.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 12:44:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kupujemy audi A4 1.8T/2.8/inne
PostNapisane: 10.kwi.2008 15:34:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Witam. Dzisiaj nie w nastroju, bo ktoś mi sprzątnął z przed nosa piękną B5 AAH i quattro. Z tego też względu muszę się ratować kolejnym pod względem atrakcyjności dla mnie ogłoszeniem a mianowicie B5 avant 1.8T niestety inwalida. Nigdy nie miałem styczności z w/w silnikiem, dlatego też proszę o rady jak bez inwazyjnie oraz bez vaga wykluczyć totalnego gniota. Gdzie zwrócić uwagę na nieszczelności, wycieki itp? Gdzie wogóle fizycznie znajduje się turbo? Widać je bezproblemu? Pisze na forum trochę, o luzach osiowychi poprzecznych, ale przecież nie będę kolesiowi rozbierał auta, zwłaszcza, żenie najlepszy ze mnie mechanik. Takteż proszę was o pigułkę skondensowanej wiedzy nt.: 18.T
Dziękuję i pozdrawiam!

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Ostatnio edytowano 17.kwi.2008 11:58:29 przez mroova81, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 16:10:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
mialem b5 1.8 T co do turbo to zalezy od tego jak je uzytkujesz i czy stosujesz sie do typowo turbinowskich wskazan. Takze zalezy jak ktos nim jezdzil wczesniej i czy mial pojecie co to turbo w samochodzie, przejechalem nim 140 t/km i przy 100 robilem docisk sprzegla :/ ,ach i klocki co 20 tys chyba koszmar, b. elastyczny silnik 5 zaworowy wysmienity, slabe zawieszenie przod kiepska trakcja. Regeneracja Turbo chyba 800-1000 pln wiec to nie jest takie b.bolesne. Nad stanem sprzegla bym sie na Twoim miejscu skupil. Wiesz co samochod i kierowca to inne nie domagania. Mialem jakies wieczne problemy z podnosikami szyb, a auto bylo z salonu nie od kogos. Elektronika ok. Ja z Turbo zadnych problemow nie mialem, nastepca takze nie ma, a ma ok 180 tys przelotu (b.malo jezdzi co prawda).

Co do sperzegla powinienes wyczuc automatycznie ze obr silnika ida, a silnik nie zabardzo nawet przy lekkim slizganiu sie go. Po drugie pocenie, zawieszenie takze.
Czesto przyjezdzone 1.8 T 20V jak sa zimne z rana odpalaja na "lekko bialo" ;) , a czasem nawet i nie na lekko, czyli cus tam ciagnie juz. Tak to spalanie 10.2 przy sprawnej naprawde jezdzie.
mialem sedana, ogolnie bylem zadowolony, tylko te zawieszenie i klocki co 15 tys/k no doslownie jak w fiacie.

pozdrawiam :)

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 16:38:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
No bardzo dziękuję. O coś takiego mi chodziło. Sprzęgło rozumiem ma brać mniej więcej w połowie i przy depnięciu przy przypuszczeniu ślizgania się, dobrze się zastanowić. A z tym kopceniem na biało? O co chodzi? Gdyby się okazało, że zasad użytkowania turbin poprzedni nie znał to jaki jest objaw walniętej turbiny? Może oprócz braku 25koni, tu także jest problem, gdyż ja jeździłem poprzednio tym co mam w podpisie, szatan miał 70koni! Obawiam się, że byle trup 1.8T zrobi na mnie wrażenie pod względem przyspieszenia. A zawieszenie w B5? Piszesz kiepska trakcja? W każdym B5, czy tylko w silnikach R4? Po czym poznać padające zawiecho? Będą stuki,czy jeszcze jakieś inne atrakcje? Trudno to wyczuć? Widziałem to jest wersja z FIS'em (chyba tak się nazywa ten wyświetlacz). Nie znam zupełnie niemieckiego, w razie jakiś awarii on wyświetla jakieś komunikaty które mogłyby być niepokojące?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 17:33:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Nie rozumiem dlaczego sprzeglo to ma byc jakis wiekszy powod zeby sie bac ;) Jego koszt jest nizszy niz wspominana regeneracja turbiny, wiec tu bym sie specjalnie nie obawial :)
Zawieszenie wiadomo: stuki poki itd i juz wiesz ze trzeba robic. Pamietaj ze jest wielowachaczowe i coprawda ceny juz nie powalaja, ale na kompleksowa wymiane przygotuj min 1,2 t PLN. Amortyzatory i sprezyny sprawdzasz jak normalnie.
Do 1.8T podchodz tylko w VAGiem, sprawdz przeplywomierz, dzialanie slawnego zaworu N75, popatrz szczelnosc dolotu, jednym slowem ogladaj ze specem.
I ostatnia rada: szukaj z quattro. Sam zobaczysz ze trakcja, szczegolnie na sliskim nie pozwoli Ci na cieszenie sie z jazdy a jedynie kontrole "czy to juz" :)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 18:07:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
No kurczę, wiem że ośka to inwalida, ale strasznie ciężko coś wyjąć z quattro. Poza tym nie mam dojścia ani do VAGa, ani tym bardziej do specjalisty znającego się na nim. Mieszkam w prawie geometrycznym centrum polski, a do najbliższego forumowicza mam ze 100km

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2008 07:57:26 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8325
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Szukaj z quattro - nprawdę warto, potem będziesz cały czas żałował że nie masz....

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2008 11:12:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Tak moze moja awaria sprzegla nie byla kosztowna, ale gdybym to zbagatelizowal tarcze tez bym wymienial zapewne, tak zdecydowanie quatrro trakcja kiepska wtedy zostaje wykluczona. Popieram to w 100% raz wsiadziesz we wlasne quatrro i juz inwalidy nie kupisz ;) w zyciu ;) chlopaki chyba sie ze mna zgodza. Co do dymienia na ''bialo z rana'' to moze byc turbinka... a gdzie dokladnie mieszkasz dzielnica?

pozdrawiam

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2008 13:26:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Jestem z Wrześni (dokładnie między Koninem a Poznaniem), na pewno nie jeden z was leciał na tym odcinku A2. Jedno co jest fajne w tej okolicy to ten odcinek, można w miarę bezpiecznie dodusić i Vmax sprawdzić. Kiedyś na tym odcinku A2 zaraz za Wrześnią, było awaryjne lotnisko wojskowe. Super szeroka autostrada, bez pasa zieleni po środku! Co do 1.8T to ze zdjęć wywróżyłem bardzo niski stan wody! Ech, zresztą wkleje linka, już jedną mi podkupili, a tej nie będzie mi aż tak żal!
http://allegro.pl/item335980352_ladna_a ... urbo_.html
Tylko ten brak quattro.... :|

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2008 16:03:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Hmm z tego co mi swita 96r to pierwszy rzut jednostek 1.8 T, NIE wiem jakimi finansami operujesz, ale ciut wiekowy juz ten 1.8T moze lepiej zamowic z niemiec badz innego kraju.

pozdr.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2008 21:13:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Teraz pewnie usłyszę krytykę, ale ze wszystkim (papiery, serwis) chcę się zmieścić w 15kPLN. Może lepiej ulokować to w A6C4? Ten model również rozważam na poważnie. Dobrą 80tką też nie wzgardzę ale z 80tki właśnie wysiadłem, a nic nie cieszy tak jak NOWA zabawka!

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2008 21:31:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Wiesz teraz po 25 grudnia 2007r wszystkie samochody musza wjechac do Polski z krajow UE na blachach z waznym TUV ect, wiec raczej maja wszystko i bardzo dobrze. Wiec trafienie ''po slupie'' auta jest b.rzadkie. Mam chlopakow, ktorzy przywoza na zamowienie topy ze wszystkim ze Szwajcarii pewne, radzil bym Ci zainwestowac troche czasu i kupic ''cudo'' niz brac na szybko nie wiadomą :peace: to firma jestes zwolniony z podatku, tlumacza papiery, koszty to 500pln za karte wozu plus rejestracja. Polecam sie zaglebic w temat nie stracisz napewno.
zycze udanage zakupu. :peace:

np. 3.490€
A6 AVANT quattro 2.0 C4 ;)

badz.

Audi A6 Avant 1.8 quattro — EUR 4.450

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2008 12:13:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
No niestety, problemem po raz kolejny okazują się pieniądze. Oczywiści mógłbym poczekać jeszcze troszkę, ale ceny w miesiąc mi nie spadną, a samochód potrzebny jest. Ten o którym mowa jest już wstępnie obejżany: wady
1 Brak quattro - wiadomo, będę musiał to znieść, przesiadam się z najbiedniejszej B3 jaka tylko mogła być, więc radocha i tak będzie z jazdy.
2 Moim mało fachowym okiem, była bita, i w dodatku niezbyt dobrze zrobiona. Bita w lewy bok. Podłoga prosta, próg ok, ale listwa na nim czarna plastikowa była odklejana. Drzwi wydają się ok, ale... po zamknięciu są około 2mm w środkowej części wypchnięte na zewnątrz, przez co niunia ma lekko spuchjnięty boczek. Nie widać tego normalnie, trzeba się wpatrywać. Co widać, to przy zamknięciu uszczelka wzdłuż słupka nie pasuje się ze słupkiem w jego środkowej części. Na dole słupka tam gdzie zaczyna się blacha jest lepiej, a na samej górze przy dachu jest OK. Wyglądało to nawet na brutalną próbę włamania! Widać to na zdjęciach minimalnie (lewy bok słupek między dzwiami).
3 Silnik chodzi równo i cicho, ale w momęcie naciśnięcia na gaz jest takie ekm eeeeeeee i dopiero się wkręca. Ale był też zimny, (chodził na wolnych przez 10min). Jeśli chodzi o gazowanie, to wskazówka obrotomierza, porusza się dość leniwie. Na samym luzie stara B3 zdawała się wkręcać zwawiej. Kumpel natomiast ma e34 2.0 +gaz i u niego jest identyczna sytuacja z takimi leniwymi obrotami. Zchodzi z obrotów też leniwie, a od 1100 do tych 800-900 to nawet bardzo leniwie.
4 Brak rolety w bagaju, delikatnie pęknięte szkło reflektora (nie trzeba wymieniać narazie).
plusy: pojdzie poniżej 13tu
mój region, to nawet blachy mi zostają te co są.
jak na A4 bogate wyposarzenie: klimatronik, FIS, radio jakiś starszy pionek (nie wiem czy działa i ile głośników), kiera 3ramienna (akurat wole 4...:/), 4el.szyb., ładne alusy, ale na zimówkach jest niestety, zegary dodatkowe (voltomierz, temp oleju), pilot no i to chyba wszystko, częgo inne A4ki nie zawsze miewają. Jadę dziś się przejechać, zobaczę czy jest możliwość pogonienia jej trochę, zmierze do 100 ile ma (jedyny wg mnie sposób żeby zobaczyć czy turbo dmucha), no i jak żadne cyrki nie wyjdą inne to rzucę mu cenę 9tyś i się zacznie :diabel:

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2008 21:40:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
zawsze kazdy kupiony samochod mozesz poniej sprzedac, wiec coz, zycze Ci zajafki mimo wszystko bo oto tu chodzi :)
pozdr.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 10:53:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
A z tym punktem trzecim odpowie mi ktoś? Chociaż nie lubię takich rzeczy, ale przygazówki nie brzmią zbyt ładnie. Czy to może być uszkodzony silnik krokowy, czy poprostu ten typ tak ma, że się tak leniwie wkręca i jeszcze leniwiej schodzi z obrotów? Mam takie wrażenie, jakby tam było 10razy większe koło zamachowe jak w mojej Ex1.6PP. No i to naduszenie na gaz przy 800-900rpm'ów, w pierwszej chwili jest takie delikatne zachłysnięcie, dopiero po pół sekundy około jest reakcja taka jak powinna być. W momencie naduszenia na gaz, jak wskazówka jest na 1000 lub więcej (w momencie np jak sobie wolno schodzi z obrotów) tego zachłysnięcia nie ma... Takie coś z koleji moja Ex miała sporadycznie, przy baaardzo zimnym silniku tylko. Chociaż wiem, że 1.6pierburg a 1.8turbo 20V pewnie nie mają wiele wspólnego, ale nie bardzo mam z czym porównywać.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 12:26:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
o kurde, przeczytałem co pisałeś o wszystkim i się zastanawiam kiedy sprzedający Cię nie pogoni :D a jak Cię nie chce pogonić to znaczy że auto straszny trup. Prawda prawda co to może być za a4 za taką kase, za tyle bym Ci b4 nie odał... odpusć to sobie i poszukaj coś w kasie jaką masz, bo to że będzie a4 to nie znaczy że będzie rewelacja i możesz mieć dużo wiecej kłopotów niż z obecna B3 (podejrzewam ze napewno wiecej :) :) )
Zawias w niej sprawdziłeś


rozwaliłeś mnie tą ceną że walniesz 9 000 :peace: :D :diabel: :?:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 12:43:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Żartowałem z tym 9k!! Cena wyjściowa na allegro to niecałe 16k, a ja myśle, że za 13 pójdzie, choć będę zaczynał gadkę, od 12 i pół... Zawieszenia sam koleś mówił, że sporadycznie zdarza się, że puknie, oczywiście przed zakupem sprawdzę osobiście! Zależy mi tylko na odpowiedzi dotyczącej tych obrotów jak pisałem w poprzednim poście!

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 16:55:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Z tymi obrotami jest coś nie tak, u mnie w tym silniku na jałowym biegu wkręca się równo i w tempie błyskawicy. Żadnych prychnięć, kopnięć ani zawahań nie może być. Pierwsza myśl - może dolot nieszczelny? (coś takiego przerabiałem ostatnio w e36)

Najlepiej przejedź się trochę startując z zimnego silnika, zobacz jak chodzi nim się zagrzeje, kiedy osiągnie temperaturę przegoń ją, zobacz czy na dwójce idzie sprawnie do odcięcia. To stary kondon, ale aeb to trwały silnik jeszcze nie tak mocno naszpikowany osprzętem jak nowsze konstrukcje, więc w gruncie rzeczy nie ma się co psuć - egzemplarz średnio zadbany powinien wciąż chodzić co najmniej dobrze.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 18:43:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
ja w 1.8 T z 97r. Uderzenie w gaz bylo lekkie opoznienie to silnik turbo nie wiem na ile masz w tamtym pisze dlatego, ze ty porownujac swoja 1.6 kompletnie inna jednostke mozesz miec takie subiektywne odzucie mialem 100t/km przebiegu i jak ruszalem na 1 os na sniegu to slyszalem czasem zawory jak to bosh, ale jak ruszalem na lekkiej granicy spadkow obr/min od jalowego aby ruszyc.

te opisywane objawy przez Ciebie, moga byc zarznietym silnikiem ogolnie, badz wlasnie dolotem, badz turbo juz gdzies nie trzyma i dmucha wciaga, przejedz sie posluchaj jej :/, a z wolno opadajacymi obrotami u mnie takze tak kolega jadac nia stwierdzil, ze ma taka dolegliwosc ta jednostka nawet mocno ciagnac 3 i 4 bieg pomiedzy nimi nie zdarzyly spasc obr. jest to wyczowalne.

Pomimo 1.8 T chyba oczekiwales blyskawicy, a to tylko 1,7-z hakiem plus turbo i innowacyjne rozwiazanie w r4 5-zaworow na cylinder. wiadomo inna kopletnie jednostka, elastyczna 210Nm z dolu robi dobre wrazenie, ale ten silnik turbo jest czasem ospaly nie jest taki b.czuly i reaguje na gaz jak twoja 1,6 ten silnik potrzebuje wejscia na obroty i uruchomomienia turbiny ect...
wsiac do innej 1.8 T [np gdzies z autokomisu mlodszej] i porownaj, bo byc moze ze jezeli, az o tym piszesz co napisales to moze byc duze padlo nawet za12kola. Tak jak kolega wyzej napisal zreszta ja tez, c4 ale taka, ktora nie bedzie sprawiala problemow :!!:

pozdr.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 20:53:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Jak narazie co dzwoniłem do gościa, aby się umówić na ostateczne oględziny, to mu nie pasowało, więc powiedziałem, że jak mu spasuje, to żeby do mnie oddzwonił- jakoś nie dzwoni. Chyba zbyt szczegółowo zerkałem na to auto. No nic, na dzień dzisiejszy bastuje, może zadzwoni jutro, a dziś przyjrzyjmy się tym:
http://moto.allegro.pl/item348493077_au ... wane_.html
to jest najbardziej interesujące pod względem wyglądu/ceny-rocznika/wyposażenia jak dla mnie. W zasadzie ja nie mogę po zdjęciach nic złego powiedzieć, dlatego o tego typu uwagi proszę was koledzy.
Poza tym to: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4521329
ale tutaj mamy kompletnego gołego inwalidę z niezłym motorem i dziwnym zderzakiem, więc sceptycyzm.
Dalej to: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4136497
150koni wolałbym w wykonaniu 1.8T, brak quattro, ale mamy fajne liczniki z FISem czyli coś co najbardziej mnie "kręci" w B5 !! Cena nie niska, na szczęście zarejestrowany.
Na koniec zostawiam coś, co dziwi mnie ceną. Może ktoś to widział na żywo?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4936326
W zasadzie to golas, w najgorszym jak dla mnie kolorze, z silnikiem palącym jak 2.8 a jezdzącym jak 1.8, na nie brzydkich felgach. Ale czyte wszystkie minusy są przyczyną tak niskiej ceny, czy coś jeszcze?
Dziękuję wszystkim za pomoc!

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2008 09:29:16 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8325
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Wolałbym totanlego golasa z quattro niż wypas bez quattro...
AUDI = quattro

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 75 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: