.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 14:47:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kupno Audi 100 C4
PostNapisane: 02.lip.2008 22:13:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 10:12:32
Posty: 31
W krótce zamierzam kupić Audi 100 C4, co sądzicie jaki silnik jest lepszy 2.0 czy 2.3

Prosze o porade.

_________________
Posiadam wszyystkie częśći do Audi 80 B3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2008 22:32:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2007 22:33:57
Posty: 431
Lokalizacja: Dolny Śląsk DZA
Zdecydowanie 2.3 - silnik z duszą i brzmieniem :peace: no chyba, że chcesz gazować, to z 2.3 bywa ciężko...

_________________
80 quattro 4.2 V8 ABZ BiTurbo 6 gang '92
S8 quattro 4.2 AHC manual '97
V8 quattro 4.2 ABH automat '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2008 23:15:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
A nie zastanawiałeś sie nad jakimś większym silniczkiem np2.6 2.8?
2.0 dość słaby do tej budy ale można spokojnie jeździć
2.3 tak jak kuba napisał silnik o wspaniałym brzmieniu co w moim przypadku było zgubne. Piękne mruczenie zachęcało, a wręcz zmuszało żeby dać mu w palnik trochę co odbijało sie na podwyższonym spalaniu. Do gazy nadaje się średnio, gdyż system zasilania w paliwo oparty jest na mechanicznym wtrysku, a ten nie lubi współpracować z gazem. Jeśli już sie zdecydujesz na 2.3 i postanowisz zagazować licz się z tym że będziesz musiał włożyć w to mnóstwo swojej pracy. Więcej dowiesz się po przeczytaniu tematu o blosie w dziale paliwa, oraz temacie jednego z użytkowników (niestety nicka na chwile obecną nie pamiętam) cos w rodzaju gazownia modyfikowana genetycznie lub coś w ten deseń. Ogólnie silnik bardzo dobry, poza stukającą od czasu do czasu vacu pompa i tym, że potrafi co jakiś czas łapać lewe powietrze( co przy mechanicznym wtrysku jest zgubne) poważniejszych i nader częstych usterek raczej nie ma. Co nie zmienia faktu, że jak każdy silnik możesz kupić w stanie "złom" a wtedy spokoju mieć nie będziesz. Z tym silniczkiem można sie już śmiało poruszać, a w dźwięku na prawdę można się zakochać.

Co do silników 2.6 i 2.8 niech sie wypowiedzą Ci którzy mieli z nimi więcej do czynienia, o ile będziesz nimi w ogóle zainteresowany. Dodam, że spalanie pomiędzy 2.3 a 2.8 nie różni się zbytnio.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2008 04:17:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2801
Lokalizacja: WWL
a ja jak zawsze sie wypowiem i wtrace trzy grosze ,a od 2.8 do 4.2 juz nie daleko i spalanie tez nie rozni sie zbytnio :peace: :peace:

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2008 08:18:41 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8325
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
A ja jak zawszę Cię poprę :peace: :diabel:

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2008 10:45:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Do oszczędzania 2.0 ( akurat mam i sobie chwale [spalanie])
do jazdy 4.2 ( nie mam ale bym chciał mieć :D )
żadnych kompromisow :peace:
No chyba ze 2.5 TDI albo 2.8 jak sie jakiś ładny trafi
2.3 bardzo kompromisowy a jak sie zwykło mawiac -
To co jest do wszystkiego, przewaznie jest do niczego :P

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2008 12:55:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
ZiPi napisał(a):
Do oszczędzania 2.0 ( akurat mam i sobie chwale [spalanie])
do jazdy 4.2 ( nie mam ale bym chciał mieć :D )
żadnych kompromisow :peace:
No chyba ze 2.5 TDI albo 2.8 jak sie jakiś ładny trafi
2.3 bardzo kompromisowy a jak sie zwykło mawiac -
To co jest do wszystkiego, przewaznie jest do niczego :P


Ja tam sobie 2l.3 chwale, zacząłem je doceniać dopiero jak sprzedałem :)

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2008 13:30:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Jeżeli zdecydujesz sie na 2.0 to zwróć uwagę na to aby był już na wtrysku elektronicznym instalacja gazowa wtrysk (ustawienie full grup) to koszt około 2300PLN lub z 2 gą genneracją też dobrze współdziała.
Silnik 2.0 na mechanicznym wtrysku i 2.3 ciężko poprawnie zagazować , albo dużo palą albo strzelają o kłopotach z wolnymi obrotami nie wspomnę , koszt poprawnej instalacji do tego silnika to 3300PLN a i tu są problemy z regulacją bo musi być w nienagannym stanie układ zasilania w paliwo.
Ja mam c4 z silnikiem 2.0 na mechanicznym wtrysku , jestem bardzo zadowolony autko duże wygodne ceny części do przyjęcia , o gazie niestety przestałem myśleć bo za dużo kombinowania.


Pozdrawiam.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2008 13:38:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
rookie napisał(a):
Jeżeli zdecydujesz sie na 2.0 to zwróć uwagę na to aby był już na wtrysku elektronicznym instalacja gazowa wtrysk (ustawienie full grup) to koszt około 2300PLN lub z 2 gą genneracją też dobrze współdziała.
Silnik 2.0 na mechanicznym wtrysku i 2.3 ciężko poprawnie zagazować , albo dużo palą albo strzelają o kłopotach z wolnymi obrotami nie wspomnę , koszt poprawnej instalacji do tego silnika to 3300PLN a i tu są problemy z regulacją bo musi być w nienagannym stanie układ zasilania w paliwo.
Ja mam c4 z silnikiem 2.0 na mechanicznym wtrysku , jestem bardzo zadowolony autko duże wygodne ceny części do przyjęcia , o gazie niestety przestałem myśleć bo za dużo kombinowania.


Pozdrawiam.


Nie demonizuj tak 2.3 jeśli chodzi o gaz. Lektura forum, odpowiedni dobór podzespołów i pewne zasady przy użytkowaniu i spokojnie można zagazować ten samochód za 2 tys zł. Na wolne obroty można zawsze coś poradzić, strzelanie jest efektem zaniedbań a nie wadą instalacji gazowej. Wiem bo przerabiałem te wszystkie problemy i udało mi się zaradzić na wszystko. Wolne obroty miałem stabilne, spalanie lpg w mieście bez PSJ w okolicach 14-15 litrów, a spokojnie nie jeździłem na bank. Strzały wyeliminowałem. Niesprawny układ zasilania w benzyne postawiłem na nogi. Więc się da, trzeba mieć tylko odpowiednei podejście i kupić auto bez lpg, i samemu je wstawić. Mówiąc samemy mam na myśli instalacje blosa itda montaż zbiornika parownika i okablowania zostawić jakiemuś warsztatowi by miec na to papiery.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2008 13:43:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2006 02:49:47
Posty: 829
Może napisze ktoś coś o silniczku 2.8 :peace:

_________________
Renault 17 1.7 Hatchback (tluczek) ... bylo
Fiat CC VAN 700ccm AISAN (glosna puszka) ... bylo
Audi A6 C4 2.8 ACK QUATTRO 1997r. (ulubieniec w quattro) ... bylo
BMW 330i. M54 (rwd na gwincie) ... bylo
VW Passat B5 Kombi 1.9 TDI 110KM (bezawaryjny dieselek) ... bylo
VW Polo MK4 3dr 1.4 TDI Highline (twarda rakietka) ... bylo
Seat Leon 1.4 TGI ST (komfortowe, bezawaryjne, oszczedne [3.6kg/100 :D], rodzinne wozidlo) ... jest
TGI => https://www.seat.com/car-terms/t/tgi-technology.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2008 13:54:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Czakol napisał(a):
Może napisze ktoś coś o silniczku 2.8 :peace:


Co? :diabel:

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2008 13:54:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
ja mam silnik 2.6 + sekwencja quattro, maskę tylko otwieram jak olej zmieniam i dolewam płyn do spryskiwaczy. Spalanie w normie za 50 zł 150 km i obojętnie czy z klimą czy bez, styl jazdy mam jednakowy, tam gdzie można cisnę gdzie nie jadę wolno. Silnik ma przejechane 178 000 latam na pełnym syntetyku (pobór około niecałego litra na 10 000). Co do mocy to potworem nie jest :D jak zapuszczę klimę to moc słabnie, minimalnie ale spada :d .

do budy c4 2.6 to jest min.

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2008 20:04:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Bobo napisał(a):
ZiPi napisał(a):
Do oszczędzania 2.0 ( akurat mam i sobie chwale [spalanie])
do jazdy 4.2 ( nie mam ale bym chciał mieć :D )
żadnych kompromisow :peace:
No chyba ze 2.5 TDI albo 2.8 jak sie jakiś ładny trafi
2.3 bardzo kompromisowy a jak sie zwykło mawiac -
To co jest do wszystkiego, przewaznie jest do niczego :P


Ja tam sobie 2l.3 chwale, zacząłem je doceniać dopiero jak sprzedałem :)


Co do 2.3 to ja bym się nie zastanawiał tylko brał, miałem takie i je sobie bardzo chwalę...

A jeżeli chodzi o gaz, to przy dzisiejszych cenach benzyny robi się tak jak zrobiliśmy ze szwagrem:
kupuje się autko bez gazu albo z niedawno założoną instalką, wywala się cały wtrysk mechaniczny (nawet jak chodzi, to i tak już nie zadługo :D ), w miejsce wtrysku dajemy BLOS i filtr stożkowy, dobry i wydajny parownik (Lovato Super) i autko chodzi jak malinka :D :D :D

Ja bym polecał 2.3, ale to jest forum na którym każdy ma prawo wyrazić swoją opinię i doświadczenia ze swoimi autkami, także jak poczytasz i użyjesz opcji SZUKAJ, na pewno będziesz wiedział co chcesz :peace:

Pozdro

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2008 20:17:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
lucas3512 napisał(a):
Bobo napisał(a):
ZiPi napisał(a):
Do oszczędzania 2.0 ( akurat mam i sobie chwale [spalanie])
do jazdy 4.2 ( nie mam ale bym chciał mieć :D )
żadnych kompromisow :peace:
No chyba ze 2.5 TDI albo 2.8 jak sie jakiś ładny trafi
2.3 bardzo kompromisowy a jak sie zwykło mawiac -
To co jest do wszystkiego, przewaznie jest do niczego :P


Ja tam sobie 2l.3 chwale, zacząłem je doceniać dopiero jak sprzedałem :)


Co do 2.3 to ja bym się nie zastanawiał tylko brał, miałem takie i je sobie bardzo chwalę...

A jeżeli chodzi o gaz, to przy dzisiejszych cenach benzyny robi się tak jak zrobiliśmy ze szwagrem:
kupuje się autko bez gazu albo z niedawno założoną instalką, wywala się cały wtrysk mechaniczny (nawet jak chodzi, to i tak już nie zadługo :D ), w miejsce wtrysku dajemy BLOS i filtr stożkowy, dobry i wydajny parownik (Lovato Super) i autko chodzi jak malinka :D :D :D

Ja bym polecał 2.3, ale to jest forum na którym każdy ma prawo wyrazić swoją opinię i doświadczenia ze swoimi autkami, także jak poczytasz i użyjesz opcji SZUKAJ, na pewno będziesz wiedział co chcesz :peace:

Pozdro


Hehe :P poczekaj na zimę :P

Ej to ty możesz na forum niezły sklepik otworzyć z mechanicznymi wtryskami tak patrzę :) żyła złota ;P Co raz komuś pada przepływka lub rozdzielacz a tu proszę mam jak znalazł dostawcę części. No i mamy pewność, że części jeszcze żyją ;)

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2008 19:53:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Bobo napisał(a):
lucas3512 napisał(a):
Bobo napisał(a):
ZiPi napisał(a):
Do oszczędzania 2.0 ( akurat mam i sobie chwale [spalanie])
do jazdy 4.2 ( nie mam ale bym chciał mieć :D )
żadnych kompromisow :peace:
No chyba ze 2.5 TDI albo 2.8 jak sie jakiś ładny trafi
2.3 bardzo kompromisowy a jak sie zwykło mawiac -
To co jest do wszystkiego, przewaznie jest do niczego :P


Ja tam sobie 2l.3 chwale, zacząłem je doceniać dopiero jak sprzedałem :)


Co do 2.3 to ja bym się nie zastanawiał tylko brał, miałem takie i je sobie bardzo chwalę...

A jeżeli chodzi o gaz, to przy dzisiejszych cenach benzyny robi się tak jak zrobiliśmy ze szwagrem:
kupuje się autko bez gazu albo z niedawno założoną instalką, wywala się cały wtrysk mechaniczny (nawet jak chodzi, to i tak już nie zadługo :D ), w miejsce wtrysku dajemy BLOS i filtr stożkowy, dobry i wydajny parownik (Lovato Super) i autko chodzi jak malinka :D :D :D

Ja bym polecał 2.3, ale to jest forum na którym każdy ma prawo wyrazić swoją opinię i doświadczenia ze swoimi autkami, także jak poczytasz i użyjesz opcji SZUKAJ, na pewno będziesz wiedział co chcesz :peace:

Pozdro


Hehe :P poczekaj na zimę :P

Ej to ty możesz na forum niezły sklepik otworzyć z mechanicznymi wtryskami tak patrzę :) żyła złota ;P Co raz komuś pada przepływka lub rozdzielacz a tu proszę mam jak znalazł dostawcę części. No i mamy pewność, że części jeszcze żyją ;)


jak byś zgadł, ostatnio sprzedałem jeden i wcześniej na wiosnę też jeden poszedł:diabel:

co do zimy to może i masz rację ale jeszcze zobaczymy
:):

a poza tym nikt mi nie wmówi, że silniki np. 2.6 lub 2.8 są tańsze w utrzymaniu i eksploatacji od 2.3, nie ma żywotniejszych motorów...
jak to jeden z kolegów ma w opisie : koła mogą być cztery, cylindrów musi być pięć :diabel: :diabel: :diabel:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2008 20:11:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Mi po padzie mechanicznego wtrysku, za chiny ludowe nie chciał odpalić z lpg na dużym mrozie jak postał przez noc. Nic nie dawało polewanie parownika wrzątkiem. Nawet na plaka skubaniec nie chciał zagadać

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2008 20:35:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.mar.2007 15:48:58
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Ja miałem 100 C3 z silnikiem 2.3 z gazem (II gen) i bardzo sobie chwalę. praktycznie nie było problemów ani z jazdą na gazie ani na benzynie. Przy normalnej jeździe (dojazd do i po Wawie) spalał 11 PB lub 13 LPG.

Dodam jeszcze, że to był automat (4bieg).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2008 12:11:53 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
jak zawsze polecam 2.8 V6 AAH + sekwencja :peace: w moim przypadku spalanie LPG (w pięciu autach które miałem z tym silnikiem) oscylowało średnio w okolicach 11-13 l/100 km. Spokojna trasa ok.11, z częstym przypieszaniem i rozwijaniem prędkości ok.13l, miasto ok.14-15 l, chyba że non stop korki, wtedy wiadomo że więcej (ale u mnie 15 nigdy nie przekroczyło).
Koszt rozrządu (pasek Gates lub Conti, rolki prowadząca i napinająca SKF, pompa wody SKF) jak dla dla mnie (czyt.po zniżkach) - 400zł, opcjonalnie termostat,
filtr oleju (ori) - 20zł,
filtr powietrza 20zł,
świece NGK x 6 ok.120zł,
wahacze przód 100-200zł (w zależności od producenta),
guma na przegub - ok.25zł
klocki przód - 100-200zł,
tarcze hamulcowe przód - 70zł za szt.
tarcze hamulcowe tył - 50zł za szt.

co jeszcze potrzebujecie wiedzieć :?:

miałem również 2 sztuki C4 z silnikiem 2.3 AAR. Powiem tak, jak sam zakładasz gaz w dobrym zakładzie, wiesz kto to robi i co zakłada, silnik chodzi bezproblemowo na Pb to nie ma obaw. W innych przypadkach zdecydowanie odradzam. Problemy z biegiem jałowym, ustawieniem przepustnicy i obrotów itp. Dużo czasu minie i nerwów zanim będzie to śmigać bez problemu... spalanie również nie zachwyca. U mnie paliły tyle co 2.8, często nawet więcej....

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2008 12:25:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Bobo napisał(a):
Mi po padzie mechanicznego wtrysku, za chiny ludowe nie chciał odpalić z lpg na dużym mrozie jak postał przez noc. Nic nie dawało polewanie parownika wrzątkiem. Nawet na plaka skubaniec nie chciał zagadać
Bo to sie kolego wrzątkiem herbate zalewa :D Wystarczyła strzykawka z benzyną wstrzyknięta, jak pacjentowi w odpowiednie miejsce i pali od kopa nawet na tęgim mrozie :peace:
Ps. Po co wywalac cały wtrysk, wystarczy odkręcic klapkę spiętrzającą.
Ps II. Ja tez lubię silnik 2.3 a najlepiej jego dzwięk :gitara:
co nie zmienia faktu, ze dla oszczędnosci jezdzę 2.0E ABK a chciałbym 4.2 ABH- coz za ironia, to w kodzie silnika tylko jedna literka roznicy :P

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2008 12:33:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Wiesz zmarzniętemu zawsze się ciepłą herbatkę proponuje to i dla audi nei mogłem odmówić. ;)
Nie wiem czy wstrzyknięcie benzyny by coś dało, bo potrafił czasami zagadać ale parownik tak namarznięty był że zaraz gasł. Niechlubny rekord to to, że któregoś pięknego dnia po tym jak mnie kumpel rozciągnął musiałem przez 3-5 minut trzymać na obrotach koło 4 tys żeby pracował w ogóle. Uroki auta trzymanego pod chmurką w którym nie działa benzyna ;)

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: