No niestety, problemem po raz kolejny okazują się pieniądze. Oczywiści mógłbym poczekać jeszcze troszkę, ale ceny w miesiąc mi nie spadną, a samochód potrzebny jest. Ten o którym mowa jest już wstępnie obejżany: wady
1 Brak quattro - wiadomo, będę musiał to znieść, przesiadam się z najbiedniejszej B3 jaka tylko mogła być, więc radocha i tak będzie z jazdy.
2 Moim mało fachowym okiem, była bita, i w dodatku niezbyt dobrze zrobiona. Bita w lewy bok. Podłoga prosta, próg ok, ale listwa na nim czarna plastikowa była odklejana. Drzwi wydają się ok, ale... po zamknięciu są około 2mm w środkowej części wypchnięte na zewnątrz, przez co niunia ma lekko spuchjnięty boczek. Nie widać tego normalnie, trzeba się wpatrywać. Co widać, to przy zamknięciu uszczelka wzdłuż słupka nie pasuje się ze słupkiem w jego środkowej części. Na dole słupka tam gdzie zaczyna się blacha jest lepiej, a na samej górze przy dachu jest OK. Wyglądało to nawet na brutalną próbę włamania! Widać to na zdjęciach minimalnie (lewy bok słupek między dzwiami).
3 Silnik chodzi równo i cicho, ale w momęcie naciśnięcia na gaz jest takie ekm eeeeeeee i dopiero się wkręca. Ale był też zimny, (chodził na wolnych przez 10min). Jeśli chodzi o gazowanie, to wskazówka obrotomierza, porusza się dość leniwie. Na samym luzie stara B3 zdawała się wkręcać zwawiej. Kumpel natomiast ma e34 2.0 +gaz i u niego jest identyczna sytuacja z takimi leniwymi obrotami. Zchodzi z obrotów też leniwie, a od 1100 do tych 800-900 to nawet bardzo leniwie.
4 Brak rolety w bagaju, delikatnie pęknięte szkło reflektora (nie trzeba wymieniać narazie).
plusy: pojdzie poniżej 13tu
mój region, to nawet blachy mi zostają te co są.
jak na A4 bogate wyposarzenie: klimatronik, FIS, radio jakiś starszy pionek (nie wiem czy działa i ile głośników), kiera 3ramienna (akurat wole 4...

), 4el.szyb., ładne alusy, ale na zimówkach jest niestety, zegary dodatkowe (voltomierz, temp oleju), pilot no i to chyba wszystko, częgo inne A4ki nie zawsze miewają. Jadę dziś się przejechać, zobaczę czy jest możliwość pogonienia jej trochę, zmierze do 100 ile ma (jedyny wg mnie sposób żeby zobaczyć czy turbo dmucha), no i jak żadne cyrki nie wyjdą inne to rzucę mu cenę 9tyś i się zacznie
