.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 19:15:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi Cabrio - jaki silnik polecacie ??
PostNapisane: 12.paź.2006 22:27:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2006 13:12:48
Posty: 219
Lokalizacja: Katowice
Witam,
jestem na etapie zakupu Audi Cabrio typ 89 i mam małą zagwózdkę... waham się między silnikiem 2.0 i 2.3.
Możecie podać jakieś za i przeciw dla obu motorów ??
Jaka jest różnica w spalaniu ??

Z góry dzięki za wszelkie wskazówki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2006 22:34:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
spalanie podobne na trasie 16v weźmie troche mniej, ale to zupełnie dwa różne silniki pod każdym względem.
Ja bym brał 2.8.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2006 22:34:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2006 08:27:56
Posty: 235
Lokalizacja: Sosnowiec
kolego w tych latach cabrio nie wychodzilo..dopiero chyba od 91,....jak sie myle to poprawic prosze !...bierz 2.8 każdy Ci tutaj to powie ;) a jak z tych dwóch..to 2.3 poczytaj :) i poszukaj

_________________
" no bass, no fun " :)
lepsze niż gogle http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2006 22:38:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
talib1990 napisał(a):
kolego w tych latach cabrio nie wychodzilo..dopiero chyba od 91,....jak sie myle to poprawic prosze !...bierz 2.8 każdy Ci tutaj to powie ;) a jak z tych dwóch..to 2.3 poczytaj :) i poszukaj

pierwsze cabrio zwane byly czasem typ 89

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2006 22:44:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
Jaki bys silnik do Cabrio nie brał to bedzie sporo palic i wolno jezdzic ;) Do Cabrio to bym brał tylko to co fajnie brzmi :peace: Wiec wybor tylko miedzy R5 (2.3) lub V6 (2.6 2.8) :peace:

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2006 22:55:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2006 13:12:48
Posty: 219
Lokalizacja: Katowice
Mauzer napisał(a):
spalanie podobne na trasie 16v weźmie troche mniej, ale to zupełnie dwa różne silniki pod każdym względem.
Ja bym brał 2.8.


Chętnie wziąłbym Vałkę ale chodzi mi tu o aspekt ekonomiczny :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2006 23:21:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
to 1.9Tdi lub rower.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2006 23:25:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Bierz smialo 2.3 silnik 5 cylindrowy ladnie brzmi w Cabrio po za tym to dobra i sprawdzona jednostka napedowa.

Kolega pyta sie co wybrac 2.0 czy 2.3 a wy tu wyskakujecie z 2.8 normalnie jak zwykle gadacie nie na temat. :<

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 12.paź.2006 23:48:06 przez KORU, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2006 23:46:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2498
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> bierz 2,3 jezdzilem i nic lepszego nie bedzie - tylko nie bierz druta zadnego bo bedziesz narzekal :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2006 23:55:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
mihoo napisał(a):
Mauzer napisał(a):
spalanie podobne na trasie 16v weźmie troche mniej, ale to zupełnie dwa różne silniki pod każdym względem.
Ja bym brał 2.8.


Chętnie wziąłbym Vałkę ale chodzi mi tu o aspekt ekonomiczny :diabel:

Zagazuj 2.0 będzie tanio i wolno jak diabli :los:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2006 01:00:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
KORU napisał(a):
Bierz smialo 2.3 silnik 5 cylindrowy ladnie brzmi w Cabrio po za tym to dobra i sprawdzona jednostka napedowa.


koledze chyba nie chodzi o to co ładnie brzmi, ale już o aspekt ekonomiczny, a 2.3 wcale silnikiem takim nie jest, gdyby miał brać 2.3 to już lepiej 2.8 ze wzgl. na elastyczność, równie dobrą dostępność częsci, porównywalne spalanie, cichszą prace ogólną kulturalność silnika która w cabrio powinna być na wysokim poziomie.

Kolego jeśli już chcesz by mało (powiedzmy) paliło, to celuj w silnik ABK 115ps, ale uważam że czar cabrio wtedy pryska i może z zewnątrz auto będzie miało klimat i prezencje (oczywiste) ale Ty nie będziesz miał z niego żadnego fun'u, przeciwnie będzie Cie ciągło w strone 2.3 2.6/2.8 IMO oczywiście.

ogólnie to powienieneś zaglądnąć do szukajki zanim założyłeś temat :okulary:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2006 03:14:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Jeśli ma być dynamicznie brałbym 2.8. Jeśli tanio i dynamicznie również 2.8+sekwencja, w ostateczności 2.3+sekwencja (zaoszczędzisz trochę na ubezpieczeniu, kosztach napraw itp.). Jeśli kupujesz auto jedynie do lansu i ekonomii a brak reakcji na pedał gazu Cię nie interesuje bierz 2.0 i wstawiaj mieszalnik - po 15 regulacjach koszty podróżowania jak w 1.9 Tdi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2006 10:18:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2005 01:02:36
Posty: 246
Lokalizacja: Chorzów
Jak sie spisuje 2.6 w cabrio i jak brzmi :?:

_________________
Audi 80 B4 2.0 94r. - był
Audi A6 C5 2.4 01r. - był
Audi A3 Sportback 8P 1.9Tdi 06r. - jest
VW Golf VI 1.4 Tsi - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2006 10:35:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
2.6 to pali tyle co 2.8 a jest duzo slabsze. Najbardziej optymalny silnik to 2.3

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2006 10:47:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Bierz 2.3, ładniej brzmi od Vki :)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2006 10:53:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=50895

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2006 15:48:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
jmm napisał(a):
Bierz 2.3, ładniej brzmi od Vki :)

Dokładnie :peace: Poza tym 2,3 20V, jesli jeżdzisz w niskim przedziale obrotów, nie pali jak smok, a jechac się da. Na wysokich obrotach dla odmiany jest jak należy - wymiatasz aż miło:!:

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2006 16:43:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
cygaro-avant napisał(a):
jmm napisał(a):
Bierz 2.3, ładniej brzmi od Vki :)

Dokładnie :peace: Poza tym 2,3 20V, jesli jeżdzisz w niskim przedziale obrotów, nie pali jak smok, a jechac się da. Na wysokich obrotach dla odmiany jest jak należy - wymiatasz aż miło:!:


Ale 2.3 20V nie było w Cabrio :(

Mimo to polecam 2.3 10V :)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2006 18:33:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.kwi.2005 14:15:02
Posty: 269
Lokalizacja: tarnów
ja chcialem szybko i oszczednie wiec kupilem 2.3..... i zmienilem na 1.9 tdi 2004 rok :)

_________________
sprzedam BC - komp pokladowy VDO do B4 - 350zl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2006 20:22:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
ClNEK napisał(a):
ja chcialem szybko i oszczednie wiec kupilem 2.3..... i zmienilem na 1.9 tdi 2004 rok :)

Diesel w cabrio :!!: :!!: :galy: To tak jakby diesla w Ferrari czy luksusowa long limuzyne wsadzil

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: