Megster napisał(a):
Jeśli jest 3 lata w kraju i ma taki przebieg, to zapytaj czy wymieniał już klapki kolektora, bo te części kosztują łącznie 4 tys. Zawsze to jakiś argument do negocjacji. Wymiana jest dosyć prosta więc nie ma się co tego bać, a część zużywa się nie tylko w 3.0 tdi, ale np., 20 TFSI (z tym, ze tam jest tylko jedna, bo silnik rzędowy a nie V)
Jedyne co Ci "grozi" to napinacze, które mogą się ujawnić w różnym momencie. Na to nie ma reguły. Ja w ASB mam 157 tysi najechane i na razie spokój. Koszt wymiany jest spory (głównie przez konieczność wyciągnięcia silnika) ale i tak mniejszy niż różnica między Superbem o którym pisałeś.
Co do ceny 39 tysi to powiem tak. Można powiedzieć, że to jest mało, ale biorąc pod uwagę jaką opinię ten silnik zebrał, to nie trzyma on ceny jak audiole z czymś solidnym pod maską.
Pzdr
w AZ Auto Serwis w Gdańsku wymienisz klapy kolektora z dożywotnią gwarancją za 1 tys.. przerabialiśmy to w naszym firmowym A6 ASB. padły przy 120 kkm