sebolec napisał(a):
A6 C5 1.9tdi to będzie dobry wybór, o ile kupisz zadbany egzemplarz. Weź pod uwagę, że jest to auto klasy premium z silnikiem diesla, a takie połykają rocznie duże ilości kilometrów, więc podchodź z dużą rozwagą do deklarowanego stanu technicznego tych aut. Na forum napisano dziesiątki tysięcy postów o dieslach, zarówno poradników stricte technicznych jak i zakupowych, gdy się przeszkolisz to będziesz ukierunkowany czego szukać, a czego się wystrzegać.

Czy 110km Ci wystarczy, to już jest uzależnione wyłącznie od Twojej fantazji.
PS. W 2 lata na
"awarie" A4 wydałem około 300-400 zł (kostka stacyjki, termostat, czujnik temperatury). Wydałbym 1/4 tej kwoty, ale wszystko kupowałem w ASO. Gdy do tego doliczyć 2 wahacze (nie wiem jak to kwalifikujesz - koszty eksploatacyjne czy naprawy?), łącznik stabilizatora, tuleje tylnej belki czy klocki hamulcowe, to wyjdzie z 1500 zł.

To nie wydales duzo, wiadomo na pewno zalezy od egzemplarza... Wahacze to raczej zaliczylbym do eksploatacyjnych mimo, ze w fokusie nie wymienialem, ba nie wymienialem nawet lacznikow stabilizatora jeszcze! i pokazywaly na tescie nadal dobrze tj. 65-70 ale tam sa stalowe:) Ale akurat w audi wiem, ze bedzie trzeba je na pewno wymieniac czesciej i jestem na to nastawiony...
Co do tych 110 to ja nie jestem demonem szybkosci na szosach, w trasie raczej do 120, spokojna jazda, mysle, ze powinien byc ok?
Czy te a6 c5 2000r maja porzadna blache?