.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 12:47:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: A8 jakie? Z jakim motorem?
PostNapisane: 21.gru.2006 10:08:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 20:26:21
Posty: 19
Witam forumowiczów

Na wiosne zakupić planuje A8, rocznik gdzies 2005 czy 2006. Chodzi mi o to z jakim silnikiem szukać mojej nowej Audicy? 4,0 TDI? Czy może 3,0 TDI wystarczy? Czy po 120 tys czeka mnie wymiana rozrządu czy w tych maszynach? (idczak w Łodzi skasowal 3500zl za robote w A6...)

Co powinien mieć a czego lepiej nie?

Jle palą te gabloty? Bo to co na www producenta niewiele jest warte

A może inny bawarski rydwan: 740d?

_________________
A3 quattro 2,0TSI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 11:14:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
3.0 i 3.3 są na łańcuchu. 4.0 na pasku.

Osobiście postawił bym na 3.0 ze względów ekonomicznych.Rozrząd w tym momencie nie wchodzi w grę.
4.0 ma 275 KM a 3.0 211 lub 233.Po małym czipsie możesz zrównać się do 4.0 i cieszyć się jazdą.

Co powinien mieć?? Wg mnie wszystko.Kupując auto tej klasy i za spore pieniądze musiało by mieć wszystko co możliwe.

Z tym spalaniem to chyba sobie jaja robisz ?? :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 11:25:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
3.2FSI
koszty eksploatacji zblizone do diesel'a, odpada problem dosyc dlugiego nagrzewania sie silnika.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 12:12:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Witam,

Wiec ja mam 3.0 TDI i jest optymalnie
4.0 TDI tez jest na łańcuchu :)
spalanie ma poziomie 9.0/100km silnik pracuje bardzo kulturalnie i jest bardzo dynamiczny i przede wszystkim cichy.
Wszystko zależy od zasobności finansowej jaką dysponujesz - benzyniaki sa dużo tańsze...

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 12:56:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Fakt.Pasek jest do napędu pompy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 13:12:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Jeśli 2005-2006 to szukaj 4.2 TDI i nic innego :peace:

Pozdrawiam

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 15:21:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Co do 740D - krąży o nich w necie sporo opinii negatywnych, jeden z dealerów łódzkich , którego znam również nie wypowiada się zbyt pochlebnie o tym modelu z tym silnikiem.
Osobiście brałbym najmocniejszego traktora.
Z opinii kolegów można wywnioskowac że spalanie TDI`ków w A8 kształtuje się średnio na poziomie 9-14 l./100.
Zważywszy na masę auta to bardzo niewiele.
Bardzo dobre opinie zbiera 3,3 TDI V8 ... do tego jest bardzo ekonomiczny - spalanie średnie poniżej 10 l. /100.

powodzenia

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 18:54:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Tescik porównawczy : http://www.audi.de/etc/medialib/cms4imp ... 8.File.pdf

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 19:00:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
min 3.0 TDI ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 23:49:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.cze.2006 14:45:56
Posty: 238
Lokalizacja: zewsząd
4.2 TDI - nic innego !!!brutalna moc i niopisana frajda z jazdy.Do tego airmatic i zaręczam że n ie będziesz chciał wysiąść z tego auta

ps. ewentualnie S-klasse 400 CDI 2003-2004 badz 420 CDI 2005-.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2006 00:05:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
ADAM 12 napisał(a):
Osobiście postawił bym na 3.0 ze względów ekonomicznych.Rozrząd w tym momencie nie wchodzi w grę.


:?: :?: :?:
Według mojej wiedzy wymiana rozrządu jak najbardziej wchodzi w grę i jest konieczna. Co każde 200 tyś.km. . Koszt jednej wymiany łańcuchów przekracza cenę 2 wymian w silnikach z rozrządem "paskowym". Żeby wymienić łancuchy (4 szt.) w 3.0TDi - jest konieczne wybudowanie całego zespołu napędowego (łańcuchy są umieszczone "z tyłu" silnika).

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2006 08:59:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Piotruś napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
Osobiście postawił bym na 3.0 ze względów ekonomicznych.Rozrząd w tym momencie nie wchodzi w grę.


:?: :?: :?:
Według mojej wiedzy wymiana rozrządu jak najbardziej wchodzi w grę i jest konieczna. Co każde 200 tyś.km. . Koszt jednej wymiany łańcuchów przekracza cenę 2 wymian w silnikach z rozrządem "paskowym". Żeby wymienić łancuchy (4 szt.) w 3.0TDi - jest konieczne wybudowanie całego zespołu napędowego (łańcuchy są umieszczone "z tyłu" silnika).


Wymiana co 500 tyś

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2006 10:34:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Pablo200 napisał(a):
Wymiana co 500 tyś


Nie wiem co "pisze książka" ale wiem co mówią ludzie zajmujący się serwisem tych silników (3.0TDi). Podobno aktualne zalecenia to nie więcej niż 200000 km, a "zgon techniczny" = 270000 km. . Muszę tylko dopytać co "umiera" szybciej - łańcuchy czy napinacze. I nie mam zamiaru bronić mojej wersji "do upadłego" - brak mi osobistych doświadczeń. Wiem tylko tyle, że źródło(a) z którego czerpię wiedzę - nigdy dotąd nie wprowadziło mnie w błąd.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2006 12:09:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Cytuj:
Bardzo dobre opinie zbiera 3,3 TDI V8 ... do tego jest bardzo ekonomiczny - spalanie średnie poniżej 10 l. /100.


Zdecydowanie potwierdzam. Trasa to spalanie 9/100.... nawet po zmianie softu.

Jak już dizla do A8 to tylko V8 :peace:

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2006 13:07:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Pablo200 napisał(a):
Piotruś napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
Osobiście postawił bym na 3.0 ze względów ekonomicznych.Rozrząd w tym momencie nie wchodzi w grę.


:?: :?: :?:
Według mojej wiedzy wymiana rozrządu jak najbardziej wchodzi w grę i jest konieczna. Co każde 200 tyś.km. . Koszt jednej wymiany łańcuchów przekracza cenę 2 wymian w silnikach z rozrządem "paskowym". Żeby wymienić łancuchy (4 szt.) w 3.0TDi - jest konieczne wybudowanie całego zespołu napędowego (łańcuchy są umieszczone "z tyłu" silnika).


Wymiana co 500 tyś


ja tez czytalem, ze co 200 000...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2006 13:09:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
meszrum, a co ile wymiana w moim 3.3 TDI ?

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2006 13:43:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
bezduszny napisał(a):
meszrum, a co ile wymiana w moim 3.3 TDI ?


[+]
sprawdzilem - 120 000km.


Cytuj:
Audi A2
Benzinmotoren
4-Zyl 1,4L 4V seit Einsatz kein Wechselintervall
4-Zyl 1,6L FSI seit Einsatz ab 90.000 km prüfen
Dieselmotoren
3 Zyl TDI Pumpe Düse seit Einsatz alle 90.000 km + Spannrolle
3 Zyl 1,4L TDI Pumpe Düse ab MJ 2004 alle 120.000 km + Spannrolle

Audi A3 (8L) ab 1997 bis 2003
Benzinmotoren
1,6 L 2V seit Einsatz kein Wechselintervall
1.8l 5V / 1.8l 5V Turbo bis MJ 2000 ausser S3 alle 180.000 km/ 5 Jahre
1.8l 5V / 1.8l 5V Turbo ab MJ 2001 ausser S3 alle 180.000 km
S3 1,8l 5V Turbo bis MJ 2000 alle 180.000 km
S3 1,8l 5V Turbo ab MJ 2001 alle 120.000 km
Dieselmotoren
4 Zyl TDI bis MJ 1999 alle 60.000 km + Spannrolle
4 Zyl TDI MJ 2000 & MJ 2001 alle 90.000 km + Spannrolle
4 Zyl TDI ab MJ 2002 alle 120.000 km + Spannrolle
4 Zyl TDI ab MJ 2003 alle 150.000 km + Spannrolle
4 Zyl TDI Pumpe Düse seit Einsatz alle 90.000 km + Spannrolle

Audi A3 (8P) ab 2004
Benzinmotoren
1,6 MPI seit Einsatz kein Wechselintervall
1,6 FSI seit Einsatz Kette - lifetime
2,0L FSI seit Einsatz alle 180.000 km
3,2 V6 seit Einsatz Kette - lifetime
Dieselmotoren
2,0L TDI seit Einsatz alle 120.000 km + Spannrolle
1,9L TDI seit Einsatz alle 120.000 km + Spannrolle

Audi TT ab 1999
Benzinmotoren
1,8L Turbo, 110 KW kein Wechselintervall
1,8L Turbo, 132 KW bis MJ 2000 alle 180.000 km/ 5 Jahre
1,8L Turbo, 132 KW ab MJ 2001 alle 180.000 km
1,8L Turbo, 165 KW bis MJ 2000 alle 180.000 km
1,8L Turbo, 165 KW ab MJ 2001 alle 120.000 km
3,2L V6 seit Einsatz Kette - lifetime

Audi 80 / Audi 90 ab 1987 – 1995
Benzinmotoren
4 Zyl 2V seit Einsatz alle 120.000 km
5 Zyl. (2.2l Turbo / 2.3l) seit Einsatz alle 120.000 km
V6 2V (2.6L / 2.8L) seit Einsatz kein Wechselintervall
Dieselmotoren
alle TDI seit Einsatz alle 90.000 km Spannrolle

Audi Cabriolet (B3) bis 2000
Benzinmotoren
4 Zyl. 2V seit Einsatz kein Wechselintervall
4 Zyl. 5V (1.8L) seit Einsatz alle 120.000 km
V6 2V (2.6L) seit Einsatz kein Wechselintervall
V6 2V (2.8L) seit Einsatz kein Wechselintervall
Dieselmotoren
1.9l TDI seit Einsatz bis MJ 1999 alle 90.000 km + Spannrolle
1.9l TDI ab MJ 2000 alle 90.000 km

Audi A4 (B5) ab 1995 bis 2001
Benzinmotoren
4 Zyl 2V (1,6L) seit Einsatz kein Wechselintervall
4 Zyl 5V (1.8L) bis MJ 1997 alle 120.000 km/ 5 Jahre Reparatursatz benutzen !!!
4 Zyl 5V (1.8L) MJ 98/ 99 alle 120.000 km/ 5 Jahre
4 Zyl 5V (1.8L) ab MJ 2000 alle 180.000 km
4 Zyl. 5V (1,8l Turbo) bis MJ 99 alle 120.000 km Reparatursatz benutzen !!!
4 Zyl. 5V (1,8l Turbo) ab MJ 2000 alle 120.000 km
V6 2V (2.6l / 2.8l) seit Einsatz kein Wechselintervall
V6 5V (2.4L) bis MJ 2000 alle 120.000 km/ 5 Jahre + Spannrolle
V6 5V (2.4L) ab MJ 2001 alle 120.000 km Spannrolle
V6 5V (2.8L) bis MJ 2000 alle 120.000 km/ 5 Jahre
V6 5V (2.8L) ab MJ 2001 alle 120.000 km Spannrolle
V6 5V (2.7L Turbo) bis MJ 2000 ausser RS4 alle 120.000 km/ 5 Jahre
V6 5V (2.7L Turbo) ab MJ 2001 ausser RS4 alle 120.000 km
V6 5V (2.7L Turbo) seit Einsatz nur RS4 alle 60.000 km
Dieselmotoren
1.9L TDI bis MJ 1999 nur AHH-Motor alle 60.000 km + Spannrolle
1.9L TDI bis MJ 1999 ausser AHH-Motor alle 90.000 km + Spannrolle
1.9L TDI ab MJ 2000 alle 90.000 km + Spannrolle
1.9L TDI-Pumpe Düse seit Einsatz alle 90.000 km + Spannrolle
2.5L V6 TDI seit Einsatz alle 120.000 km

Audi A4 (B6) ab 2001 und
Audi A4 Cabriolet (B6) ab 2003
Benzinmotoren
4 Zyl. 5V (1.8l Turbo) seit Einsatz alle 180.000 km
4 Zyl. 5V (2.0l) seit Einsatz alle 180.000 km
V6 5V 2.4l seit Einsatz kein Wechselintervall
V6 5V (3.0l) seit Einsatz alle 120.000 km
Dieselmotoren
1.9l TDI Pumpe Düse seit Einsatz bis MJ 2003 alle 90.000 km + Spannrolle
1,9L TDI Pumpe Düse ab MJ 2004 alle 120.000 km + Spannrolle
2.5l V6 TDI seit Einsatz alle 120.000 km

Audi 100 / A6 (C4) 1991 – 1997
Benzinmotoren
4 Zyl 2V seit Einsatz alle 120.000 km
4 Zyl 5V (1.8L) seit Einsatz alle 120.000 km/ 5 Jahre
5 Zyl (2.2l Turbo, 2.3l) ab MJ 2000 alle 120.000 km
V6 2V (2.6L / 2.8L) seit Einsatz kein Wechselintervall
V6 5V (2.8L) seit Einsatz alle 120.000 km + Spannrolle
4.2l V8 seit Einsatz alle 120.000 km
Dieselmotoren
4 Zyl. 1.9l TDI seit Einsatz alle 90.000 km + Spannrolle
5 Zyl. TDI 2.4L seit Einsatz alle 120.000 km
5 Zyl. TDI 2.5L seit Einsatz alle 120.000 Km

Audi A6 (C5) ab 1998 und Allroad
Benzinmotoren
4 Zyl. 5V (1.8l) seit Einsatz alle 180.000 km
4 Zyl. 5V (1,8l Turbo) bis MJ 99 alle 120.000 km/ 5 Jahre
4 Zyl. 5V (1.8l Turbo) ab MJ 2000 alle 120.000 km
4 Zyl. 5V (2.0l) ab MJ 2000 alle 180.000 km
V6 5V (2.4l) bis MJ 2000 ausser 124 KW alle 120.000 km/ 5 Jahre
V6 5V (2.4l) ab MJ 2001 ausser 124 KW alle 120.000 km + Spannrolle
V6 5V (2.4l) 124 kW seit Einsatz nur 124 KW alle 180.000 km
V6 5V 2.7L Turbo bis MJ 2000 alle 120.000 km/ 5 Jahre
V6 5V 2.7L Turbo ab MJ 2001 alle 120.000 km
V6 5V (2.8L) bis MJ 2000 alle 120.000 km/ 5 Jahre
V6 5V (2.8L) ab MJ 2001 alle 120.000 km + Spannrolle
V6 5V (3.0L) seit Einsatz alle 120.000 km
V8 seit Einsatz ausser RS6 alle 120.000 km
V8 Turbo seit Einsatz nur RS6 alle 60.000 km
Dieselmotoren
1.9l TDI seit Einsatz alle 90.000 km + Spannrolle
1.9l TDI Pumpe Düse seit Einsatz bis MJ 2003 alle 90.000 km + Spannrolle
1.9l TDI Pumpe Düse ab MJ 2004 alle 120.000 km + Spannrolle
2.5l V6 TDI 110 kW seit Einsatz alle 120.000 km
2.5l V6 TDI 114/ 120/ 132 kW seit Einsatz alle 120.000 km

Audi A6 (Typ 4F) ab Modeljahr 2005
Ottomotoren
2.4 V6, 130 kW seit Einsatz Kette - kein Wechsel
3.0 V6, 160 kW seit Einsatz alle 120.000 Km
3.2 V6, 188 kW seit Einsatz Kette - kein Wechsel
Dieselmotoren
2.0 TDI, 100 kW seit Einsatz alle 120.000 Km + Spannrolle
3.0 V6 TDI, 165 kW seit Einsatz Kette

Audi V8 (D1) von 1989 bis 1994
Benzinmotoren
3.6l V8 Benzinmotor seit Einsatz alle 90.000 km
4.2l V8 Benzinmotor seit Einsatz alle 120.000 km

Audi A8 (D2) ab 1994 bis 2002
Benzinmotoren
V6 2V (2.8L) seit Einsatz kein Wechselintervall
V6 5V (2.8L) bis MJ 2000 alle 120.000 km/ 5 Jahre
V6 5V (2.8L) ab MJ 2001 alle 120.000 km + Spannrolle
V8 seit Einsatz alle 120.000 km
W12 (6.0l) seit Einsatz Kette - lifetime
Dieselmotoren
2.5l V6 TDI 110 kW seit Einsatz alle 120.000 km
2.5l V6 TDI 132 kW seit Einsatz alle 120.000 km
3.3L V8 TDI seit Einsatz alle 120.000 km

Audi A8 (D3) ab 2003
Benzinmotoren
V6 3,0 seit Einsatz alle 120.000 km
V8 3,7 seit Einsatz alle 120.000 km
V8 4,2 seit Einsatz alle 120.000 km
Dieselmotoren
V6 3,0 seit Einsatz Kette - lifetime
V8 4,0 seit Einsatz Kette - lifetime



z tego wynika, ze w 3.0TDI sie nie wymienia :diabel: .
ponoc plynu chlodzacego w C5 tez sie nie wymienia... :):
nie mam zamiaru sprawdzac tej teorii.



nie mam zielonego pojecia :| .
powinno byc napisane w ksiazce.

skoro dla 2.5TDI V6 zalecane jest max. 120 000, to w przypadku V8 moze byc podobnie.

zupelnie inna rzecza jest to, co pisze ksiazka, a co podpowiada zdrowy rozsadek [i][wyczytalem np., ze filtr powietrza powinienem wymieniac co 60 000... :): ]
.[/i]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2006 22:19:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 14:00:05
Posty: 234
Lokalizacja: Londyn
Auto: Audi RS4 B7 Avant
zastanawiam sie o co tu chodzi...... Stac Cie na takie auto a wyznacznikiem jest rozrząd??? Troche smieszne..... moze i nie tak troche :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2006 10:55:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
znam kolesia co przejechal 370 tys A8 4.0 TDI i nie wymieniali mu rozrzadu dodam ze autko jest regularnie serwisowane

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2006 13:25:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Pablo200 napisał(a):
znam kolesia co przejechal 370 tys A8 4.0 TDI i nie wymieniali mu rozrzadu dodam ze autko jest regularnie serwisowane


Znam (a przynajmniej widziałem osobiście) kilkudziesięciu kolesi, których V6-tki też były bardzo regularnie serwisowane, a pomimo to siadła im hydraulika zaworowa (oczywiście mam na myśli AFB, AKE, pochodne). Widywałem też kolesi, którzy ślepo ufali w zapewnienia ASO i nie wymieniali oleju w tipach i (jeszcze gorzej) w multitronikach, a potem płacili kosmiczne kwoty w serwisach albo kupowali skrzynie biegów od złodzieji (brrr ...).
Taką wyliczankę można prowadzić jeszcze długo, tylko to nie o to chodzi Pablo. Nie jest moim celem licytowanie się, "straszenie", czy też "obrzydzanie" Twojego PRZECUDNEGO auta :!: :!:
Problem leży moim zdaniem w innym miejscu. Myślę, że CCCO dało kolejny raz ciała z napędem rozrządu w 3.0TDi i 4.0TDi i chyba byłoby warto, gdybyś sobie temat rozeznał od podszewki (bez względu na aktualny przebieg Twojej ślicznej niuni). Uwierz mi - nie wyssałem tych "rewelacji" z palca, ani nie są to wieści zasłyszane w osiedlowym warsztacie Pana Miecia ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: