co do szkalni to prawda no mojej tak jest ostatnio właśnie się nad tym zastanawiałem jak jest zagrzany to nie drgnie.
po pierwsze VAG.! testowanie
ja szukałem swojej 1,5 miesiaca. dokładnie w tej kasie co ty tyle ze kupiłem 98r.
Osobiście po pierwsze VIN do dred'a z prośbą o historie auta jak już będziesz miał jakiś konkret na oku.
po drugie ja wziąłem ją do ASO Audi na trzepanko trwa to 3H i dostajesz raporcik łącznie z badaniem grubości lakieru itp. koszt 400zł. wiesz już co i jak..
co do tipa. to kilka chłopskich testów..co ja usłyszałem jak szukałem swojej.
Na zimnym od razu po odpaleniu wrzucasz D i ma bez zwłoki załączyć napęd !
Przy jeździe delikatnej nie może przeciągać na półbiegach przy zmianie przełożeń (cokolwiek to znaczy).
Nie ma prawa szarpać przy zmianie.
reszta no cóż jak to w audi... i tak wszędzie nie wleziesz. zwracaj uwagę na szczegóły, wytarcie pedałów, kierownicy foteli, śrubki karoserii czy były odkręcane czy nie.
zawiecha no to niestety wielowahacz wiec nastaw się na częste remonty na naszych drogach ale to po prostu norma nie anomalia...
dużo szczęścia życzę i drugiego partnera z chłodnym podejściem obok jak jedziesz oglądać bo inaczej emocje kupią za ciebie hebelka.
ponieważ ostatnio naszukałem się sporo i nadal jestem na bieżąco w allegro wiec jak ci się coś spodoba to najpierw zapodaj a może powiem ci czy warto jechać. bo oglądałem.
