W koncu doczekalem sie odpowiedzi. Przepraszam, ze tak drastycznie napisalem, ale wiedzialem, ze wywola to zainteresowanie.
Paw1972 dziekuje za "oborne"

To prawda, kupic taki sam. to nie problem. Nie kosztuje on krocie. Tym co sie zwieracze pootwierlay, ze jakis typ z UK jest niecierpliwy no to przepraszam i prosze mnie nie obrazac.
Bylem troszke zniecierpliwiony, oczywiscie nikt nie musi mi odp. od razu.
Emigrantem jestem niestety, nie ze wzgledu na mojego niedoradztwo ale na lepsze warunki bytowe i ucieczka przed typami, kotrzy lekko z zazdroscia pisza posty

Dodam, ze zawsze pracowalem uczciwie i nigdy nie bralem zapomogi od panstwa

aaa, plastrarzem nie jestem
Wracajac do tematu. Wielu ludzi pisalo, ze te V8 sa nie do zdarcia. Mi jednak chodzi o to, ze juz ten model 4.2 jest na lancuch i to mnie tylko zmartwilo, bo wiem jakie sa problemy z napinaczem w 3.0TDI a on w tym samochodzie wyglada podobnie.
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... &logcode=p
To tyle. Dzieki za odp. i pozdrawiam z emigracji.