Energy napisał(a):
Jak Wybierzesz się w te okolice i Masz zamiar kupić jakieś Audi C4, to jest ich tu na tyle dużo, że któreś Zabierzesz ze sobą. Samo Do Ciebie nie przyjedzie, trzeba się pofatygować, idealne z pewnością - nie będzie!
Jak nawet będzie ładne, to robiąc przystanek w trasie - Poczujesz zapach palonych frytek na smalcu, może ze dwa razy będzie trzeba płynu dolać do chłodnicy... Coś zacznie trząść budą, czy szarpać... Takie drobne, upierdliwe rzeczy... Później magiel pójdzie, nagrzewnica... Stacyjka... Zbiornik paliwa Ci zgnije...
Po ciul Ci potrzebne takie stare goowno? Nie lepiej jakiegoś Forda Focus-a sobie kupić za te pieniądze? (to oczywiście taki żarcik
)
Co do Focusa... Koleżanka koleżanki się pokusiła właśnie na takiego, 1.6 TDCi. W ciągu 3 miesięcy było mniej więcej to co opisałeś
To ja chyba jednak wolę poczciwe C4, przynajmniej w razie W prościej je ogarnąć. Wiadomo - 20 letnich ideałów nie ma, jednak mam nadzieję że nie jest z nimi aż tak źle, no chyba że te Lubelskie rządzą się swoimi prawami
Trochę głupio byłoby w ciągu pierwszego roku stanąć przed koniecznością wymiany połowy auta
Morgi napisał(a):
Nie należy się bać automatu - to stare dobre automaty. Standardowe sprawdzenie, jak jeździ OK to spoko.
LPG w tych autach - byle była IV generacja, silniki są pancerne i dobrze znoszą gaz.
Jednak brak LPG to dla mnei plus, chcesz mieć LPF - załóż sam, będziesz wiedział co masz.
Wiadomo, że nic innego niż sekwencja nie wchodzi w grę, a i w przypadku sekwencji mniej więcej wiem na co patrzeć. Wiadomo, lepiej założyć samemu, jednak to kolejne +-3,5k PLN do dołożenia na dzień dobry, niemniej jednak nie skreślam takiej opcji. Jak wygląda wymiana oleju w ASB? Musi być dynamiczna (na pracującej skrzyni)?
adiaudi napisał(a):
Niezniszczalne auta.Osobiście bym wolał bez LPG, a z sentymentu AELa.
Też bym wolał bez LPG, jednak auto ma być typowym wygodnym dupowozem na codzień - stąd celuję w benzynę + LPG, ewentualnie diesla - choć w temacie tych ostatnich jestem dosyć zielony