piotrekw81 napisał(a):
Czy są jakieś zauważalne różnice w napędzie quattro i subaru?
jak dla mnie oba stoją na podobnej półce i jako użytkownik- nie zauważyłem różnicy- przy jakichkolwiek warunkach pogodowych jakie napotkałem przez ostatnie 2 lata- w subaru i dorywczo aczkolwiek stosunkowo często q.
piko napisał(a):
Niektóre silniki w Subaru nie nadają się do gazowania
każdy silnik w tych latach się gazuje- nie wprowadzaj ludzi w błąd- od 2.0 przez h6 po sti w każdym już lpg widziałem. Pomieszało Ci się z opłacalnością a nie to czy się DA!
Cytuj:
Poza tym jeśli chcesz auto z automatyczną skrzynią to musisz mieć świadomość, że w przypadku Subaru podział mocy pomiędzy osiami jest 90/10 i dopiero w przypadku wykrycia poślizgu tylna oś dostaje więcej.
dzwoni ale nie w tym kościele- widać, że forum czytałeś- ale doczytaj- ten mit wyżej został obalony ale później.
Cytuj:
W moim przypadku gdyby nie brak możliwości zagazowania i podział mocy przy automacie to kupiłbym Outbacka H6
Otb H6 jest po prostu drogi w utrzymaniu- chyba nie obiję się o herezję ale według mnie droższy niż A6 C5 4.2- więc wybór masz prostszy bo h6 przy 4.2 da mniej.
piotrekw81 napisał(a):
jednym z nielicznych którę są na LPG w miarę trwałe i nie trzeba ich wyciągać to zwykły i mulasty 2.0 N/A 125KM..
2,5l mam i nie wyciągam do żadnej regulacji a jak masz szczelinomierz to koszt regulacji to Twój czas i ew. koszt uszczelek dekli w ASO to 2x80zł.
piotrekw81 w Forku trafisz na nieszczęsne SLS więc chyba taniej wyjdzie zawieszenie w A4- przejedź się obydwoma autami i porównaj.