salaganmarcin napisał(a):
witam. chcę kupić a6 c4 2.5tdi 140km quattro 1996r kolor srebrny. autko jest w najbogatrzej wersji jakie wychodziły w tych latach.
wyposażenie:AF,KLIM.-AUTOMATYCZNA,ST,TEMPOMAT,EL,ESX4,ELEKTRYCZNE FOTELEX2,zmieniarka cd,
ale o co chodzi? koleś chce 19250zł i ani grosza nie zjedzie. autko widziałem jak 7 miesięcy przyprowadził z francji było lekko poobijane przebieg aktualny 203000km.samochód naprawił i pomalował oprócz dachu ale nic nie widać jest dobrze naprawione. powymieniał amorki tarcze hamulcowe+klocki,pasek rozrządu ale bez rolki bo w książce serwisowej był wpis o wymianie paska+rolki rozrządu.na zegarach pokazuje przy gorącym silniku około55-60 stopni woda a temp. oleju 65 więc tu coś nie gra a czy można sprawdzić temperature silnika na klimatronicu jak tak to w jaki sposób, oraz był nim na kompie i pokazuje awarie czujnika" od turbo bo doładowanie jest 11 a powinno być 18"-słowa mechanika.
prosze powiedzieć czy ta cena jest mniej więcej warta czy nie bo tak pozatym to ładnie wygląda i równiutko pracuje silnik.
aha mam pytanie odnośnie quattro-czy to jest stały napęd na tył jak tak to jaki podział jest na przednie a tylne koła, czy ma może jakieś sprzęgło rozdzielające siłe na koła.
Auto nie jest zadbane z tego co wyczytałem. Aby sprawdzić czy poprawnie działa czujnik temp silnika, nalezy podłaczyć sie VAG`iem do sterownika silnika (01) do grup 007 i porównać na zimnym silniku (po nocy) przed odpaleniem czy wskazania wszystkich 3 wartości sa zbieżne. Jeśli tak - masz termostat do wymiany, jesli nie - czujnik.
Druga sprawa - sprzedawca chce Ci wcisnąć niesprawne auto , tutaj problem siedzi w układzie doładowania. Moze to byc peknieta guma za 100 zł z Allegro, albo padniete turbo za > 2000 PLN w uzywce.
Osobiście odpuściłbym, tym bardziej że nie wiesz co masz sprawdzić i jak sie za to zabrac.