solaris napisał(a):
Michu 2.8 jest wołowate dlaczego?w manualu powinno dawać radę

Co do inspekcji to nie ma tak źle w becie - oil service, płyn hamulcowy i to wszystko, z płynem chłodzącym to dlatego, że beta ma ciśnieniowy układ, ale chłodzenie ma suuuper. Przy zmianie coolantu trzeba umieć odpowietzryć suśnie.
Nie ma czegoś takiego jak czujniki poduszek w fotelu kierowcy. Zapewne chodzi Ci o matę pasażera, która jest awaryjna. I przyjacielu 523 to wersja poliftowa z silnikiem 2.5. Sory winetoo ale nie ma silnika 2.4 w PB w bawarce.
Pozdrawiam
Witaj,
2.8 jest wolowate bo ma slaby silnik jak na taka szafe - cos takiego jak zapas mocy nie istnieje w tym aucie z tym silnikiem. on byl dobry do 80 b4. leciutkie auto + quattro i dobry silnik v6. wszedzie indziej jest po prostu za slaby i nie wazne czy 174 czy 193 kuce - slaby i wolny.
a co dokladnie nie ma tak zle w becie?
sa 4 typy przegladu, nie? kosztuja kupe kasy i tez czesc. robione sa srednio co 15 tysi - wiec dupa.
Byc moze chodzi o mate pasazera, nie wiem jeszcze dokladnie (mam bmw od grudnia) - jednak zarowno w poprzednim 520 (ma je kuzyn to wiem) i teraz swieca mi kontrolki airbag. Auto Fus mowi, ze to typowe - sa to czujniki poduszek w fotelu kierowcy - ale moze cos przekrecam.
i co do pojemnosci - mam 523i przedliftem - a wiec dokladnie 2494 - nie chcialo mi sie pisac 2.5 bo to jednak dodawanie - wiec zaokrągliłem do dołu.
Pozdro,
Michu