.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lut.2025 00:30:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: kupno a8 4.2 quattro
PostNapisane: 16.gru.2007 18:18:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2006 18:52:44
Posty: 64
witam serdecznie. mam zamiar kupic a8 4.2 quattro z rocznika 94-97. przeznaczam na to okolo 30-32 tysiecy. wiadomo ze trzeba szuakc i znalesc zadbany egzempalrz , ale moje pytanie brzmi o sprawowanie 3 rzeczy... jak z trwaloscia i awaryjnosci silnika 4.2 v8 300 konnego ????? 2. jak sprawuja sie te skrzynie tiptronic....??? 3. jak zawiesznie ???? o quattro nie pytam bo mialem dwa i nie musze , oczywiscie naped bajeczny i potwornie mocny ;-) . nie chce w gazie i nie zamierzam wrzucac nawet najlepszej sekwecnji glownie chodzi mi o silnik i skrzynie bo mialem s4 c4 AAN 2.2 T i tez mial byc pancerny a rozsypal sie w drobny mak ;-) fakt mial gaz i bylo juz co tam wczesniej rzezbione ;-) po drugie zreszta zawsze chialem miec v8 - oczywiscie zadnyc nie moze byc stukow, nierownej pracy .. v8 jest takie ze jak postawisz szklanke z woda nie powinna zbytnio drzec ;-) wiec czekam na odp w tych 3 sprawach

_________________
Audi 80 B3 Diesel - osiołek :-)
Audi 80 B3 Coupe Quattro 2.3 20V 7A - cudo
Audi 100 C4 S4 2.2T AAN - porażka :-(
Audi A6 C5 2.8 Quattro AQD - było
Audi A8 D2 4.2 Quattro - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2007 18:36:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Bylo o tym milion razy chyba prosze poszukac na Forum w tym dziale rowniez. Ostatnio pare osob kupilo A8 4.2 Co do testu ze szklanka wody to pasuje ona do silnika V12 ktory jest najlepiej wywazona jednostka napedowa. Tam nawet moneta postawiona na sztorc nie powinna sie przewrocic gdy bedziemy wciskac gaz do podlogi. ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2007 18:51:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ight=a8+v8

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2007 20:15:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
KORU napisał(a):
Co do testu ze szklanka wody to pasuje ona do silnika V12 ktory jest najlepiej wywazona jednostka napedowa.


aha robiłeś taki test na swojej V12?

:okulary2:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2007 20:24:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Mauzer nie czepiaj sie. Kurka nie robilem tylko czytalem o tym w gazecie motoryzacyjnej. V8 tez jest dobrze wywazony, ale najlepiej z jednostek napedowych jest silnik 12 cylindrowy. Jak zawieszenie silnika bedzie wytluczone to drgania beda przenosic sie do kabiny. Tak wiec niepotrzebne sa testy ze szklanka wody.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2007 21:33:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
co do szkalni to prawda no mojej tak jest ostatnio właśnie się nad tym zastanawiałem jak jest zagrzany to nie drgnie.

po pierwsze VAG.! testowanie

ja szukałem swojej 1,5 miesiaca. dokładnie w tej kasie co ty tyle ze kupiłem 98r.

Osobiście po pierwsze VIN do dred'a z prośbą o historie auta jak już będziesz miał jakiś konkret na oku.

po drugie ja wziąłem ją do ASO Audi na trzepanko trwa to 3H i dostajesz raporcik łącznie z badaniem grubości lakieru itp. koszt 400zł. wiesz już co i jak..

co do tipa. to kilka chłopskich testów..co ja usłyszałem jak szukałem swojej.

Na zimnym od razu po odpaleniu wrzucasz D i ma bez zwłoki załączyć napęd !
Przy jeździe delikatnej nie może przeciągać na półbiegach przy zmianie przełożeń (cokolwiek to znaczy).
Nie ma prawa szarpać przy zmianie.


reszta no cóż jak to w audi... i tak wszędzie nie wleziesz. zwracaj uwagę na szczegóły, wytarcie pedałów, kierownicy foteli, śrubki karoserii czy były odkręcane czy nie.

zawiecha no to niestety wielowahacz wiec nastaw się na częste remonty na naszych drogach ale to po prostu norma nie anomalia...


dużo szczęścia życzę i drugiego partnera z chłodnym podejściem obok jak jedziesz oglądać bo inaczej emocje kupią za ciebie hebelka.

ponieważ ostatnio naszukałem się sporo i nadal jestem na bieżąco w allegro wiec jak ci się coś spodoba to najpierw zapodaj a może powiem ci czy warto jechać. bo oglądałem.

:):

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: