s2power napisał(a):
*Robi* napisał(a):
DeS napisał(a):
Oszczędziłeś sobie wielu zmartwień.. a tak masz tylko zabawę w klocki lego
Jak poskładam te klocki do konca a nie bedzie to ładnie wygladac to opchne na aledrogo i kupie sobie nowe klocki z wiekszymi zmartwieniami
.
Narazie klocki poszły w odstawke i wroca chyba dopiero na wiosne.
Bedą robione małe zmiany wewnatrz takie ktore idzie wytargac i rzezbic w domu przez zime a jest ich w planie troszku.
A na wiosne rozkopie serducho
.
Po dzisjejszej akcji z Lanserem na 3 pasach stwierdzam ze jezdzac na oponach 195/65 R15 wystarczy mocy 100KM ,powyzej jest samobójstwo
Co zes chopie porobil??
Własnie ze jeszcze nic co daje efekt .Ogarnołem nieład pod maska itp pierdoły a szukanie straconej mocy zostawie chyba na wiosne
Ktos sie z was orjentuje jakiej mocy sa diody do jazdy dziennnej ori Audi?
Pozatym jakis fachman by sie nadał co podpowie jak podłaczyc swiatła jazdy dziennej ,a dokładnie ma to byc tak.
Chce aby po zapaleniu auta swiatła jazdy dziennej zapaliły sie samoczynnie np po 5 sek.
Nastepnie po wlaczeniu swiateł postojowych oraz mijania ,swiatła dzienne maja sie wyłaczyć.
Małe foto story rezanka ksenona.Jak wiadomo ksenia w normalnych lampach daje po oczach i trzeba tam troszku pogrzebać.
Barwa 4300 .
Najpierw wrzuciłem jedna strone na szybko dla porównania ze zwykła zarówka Philipsa,róznica kosmos.
Nastepnie wjazd do garazu i zrzucanie lamp.
Tak wyglada osłona w H4 na zwykłej zarówce i w niej zapakowany ksenon.
a tak wyglada padające swiatło bez grzebania w lampie.I ten łuk pokazany na czerwono oslepia kierówców.Łuk jest z tej blaszki ori w lampie.
Dobrze jest ja wyprostowac i ja zagiąc.Najlepiej dorobić kawałek prostej bo jednak troszku łuku zostaje i widacz przodu zarnik.
Jak wyprostujemy blaszke to poswiata wyglada tak.
A tak wyglada roznica miedzy lampą zrobiona a nieruszaną.
Jeszcze troszku czuc po oczach ze oslepia
ale bede pakował soczewe takze narazie jest zrobione ot tak.
Róznica na drodze kolosalna