.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 03:07:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A4 B6 1.8T Quattro czy Przód?
PostNapisane: 13.kwi.2020 19:20:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.kwi.2020 18:36:05
Posty: 23
Witam.
Chciałbym kupić jak w temacie A4 B6 1.8T , mój budżet to 20tys i w tej cenie chciałbym się zmieścić z montażem LPG lub kupić z już zamontowaną instalacją.
Czy w tej cenie uda się znaleźć jakiś sensowny model? Druga sprawa to czy szukać wersji Quattro czy raczej napęd na przód i ewentualnie jakiś S-Line?
Znalazłem kilka modeli i prośba czy mógłbym prosić o jakieś opinie, wskazówki i czy którykolwiek jest w ogóle wart uwagi?
Z góry wielkie dzięki
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-1 ... CUUT8.html
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-1 ... D1yt1.html
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-b ... CW4Cy.html
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-1 ... D1uqq.html
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-1 ... fbf1a89390
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-1 ... fbf1a89390
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-1 ... fbf1a89390
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-1 ... CU6Qi.html
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-q ... CUTcJ.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 1.8T Quattro czy Przód?
PostNapisane: 13.kwi.2020 19:39:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Tak na prawdę nikt ze zdjęć Ci dobrze nie poradzi. Auto może dobrze wyglądać a mechanicznie będzie kibel. Wybierz z nich te które wydają Ci się interesujące pod względem wyposażenia, koloru, silnika, napędu, etc. Jedź zobacz chociaż dwa abyś miał punkt odniesienia.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 1.8T Quattro czy Przód?
PostNapisane: 13.kwi.2020 20:00:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2388
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Na tym forum nikt nie odważy ci się polecić ośki...
Quattro - więcej kosztuje, więcej pali, ale i lepiej trzyma wartość...
Ośka - odwrotnie, zimy są jakie są, więc nie skreślałbym..

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 1.8T Quattro czy Przód?
PostNapisane: 13.kwi.2020 20:03:26 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
myszon90 napisał(a):
Na tym forum nikt nie odważy ci się polecić ośki...
Quattro - więcej kosztuje, więcej pali, ale i lepiej trzyma wartość...
Ośka - odwrotnie, zimy są jakie są, więc nie skreślałbym..


Prowadzenie znacznie lepsze dla tych co dynamicznie jeżdżą ale fakt, dla "kowalskiego" współczesne FWD prowadzą się równie dobrze. Zimy, fakt są jakie są.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 1.8T Quattro czy Przód?
PostNapisane: 14.kwi.2020 07:42:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
w tym b6, to tak już wielkiej różnicy nie ma w utrzymaniu, zawias praktycznie ten sam konstrukcyjnie. A po tylu latach czy w osce czy q, tuleje tylnego zawieszenia to śmieć :]

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/B5Q FL avant/B5Q FL avant/T25 Tojka/Pełgot Mistrz Kropelka
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/V6TDI swap na R4 TDI/1.8PB/HDI

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 1.8T Quattro czy Przód?
PostNapisane: 14.kwi.2020 10:17:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2014 15:42:04
Posty: 1657
Auto: BEX+ Quattro
S-line i quattro zawsze można dołożyć.

W przypadku 1,8 T Q zasada jest prosta: szukaj zdrowego egzemplarza. Szukałem 1,9 TDI Q i nie było nic w pobliżu jak i w okolicach Dusseldorfu (szukałem przez znajomego), zatem padło 1,8 T Q z ksenonem, trafił się bixenon, 2xS-line, BOSE, 4x grzane fotele.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 1.8T Quattro czy Przód?
PostNapisane: 14.kwi.2020 17:19:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
zgredek27 napisał(a):
A po tylu latach czy w osce czy q, tuleje tylnego zawieszenia to śmieć :]

Nie zgadzam się.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 1.8T Quattro czy Przód?
PostNapisane: 15.kwi.2020 08:08:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2020 22:30:36
Posty: 18
Lokalizacja: Wlkp.
Auto: Q5 3,2 2009
quattro jeśli chcesz mieć automata. Tam tradycyjne skrzynie wkładali.

_________________
Pozdrawiam Q5 3,2 2009


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 1.8T Quattro czy Przód?
PostNapisane: 15.kwi.2020 10:02:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2014 15:42:04
Posty: 1657
Auto: BEX+ Quattro
Q53200 napisał(a):
quattro jeśli chcesz mieć automata. Tam tradycyjne skrzynie wkładali.

Nikt nie pisze o automacie. Automat z 1,8 T i 4x4 jedynie rynek USA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 1.8T Quattro czy Przód?
PostNapisane: 15.kwi.2020 10:08:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2011 19:05:02
Posty: 404
Auto: a8 d2 i 80
Całe zawieszenie wielowahaczowe w Vag to śmieć, najgorzej ucierpieli na tym właściciele Pasatów B5 który był autem dla ludu a dostał tak drogie i nietrwałe zawieszenie z przodu, w sumie to dobrze bo jak by miał mega trwałe jak w Audi 80 to same Pasaciki by jeździły w Polsce :)

_________________
Maluch - był
Audi 80 - zezłomowana
Audi A8 D2 - jest
Mercedes W140 - jest
Mazda 626 GE -jest
następne będzie Audi A8 D3 lub W221


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 1.8T Quattro czy Przód?
PostNapisane: 15.kwi.2020 14:10:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Inter32 napisał(a):
Całe zawieszenie wielowahaczowe w Vag to śmieć, najgorzej ucierpieli na tym właściciele Pasatów B5 który był autem dla ludu a dostał tak drogie i nietrwałe zawieszenie z przodu, w sumie to dobrze bo jak by miał mega trwałe jak w Audi 80 to same Pasaciki by jeździły w Polsce :)


Co to za opowieści dziwnej treści, że nie trwałe? Jak ktoś mówi, ze nie trwałe to zawsze powtarzam, ja w swojej C5 od nowości zrobiłem PO POLSKICH drogach 210tkm na ori wahaczach i nie miały żadnego luzu, do tego zima/lato felgi 17" i amory 1BE, więc czy ja wiem czy śmieć?. Zresztą po tylu latach jak sypnie, to jest na rynku cała masa zamienników, więc ja nie widzę najmniejszego kłopotu. Większość tych aut co przyjeżdża z zachodu ma jeszcze fabryczne wahacze z pierwszego montażu, więc nie dziwota, że w PL po pól roku się wysypią...w a8 d3/d4 ori wahacze spokojnie 300tkm robią, też śmieć?

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 1.8T Quattro czy Przód?
PostNapisane: 15.kwi.2020 15:50:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2011 19:05:02
Posty: 404
Auto: a8 d2 i 80
Ja dwa razy robiłem przez 100 tyś km

_________________
Maluch - był
Audi 80 - zezłomowana
Audi A8 D2 - jest
Mercedes W140 - jest
Mazda 626 GE -jest
następne będzie Audi A8 D3 lub W221


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 1.8T Quattro czy Przód?
PostNapisane: 15.kwi.2020 15:55:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2014 15:42:04
Posty: 1657
Auto: BEX+ Quattro
U mnie przód kwalifikuje się do wymiany, 200 kkm fabryka i na kiedyś tył.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 1.8T Quattro czy Przód?
PostNapisane: 15.kwi.2020 16:38:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Inter32 napisał(a):
Ja dwa razy robiłem przez 100 tyś km


No to masz pecha...

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 1.8T Quattro czy Przód?
PostNapisane: 15.kwi.2020 19:05:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
Inter32 napisał(a):
Ja dwa razy robiłem przez 100 tyś km


z MS na krafta?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 1.8T Quattro czy Przód?
PostNapisane: 15.kwi.2020 19:24:26 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Inter32 napisał(a):
Całe zawieszenie wielowahaczowe w Vag to śmieć, najgorzej ucierpieli na tym właściciele Pasatów B5 który był autem dla ludu a dostał tak drogie i nietrwałe zawieszenie z przodu, w sumie to dobrze bo jak by miał mega trwałe jak w Audi 80 to same Pasaciki by jeździły w Polsce :)


Co za bzdura. Sorki ale to powielanie mitów jak Polacy chcąc przyoszczędzić na wymianie elementów zawieszenia wkładali najtańsze zamienniki. W A6 C5 miałem ori wahacze i dopiero przy 308000 trzeba było powymieniać. W srebrnej S6 wymiana przy 220kkm, w czarnej pierwszy dolny wahacz wymieniony przy 240kkm. Czy to małe przebiegi na wymianę tak wadliwych wahaczy?

W A8 już przy 180kkm klękły górne ale zawias w pełni eskowy więc sztywno twardo.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 1.8T Quattro czy Przód?
PostNapisane: 15.kwi.2020 19:58:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2011 19:05:02
Posty: 404
Auto: a8 d2 i 80
Dwa razy chyba MS zakładałem,już też nie lejcie wody że takie wytrzymałe jest,250-300 tys to mi w Audi 80 nie wytrzymało zawieszenie,dla mnie remont to pierwsze stuknięcie jakiegoś wahacza,czemu nie kupiłem Lemfordera bo teraz jest nic nie warty

_________________
Maluch - był
Audi 80 - zezłomowana
Audi A8 D2 - jest
Mercedes W140 - jest
Mazda 626 GE -jest
następne będzie Audi A8 D3 lub W221


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 1.8T Quattro czy Przód?
PostNapisane: 15.kwi.2020 20:00:39 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Wielowahacz to się kupuje Meyle HD i zapominasz o tym, że coś tam może stuakać.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 1.8T Quattro czy Przód?
PostNapisane: 15.kwi.2020 20:03:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2011 19:05:02
Posty: 404
Auto: a8 d2 i 80
Teraz dużo Meyle Hd kupuje i nie mam problemów choć dużo ludzi w Internecie narzeka na ta firmę

_________________
Maluch - był
Audi 80 - zezłomowana
Audi A8 D2 - jest
Mercedes W140 - jest
Mazda 626 GE -jest
następne będzie Audi A8 D3 lub W221


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 1.8T Quattro czy Przód?
PostNapisane: 15.kwi.2020 20:30:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
Baskecior napisał(a):
zgredek27 napisał(a):
A po tylu latach czy w osce czy q, tuleje tylnego zawieszenia to śmieć :]

Nie zgadzam się.


Ale z czym się nie zgadzasz? Przecież te tuleje w b6/b7 utleniają sie po tylu latach, że się w rękach kruszą na samochodzie, do tego śruby regulacji kątów nie ruszane stoją dęba. I tak trzeba kołyskę opuszczać żeby to wycinać... Basket masz b6/b7?


ale zdecydowanie nie zgdzę się, że wielowahacz to śmieć. Prowadzenie samochodu na wielowahaczu, nawet przy gwincie to inna bajka w porównaniu do zwykłej kolumny. Noorec to już nie raz potwierdził na torze ;)

z wielowahaczem to jest tak, że większość popełnia błedy montażowe, a później płacz, bo to tuleje zaraz zerwało itd

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/B5Q FL avant/B5Q FL avant/T25 Tojka/Pełgot Mistrz Kropelka
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/V6TDI swap na R4 TDI/1.8PB/HDI

Ostatnio edytowano 15.kwi.2020 20:36:03 przez zgredek27, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: