silnik 110 a 130 - jest roznica na pewno w konstrukcji - pierwszy na pompie vp37, drugi na pompowtryskach (czułe na jakość paliwa). 110ps nie jezdzilem ale dosyc czesto mam okazje jezdzic 130 ps 2002r. z przelotem 132tkm i wiem ze ten silnik jest zdrowy na 100% i powiem ze wrazenia mialbys wystarczajace po polówce 1.4

na pewno 110tki sa bardziej wytrzymale i tansze w eksploatacji (np. rozrząd), ale majac pieniadze na PD osobiscie szukalbym opcji 130ps (bo sa tez 101ps) ale tylko bezposrednio z prywatnych rąk niemieckich... najlepiej jakbys mogl sie podlaczyc kompem pod takie autko.. bylbys na 100% pewien co bierzesz.. mysle ze spokojnie za 30k upolujesz 2001 z niskim przebiegiem a nawet moze 2002. ja powyzej 200tkm pompowtryska bym nie kupil.. na zwyklej pompie to jeszcze... wersja wyposazenia? jesli lubisz twardo to sportpacket nawet czesto spotykany - fotele, kółko, gałka, zawieszka.
pozdrawiam