Dzięki wszystkim za info, więc srebrną odpuszczam, skoro gość przez rok nie może jej sprzedać to coś z nią nie tak.
Czarna ogólnie bardziej mi psauje, tylko ta skrzynia

i kierownica

, wolałbym mieć zwykła trzyramiennna jak mam teraz w A4
Radomskie zagłębie, wiem że mają różne te auta, szwagier kupił gdzieś tam w Radomiu A3 1.8T, niby właścicielem była starsza pani zw Szwecji, i w całej opowieści tylko kraj pochodzenia się zgadzał, auto po jakimś wirusowaniu itp..
VIN i trzepanie w ASO to oczywiste, ta czarna niby z CH, więc powinna mieć jakąś historię serwisową, zdaję sobie sprawę, że 250-300 tys dla tego motoru to pestak (oczywiście zakładając że był normaknie ekslploatowany), natomiast martwi mnie ten tiptronic, wiem że padają między 200 a 300kkm, i najwyraźniej można się tego zaraz spodziewać, a koszt odbudowy spory, a znam przypadki że odbudowa nic nie dała
Bedę szukał dalej, bardziej by mi pasował MT, ale jak nie będzie nic na rynku, to a AT wezmę, w sumie wygoda nie porównywalna.
A co do samego tiptronica, czym się one róznią (ten z S i 3,2,1), czy w S-ce po lifcie AT jest już 5-gang, czy 4?