Oczywiście panowie że zdaje sobie sprawe że mechaniekiem nie jestem no i takich rzeczy jak naprzykład ocena logów nie jestem wstanie zrobić ale też nie jestem niedzielnym kierowcą dla którego problemem jest zmienić kolo
Troche nerwów i kluczy już polamałem leżąc pod autem;)
Baskecior dzięki za filmiki zapisałem już je dawno na dysku jak już pisałem nie przyszedłem się tu prosić o podanie wszystkiego na tacy i użyłem wcześniej wielu opcji szukaj żeby podstawy już mieć. Lekture oczywiście studiuje dalej bo im większa wiedza tym mniej problemów i doceniam twoją wiedze na ten temat
Wiem że bez pełnej i kompletnej diagnostyki kupowanie samochodu uzywanego to jest loteria. Ale wiecie jak jest, potrzeba na to czasu, a tu nie zawsze ludzie go mają zwłaszcza jak wystawiają samochód za niezłą cene żeby szybko sprzedać. Tu w Anglii wogule malo ludzi się w takie rzeczy bawi. Ale napewno są jakieś zewnętrzne obiawy po których bez podłaczania kompa można stwierdzić np że turbina na wymarciu lub tym podobne.
Mam jeszcze jedno pyanie jeśli można czy po kupnie urzywanego diesla załużmy 7-8 letniego z przbiegiem około 160 000 odrazu bawić sie zapobiegawczo w wymiane odmy i czyszczenie EGR?? natchnąłem się tu na fajny wątek gdzie to wszystko ładnie jest opisane, ale nie zabardzo wiem czy to jest konieczne tak odrazu??
Dzieki za pomoc jak już cos kupie to się pochwale no i mam nadzieje że nie bede częstym gościem na innych wątkach jak już ktoś wspomniał
marco ty sie też nic nie martw ja jeszcze zasypie cie pytaniami bo jesteś jedną z nielicznych osób jakie znam i mają TDI
P.S. jeśli ktoś poczuł się urażony tym wątkiem to przepraszam ale zakładam że nie licząc 3-4 osób większość nie wie wszystkiego stąd taka masa wątków z pytaniami, a chciałbym przypomnieć także ,że nie wszyscy rodzą się ze 100% więdzą na temat TDI
Jeszcze raz dzięki