Karolnow napisał(a):
Karolnow napisał(a):
hubi_pl napisał(a):
Jak szukałem to z każdej strony dochodziły mnie info żeby szukać 4 literowego 3.0 TDI, więc w grę wchodziła właśnie CASA. Inny rozrząd i wtryski, rzekomo mniej awaryjne jak wcześniej. Na co szczególnie? myślę że jak zawsze, czy nie kopci i czy równo trzyma moc. Silnik jak każdy inny, bardziej chodziło o osprzęt i jego update.
Mój kiepsko odpalał ale to była wina rozrusznika, na nowym odpala idealnie - ale to akurat w innych silnikach przypadłość często spotykana w Q7.
Kupiłem jak miał 181,000, teraz mam 235,000 i nic się nie dzieje, spala średnio 9-10 litrów, dynamika mi wystarcza. polecam
A robiłeś już rozrząd i wtryski ? Przy jakich przebiegach mogą wystąpić te usterki? Jest na to jakaś reguła?
Nie robiłem rozrządu, nie było i nie ma potrzeby, wtryski mam dobre więc też nie ma co w tym grzebać. Ostatnio wymieniałem podkładki i wszelkie uszczelki wtrysków, nic nie lało/dymiło ale tak zapobiegawczo. Nic nie było zapieczone itd. Nie dajmy się zwariować, auto 235000 przelatane to jest nic. Tak jak wyżej napisane po 400kkm te auta robią bez problemu. Problemu są jak ma 200Kkm na blacie a w realu to na koło.
hubos21 napisał(a):
hubi_pl napisał(a):
Jak szukałem to z każdej strony dochodziły mnie info żeby szukać 4 literowego 3.0 TDI, więc w grę wchodziła właśnie CASA. Inny rozrząd i wtryski, rzekomo mniej awaryjne jak wcześniej. Na co szczególnie? myślę że jak zawsze, czy nie kopci i czy równo trzyma moc. Silnik jak każdy inny, bardziej chodziło o osprzęt i jego update.
Mój kiepsko odpalał ale to była wina rozrusznika, na nowym odpala idealnie - ale to akurat w innych silnikach przypadłość często spotykana w Q7.
Kupiłem jak miał 181,000, teraz mam 235,000 i nic się nie dzieje, spala średnio 9-10 litrów, dynamika mi wystarcza. polecam
CASA to jest silnik produkowany od 2008r i on ma stary rozrząd, nowe rozrządu były dopiero w silnikach, które zaczęto produkować w 2010r, w Q7 CJGA, CJGC, CJMA, CJGD, CRCA, CLZB, CNRB, nowe oznaczenie silnika Cxxx nie oznacza nowego rozrządu. Nowy rozrząd dużo tańszy bo komplet nie całe 3000zł ale razem z kołami.
Jest produkowany dokładnie od 11.2007, i nie jest prawda że ma stary rozrząd jak w poprzednich, różnią się nawet części, z tego co kojarzę 2 inne łańcuchy, inny napinacz. Jak kupowałem to mocno grzebałem w necie w pl , uk i de, to większość osób pisała o mniejszej awaryjności Casy względem poprzednich BUG i BUN.