.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 17:22:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A4 B5 1.9 AVG 110KM
PostNapisane: 11.sty.2014 19:32:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2014 19:15:29
Posty: 4
Lokalizacja: Tuchola
Witam was Panowie, wiem że moja prośba bedzie graniczyła z cudem czy mi pomożecie ale spróbuje, oglądałem ze znajomym dzis B5tke rok '99, 215 tys przebiegu z tym że jest problem bo nie ma koleś udokumentowanego tego przebiegu, ogólnie Audiczka technicznie jest w stanie dobrym, i stąd moje pytanie czy może ktoś z was pracuje w serwisie Audi i może mi sprawdzic nr VIN albo czy moge sprawdzic go gdzies w ASO? WAUZZZ8DZYA033754


http://otomoto.pl/audi-a4-klimatronik-1 ... 35560.html


tak ona wyglada

pozdro
Bartek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B5 1.9 AVG 110KM
PostNapisane: 11.sty.2014 19:35:39 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Hmm .. a jak ogolny stan blacharski i jak auto smiga ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B5 1.9 AVG 110KM
PostNapisane: 12.sty.2014 20:24:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2014 19:15:29
Posty: 4
Lokalizacja: Tuchola
no ja z kolegą obejrzałem go bardzo wnikliwie i sie nie dopatrzylismy niczego, ciąg miał dobry jak go przegonilem, jedno dobre ze ma turbo o stałej geometrii z tego co pamietam to silniki AFN i ASV maja turbo o zmiennej geometrii


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B5 1.9 AVG 110KM
PostNapisane: 13.sty.2014 09:21:15 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Jesli ma turbo o "stalej geometrii" to nie jest to silnik AVG i na pewno nie ma 110 KM.
Jesli ta fura ma silnik AVG i blacharsko jest bez zarzutu, motor smiga - to co za roznica czy ma 200 tys czy 350.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B5 1.9 AVG 110KM
PostNapisane: 13.sty.2014 17:31:46 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
No własnie, Przemik, T bez VNT były tylko w 90 konnych 1.9 tdi ? i to nie wszystkich z tego co wiem

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B5 1.9 AVG 110KM
PostNapisane: 13.sty.2014 22:33:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2014 19:15:29
Posty: 4
Lokalizacja: Tuchola
przemik na bank jest to AVG zaglądałem do bagażnika żeby sprawdzic tą naklejke z kodem silnika i było wyraźnie napisane AVG, mało tego nawet u was na stronie audiklub w zakładce ''kody silników'' jak wpisalem AVG to mi wyskoczyło ze to jest 110tka bo takiej szukam no 90tką tez bym sie zadowolił, głownie chodzi mi o silnik na zwykłej pompie w pompowtryski wole sie nie pchac

Audi AVG 110 1.9 4 1/1999 6/2000 Audi A4 ON TDI
Audi AVG 110 1.9 4 4/1997 4/2001 Audi A6 ON TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B5 1.9 AVG 110KM
PostNapisane: 13.sty.2014 22:38:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2014 19:15:29
Posty: 4
Lokalizacja: Tuchola
a z tego co kiedyś wyczytałem to ponoć silniki ASV i AFN mają turbo o zmiennej geometrii, chyba ze sie myle poprawcie mnie jakby co, dlatego zależy mi na turbie o stałej geometrii bo jest tansze w regeneracji ale z drugiej strony turbo o zmiennej geometrii nie ma tej turbo dziury


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B5 1.9 AVG 110KM
PostNapisane: 13.sty.2014 23:22:58 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Kolego nie pisz posta pod postem tylko edytuj poprzedni. AFN ma Garreta ze zmienna geometrią, ASV nie wiem, ale on byl montowany w A3. Tak jak pisalem wczesniej, wydaje mi się ze T bez VNT byly tylko w niektorych 90 konnych motorach, ale moge sie mylic, proszę mądrzejszych o sprostowanie/potwierdzenie.

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B5 1.9 AVG 110KM
PostNapisane: 14.sty.2014 12:02:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
AFN/ASV/AVG - maja turbosprezarke ze zmienną geometrą łopatek i pracują na zwykłej pompie VP37.

Jest silnik AHH ktory ma 90KM i rownież posiada sprezarke ze zmienną geometrią łopatek i (nie) zwyklą pompe VP37.
Silniki 1Z/AHU mają 90 KM i nie mają sprezarki ze zmienną geometrią łopatek.

Rozpatruje tylko silniki zastosowane w Audi A4... za wyjatkiem silnika ASV które w A4 nie wystepuje.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B5 1.9 AVG 110KM
PostNapisane: 14.sty.2014 18:27:51 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
przemik napisał(a):
AFN/ASV/AVG - maja turbosprezarke ze zmienną geometrą łopatek i pracują na zwykłej pompie VP37.

Jest silnik AHH ktory ma 90KM i rownież posiada sprezarke ze zmienną geometrią łopatek i (nie) zwyklą pompe VP37.
Silniki 1Z/AHU mają 90 KM i nie mają sprezarki ze zmienną geometrią łopatek.

Rozpatruje tylko silniki zastosowane w Audi A4... za wyjatkiem silnika ASV które w A4 nie wystepuje.



Dzieki za wyjaśnienie.

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B5 1.9 AVG 110KM
PostNapisane: 15.sty.2014 17:45:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
Jak zdrowe (logi sobie zróbcie) to czemu nie. Co do turbo to jak wyżej, nie ma zmiennej geometrii to i nie 110ka.

Btw nie kupiłbym przez kolor wnętrza... granat :/ Nikt tego później nie kupi.

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/B5Q FL avant/B5Q FL avant/T25 Tojka/Pełgot Mistrz Kropelka
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/V6TDI swap na R4 TDI/1.8PB/HDI

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: