.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 18:00:11

Strefa czasowa: UTC + 1

Autor Wiadomość
 Tytuł: moje pierwsze audi! zakup A3 - prośba o pomoc
PostNapisane: 19.sty.2009 17:33:12 
Użytkownik

Witam,
Nadszedł czas na zmianę bryki. Noszę się z zamiarem kupienia A3. Postaram się opisać moje wymagania, to może doradzicie mi coś ciekawego:
Od przeszło 2 lat jeżdżę VW Polo 98r. 1.4 Pb, 5d. Całkiem fajny samochodzik. Jest to mój pierwszy samochód. Kupiony od sąsiada wiec nie mam doświadczenia z giełdami itp. Chcę zmienić bo... wiadomo, apetyt rośnie w miarę jedzenia: m.in. za mała prędkość maksymalna, za słabe przyspieszenie, troszkę za mały (zwykle jeżdże sam), za małe kółeczka, za mało technologii, za biały:) itp. itd.

Zastanawiałem się tylko nad niemieckimi: VW Golf IV lub Audi A3. Myślę, że jednak wybiorę A3. Oba mi sie strasznie podobają, ale Audi...to Audi:)

Jaki ma być? Tu wielka prośba o sugestie i rady.
- lubię jeździć:) spokojnie i dynamicznie
- użytkowy, a nie sportowy (tunig mnie nie interesuje)
- ekonomiczny (na codzień jazda miejska, raz na jakiś czas długie podróże, rocznie ok.18tys. km)
- rocznik od 2000 po faceliftingu (na wersje od 2003 raczej mnie nie stać)
- silnik: 1.9 TDI, 110 lub 130KM. jest spora różnica?
- 5-dzrzwiowy, bardziej funkcjonalny
- do 30k (jeśli zagranica to z opłatami)

- gdzie najlepiej kupic?
jeśli giełdy to gdzie?
jeśli internet to jakie stronki?
Polska czy zagranica?
Z pierwszej ręki czy niekoniecznie?
- Czego/kogo się wystrzegać?
- Na co szczególnie zwracać uwagę? (poza tym co w poście 'poradnik kupującego')
- Jaki jest najwyższy 'bezpieczny' przebieg dla tego samochodu?
- Czy jest jakaś wersja wyposażenia godna polecenia?

Myślicie, że to dobry wybór? Wszelkie sugestie, porady, odnośniki itp bardzo mile widziane. Z góry wielkie dzieki i szerokiej drogi!

Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2009 22:08:13 
Użytkownik

Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460