.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lut.2025 10:58:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wersje amerykańskie
PostNapisane: 26.gru.2010 18:11:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2010 17:54:59
Posty: 11
Lokalizacja: Trójmiasto
Witajcie,

Przymierzam się do kupienia samochodu i myślę poważnie o Audi (tak mi wyszło gdy stwierdziłem, że chcę kombi z benzyną, automatem i najlepiej 4x4, czyli A4 B6 avant quattro 1,8T lub coś większego). I jak sobie patrzę po ogloszeniach to benzyniaków z auomatami generalnie jest mało i jak już to często są to samochody ze stanów. O ile nowy samochód raczej się nie psuje, to z używanym mam wątpliwości, bo już się psuje i potrzebuje części.

I tutaj mam pytanie - jakie są różnice pomiędzy wersjami europejskimi i amerykańskimi (poza lampami i miejscem na tablicę rejestracyjną z tyłu)? Są na tyle istotne, że to problem, gdy coś poleci w mechanice? Wie ktoś z Was może?

ps. B6 bo nowsza wersja wylatuje poza moje możliwości finansowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2010 18:27:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Kryteria jakie sobie założyłeś w poszukiwaniach idealnie pasują do rynku amerykańskiego stąd napotykasz sporo propozycji. W tym czasie europejski rynek był zdominowany dieslami.
Mechanika w zasadzie taka sama.
Zastanów się tylko nad tym, że komuś opłaca się sprowadzić go zza oceanu i wystawić w kraju z okazyjną ceną... - tu sugerowałbym wzmożoną czujność.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2010 18:43:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Europejskie auta na rynek amerykański, poza róznicami o których wspomniałeś, mogą, choć nie muszą roznić się detalami w karoseri ( np. inne przetłoczenia błotników, inne listwy, atrapy itp. ) jak równiez detalami w instalacji elektrycznej ( np. inne silniczki podnoszenia szyb, otwierania bagaznika, inne sterowniki itp. ) Z tym moze być problem na rynku z racji małego zapotrzebowania ale w ASO nie będzie problemu.
Trzeba tez zwrócic uwagę, czy silnik nie występuje w odpręzonej wersi, będzie miał wtedy nizszą moc i inne oznaczenia literowe nr. silnika, niz jego europejski odpowiednik.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2010 19:15:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2010 17:54:59
Posty: 11
Lokalizacja: Trójmiasto
BiLu napisał(a):
Kryteria jakie sobie założyłeś w poszukiwaniach idealnie pasują do rynku amerykańskiego stąd napotykasz sporo propozycji. W tym czasie europejski rynek był zdominowany dieslami.


Zauważyłem. Od ropniaków sie aż roi. A od ropniaków z maualami to już się opędzić nie można. Ech, europejczycy dziwni są. ;-)

Cytuj:
Mechanika w zasadzie taka sama.
Zastanów się tylko nad tym, że komuś opłaca się sprowadzić go zza oceanu i wystawić w kraju z okazyjną ceną... - tu sugerowałbym wzmożoną czujność.


Tak myślałem, że nie ma co robić dużych różnic, ale wolałem się upewnić, bo ameryka to jeszcze dziwniejszy kraj niż Europa. Chociaż to, że jeżdżą benzynami z automatami to akurat doskonale rozumiem.

Co do sprowadzanych aut to faktycznie niskie ceny są dziwne. Owszem można tam kupić samochód tanio (choć akurat europejskie marki stosunkowo wolno tracą na wartości) i przywożąc na mienie uniknąć płacenia podatków i cła. Ale już sam transport sporo kosztuje. Generalnie szukam europejczyka, a jak trafi się fajny amerykaniec to się zastanowię.

ZiPi napisał(a):
Europejskie auta na rynek amerykański, poza róznicami o których wspomniałeś, mogą, choć nie muszą roznić się detalami w karoseri ( np. inne przetłoczenia błotników, inne listwy, atrapy itp. ) jak równiez detalami w instalacji elektrycznej ( np. inne silniczki podnoszenia szyb, otwierania bagaznika, inne sterowniki itp. ) Z tym moze być problem na rynku z racji małego zapotrzebowania ale w ASO nie będzie problemu.
Trzeba tez zwrócic uwagę, czy silnik nie występuje w odpręzonej wersi, będzie miał wtedy nizszą moc i inne oznaczenia literowe nr. silnika, niz jego europejski odpowiednik.


OK, dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: