.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 04:59:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 128 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2009 20:27:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
dice111 napisał(a):
tylko przed kupnem zVAGuj auto


Chodzi o podpięcie pod komputer?

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2009 22:28:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sie.2006 21:43:49
Posty: 1467
Lokalizacja: Těšin
Auto: S8 D2 MTM Optikpaket Schwarz
Tak.

_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2009 23:48:52 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
solaris napisał(a):
Michu 2.8 jest wołowate dlaczego?w manualu powinno dawać radę ;-)
Co do inspekcji to nie ma tak źle w becie - oil service, płyn hamulcowy i to wszystko, z płynem chłodzącym to dlatego, że beta ma ciśnieniowy układ, ale chłodzenie ma suuuper. Przy zmianie coolantu trzeba umieć odpowietzryć suśnie.
Nie ma czegoś takiego jak czujniki poduszek w fotelu kierowcy. Zapewne chodzi Ci o matę pasażera, która jest awaryjna. I przyjacielu 523 to wersja poliftowa z silnikiem 2.5. Sory winetoo ale nie ma silnika 2.4 w PB w bawarce.
Pozdrawiam

Witaj,
2.8 jest wolowate bo ma slaby silnik jak na taka szafe - cos takiego jak zapas mocy nie istnieje w tym aucie z tym silnikiem. on byl dobry do 80 b4. leciutkie auto + quattro i dobry silnik v6. wszedzie indziej jest po prostu za slaby i nie wazne czy 174 czy 193 kuce - slaby i wolny.
a co dokladnie nie ma tak zle w becie?
sa 4 typy przegladu, nie? kosztuja kupe kasy i tez czesc. robione sa srednio co 15 tysi - wiec dupa.
Byc moze chodzi o mate pasazera, nie wiem jeszcze dokladnie (mam bmw od grudnia) - jednak zarowno w poprzednim 520 (ma je kuzyn to wiem) i teraz swieca mi kontrolki airbag. Auto Fus mowi, ze to typowe - sa to czujniki poduszek w fotelu kierowcy - ale moze cos przekrecam.
i co do pojemnosci - mam 523i przedliftem - a wiec dokladnie 2494 - nie chcialo mi sie pisac 2.5 bo to jednak dodawanie - wiec zaokrągliłem do dołu.

Pozdro,

Michu

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2009 03:51:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Michu A8 2.8 z manualem jeździ przyzwoicie. Skoro w A6 zachwalacie ten silnik, ze dynamiczny itp to dlaczego w A8 ma być słaby??. Z manualem jeździ podobnie do 4.2...

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2009 08:05:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
2rafal7 napisał(a):
Michu A8 2.8 z manualem jeździ przyzwoicie. Skoro w A6 zachwalacie ten silnik, ze dynamiczny itp to dlaczego w A8 ma być słaby??. Z manualem jeździ podobnie do 4.2...


Jeśli chyba chodzi o przyspieszenie do 100.

Tak czy inaczej, przecież nie wszyscy muszą mieć 4.2. Ja bym zrozumiał obawy jak tam byłby silnik 1.6, ale przy 2.8 (tu zgadzam się z przedmówcą) da się jeździć przyzwoicie.

Pozdro.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2009 09:02:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
2rafal7 napisał(a):
Michu A8 2.8 z manualem jeździ przyzwoicie. Skoro w A6 zachwalacie ten silnik, ze dynamiczny itp to dlaczego w A8 ma być słaby??. Z manualem jeździ podobnie do 4.2...



2.8 manual ma 8.6 do 100 280Nm
4.2 7.3 do 100 400Nm

Jakie to podobnie? :-)

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2009 10:56:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
necro napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
Michu A8 2.8 z manualem jeździ przyzwoicie. Skoro w A6 zachwalacie ten silnik, ze dynamiczny itp to dlaczego w A8 ma być słaby??. Z manualem jeździ podobnie do 4.2...



2.8 manual ma 8.6 do 100 280Nm
4.2 7.3 do 100 400Nm

Jakie to podobnie? :-)


Troche przesadziłem przyznaje :peace: , ale 8,6 to naprawde przyzwoity wynik (95% polaków ma 13 i powyżej do setki i jeżdźą :D). Jak A8 to nie tylko 4.2...taka moja opinia, każdy silnik (oprócz 2.5tdi :): ) byle był by zadbany.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2009 10:59:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
2rafal7 napisał(a):
Jak A8 to nie tylko 4.2...taka moja opinia[...]


Też tak myślę. Nie wiem skąd ta pogoń za dziesiątymi częściami sekundy u forumowiczów, auto ma jeździć sprawnie, ale nie musi mieć od razu 5s do 100. :peace:

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2009 14:45:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
No to dobrze, że 2.8 też można jeździć.

Panowie ale też nie oszukujmy się przecież ciągle nie można jeździć z butem w podłodze.

1. Czy w każdym automacie w D2 jest tiptronic i jak jest z 4 lub 5 biegową wersja?
2. Powie mi ktoś co znaczy świecąca ikona CAT?

P.S dlaczego jest tak ciężko znaleźć 2.8 q w manualu?

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2009 14:50:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
michu napisał(a):
solaris napisał(a):
Michu 2.8 jest wołowate dlaczego?w manualu powinno dawać radę ;-)
Co do inspekcji to nie ma tak źle w becie - oil service, płyn hamulcowy i to wszystko, z płynem chłodzącym to dlatego, że beta ma ciśnieniowy układ, ale chłodzenie ma suuuper. Przy zmianie coolantu trzeba umieć odpowietzryć suśnie.
Nie ma czegoś takiego jak czujniki poduszek w fotelu kierowcy. Zapewne chodzi Ci o matę pasażera, która jest awaryjna. I przyjacielu 523 to wersja poliftowa z silnikiem 2.5. Sory winetoo ale nie ma silnika 2.4 w PB w bawarce.
Pozdrawiam

Witaj,
2.8 jest wolowate bo ma slaby silnik jak na taka szafe - cos takiego jak zapas mocy nie istnieje w tym aucie z tym silnikiem. on byl dobry do 80 b4. leciutkie auto + quattro i dobry silnik v6. wszedzie indziej jest po prostu za slaby i nie wazne czy 174 czy 193 kuce - slaby i wolny.
a co dokladnie nie ma tak zle w becie?
sa 4 typy przegladu, nie? kosztuja kupe kasy i tez czesc. robione sa srednio co 15 tysi - wiec dupa.
Byc moze chodzi o mate pasazera, nie wiem jeszcze dokladnie (mam bmw od grudnia) - jednak zarowno w poprzednim 520 (ma je kuzyn to wiem) i teraz swieca mi kontrolki airbag. Auto Fus mowi, ze to typowe - sa to czujniki poduszek w fotelu kierowcy - ale moze cos przekrecam.
i co do pojemnosci - mam 523i przedliftem - a wiec dokladnie 2494 - nie chcialo mi sie pisac 2.5 bo to jednak dodawanie - wiec zaokrągliłem do dołu.

Pozdro,

Michu


kolego Michu, ja mam bmw 5lat i nie ma czegoś takiego jak mata fotela KIEROWCY! owszem jest ale pasażera i służy informacją dla BC czy tam siedzi ktoś czy nie i w razie wypadku na darmo nie strzeli AirBag.

Pozdrawiam

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2009 14:54:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
2,8 jezdzi.
4,2 jezdzi.

Koszta utrzymania są bardzo zblizone - to po co miec tylko 193KM jak mozna miec około 300 i płacić tyle samo ? Co wy się tak boicie tych pojemnosci? Pamietajmy, ze to ona jezdzi. Łatwosc wykonywania manewrów na drodze, elastycznosc, wygoda, bezpieczenstwo.

2,8 w quattro jest niewiele. Pamietaj ze to A8 i jakies 10 lat temu mało kto mogl sobie na takie pozwolic, a jesli juz to raczej na biednego nie trafiało - mając wybór to brał z większą motoryną... tym bardziej iż 2,8q - 4,2q - stosunek zużycia paliwa do ilości mocy - nie trzeba być "Pjetją gorasem" zeby wyciągnąc z tego jakieś wnioski.

Kontrolka CAT - to problem ze spalinami, katalizatorami, sonda lambda... Koszt od 300zł w góre....

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2009 16:08:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta, kup 3.7 V8 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2009 16:53:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
jeździłem już 3.7 no i nie da się ukryć, że przyjemność z jazdy jest kosmos :D :D :D

Ale jak ktoś napisał wcześniej do takiego silnika trzeba dorosnąć. Jak na razie szukam 2.8. Jeśli na prawdę będzie szrociarnia to kto wie?Ale pewny już jestem, że tylko A8.

Panowie przepraszam za amatorstwo ale chciałbym to wiedzieć
Manual ma oczywiście sprzęgło + dwumasa a jak jest z automatem (tiptronic)?
8 lat macham wajchą i nigdy się nad tym nie zastanawiałem.

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2009 17:17:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
solaris napisał(a):
Ale jak ktoś napisał wcześniej do takiego silnika trzeba dorosnąć...
[...] Panowie przepraszam za amatorstwo ale chciałbym to wiedzieć
Manual ma oczywiście sprzęgło + dwumasa a jak jest z automatem (tiptronic)?
8 lat macham wajchą i nigdy się nad tym nie zastanawiałem.


To ile ty chcesz miec lat aby powozić troszke mocniejsze auto?
Do pojemnosci 2.8 tez trzeba dorosnąć - przeciez to tez nie mało...
A8 to oswojony wóz... Najwazniejszy jest rozsądek.

Szukaj i kupuj wyłącznie zadbane 4.2, najlepiej eSkę. :diabel: Gwarantuje ze 2,8 szybko Ci się przeje i za 2-3 miesiące będziesz załował, ze nie wziąłeś 4.2 .
Tym i tym da się jezdzić wolno - a mocy jak wiadomo - nigdy nie za wiele...

W automacie też jest sprzegło - z tym ze hydrokinetyczne.

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2009 18:58:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
Ale tu nie chodzi o wiek, tylko bardziej o koszty utrzymania i tankowanie.Równie dobrze za 2-3 mies może mi się przejeść 4.2 i będę żałował. Jakby to było moje jedno jedyne auto to bym szukał jakiegoś sadzomiotacza napędzanego gnojówką. W sezonie robię ok 3tys km (80%miasto) ale mam już d2wa gruźliki i 3cie jest tylko na "giro". Ona nie zrobi więcej niż 500km/mies.
Ale mimo to dla mnie wystarczy 2.8, na początek przygody wystarczy może.
Myślę też o tym, że jak mi padnie jeden ON to 4.2 + miasto = ZONK. A przecież zarabiać trzeba ale nie na paiwo.

A np. ile kosztuje OC (full zniżki) od 4.2?

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2009 19:09:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sie.2006 21:43:49
Posty: 1467
Lokalizacja: Těšin
Auto: S8 D2 MTM Optikpaket Schwarz
solaris napisał(a):
(...)A np. ile kosztuje OC (full zniżki) od 4.2?

Na full zniżkach u mnie samo OC wychodzi koło 600zł.

solaris napisał(a):
Manual ma oczywiście sprzęgło + dwumasa a jak jest z automatem (tiptronic)?
8 lat macham wajchą i nigdy się nad tym nie zastanawiałem.

Hydrokinetyczne.

solaris napisał(a):
1. Czy w każdym automacie w D2 jest tiptronic i jak jest z 4 lub 5 biegową wersja?

Nie, były też wersje bez tipa (bodajze tylko 4bieg). Ale trafić na taką to jak trafić na A8 bez klimy
solaris napisał(a):
2. Powie mi ktoś co znaczy świecąca ikona CAT?

Bez VAGa nie, a gdybać mi się nie chce ;P

_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2009 21:03:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
solaris napisał(a):
A np. ile kosztuje OC (full zniżki) od 4.2?


Powyzej 2,5 to "wsioora wno" - nie ma roznicy :):

2,8 zechla w miescie ze 13L - 4,2 z 17L - przy spokojnej jezdzie. :peace:

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2009 22:04:36 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
2rafal7 napisał(a):
necro napisał(a):

2.8 manual ma 8.6 do 100 280Nm
4.2 7.3 do 100 400Nm

Jakie to podobnie? :-)


Troche przesadziłem przyznaje :peace: , ale 8,6 to naprawde przyzwoity wynik (95% polaków ma 13 i powyżej do setki i jeżdźą :D). Jak A8 to nie tylko 4.2...taka moja opinia, każdy silnik (oprócz 2.5tdi :): ) byle był by zadbany.


hej,
ok - to moze byc moj spaczony punkt widzenia - jednak jak mam 523i z 8.5 do setki to nie chcialbym miec juz drugiego takiego - a esa ma 5.4 i to sie naprawde czuje na drodze (a automacie 6.4) - i to tez jest silnik 4.2!
chodzi glownie o zapas mocy w KAZDYM miejscu obrotomierza.
Solaris - tak jak mowilem na beemce sie nie znam - moze i to jest mata pasazera.
dopiero sie ucze tej fury i strasznie sie ciesze, ze glownie na usterkach... :diabel: he, he.

pzdr.

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2009 22:11:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sie.2006 21:43:49
Posty: 1467
Lokalizacja: Těšin
Auto: S8 D2 MTM Optikpaket Schwarz
Co macie z tym sprintem do setki ? Na papierze nie ma co porównywać choć i tak widać spore różnice na korzyść 4.2, zobaczcie sobie choćby na moment, jak zbiera się z dołu, nie sama moc się liczy. W terenie górzystym (gdzie mieszkam) nie ma zupełnie porównania. Przejechać się jednym i drugim.
To prawda - tip dość ogranicza, ale do bezproblemowego kulania się ;) po autobahnie jest wystarczający.

_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2009 22:35:36 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1

zobacz sobie to - moze Cie usatysfakcjonuje....

pzdr.

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 128 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: