dorzuci? bo już sam nie wiem na pewno jest to dla mnie jedyna benzyna (na którą mnie stać) która mogłaby zaspokoić moje oczekiwania na godnej stosunkowo sumie kosztów utrzymania czy przejazdu do tego co oferuje w zamian, goła benzyna np 3.0 v6 moim zdaniem na starcie nie idzie aż tak dużo lepiej niż za-koksowany 1.9 a w 1.9 żadnego lpg żadnych z tym zmartwień i zasięg...