.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.gru.2024 22:29:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2009 09:50:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
scob napisał(a):
jak napisałem w zamkniętym wątku z wykresem: absolutnie nie ma sie czego wstydzić. 300/400 to zacny wynik - zupełnie jak seryjne, wolonossące c4 V8 - kosztujące tyle, co tunung Twojego silnika zapewne?

to pozwolę sobie tylko spytać : po co to? :D

No nie wiem z chęcią zapraszam każde v8 na start :diabel: Powiem tylko ze s8 360 kucy nie daje rady i zostaje dużo w tyle!

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2009 10:54:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
generalnie zamysł poprawny wykonanie techniczne też
szkoda , że troszkę ten przód nie taki jak być powinien.
Ja wole cichociemne auta , tak by nie rzucały się w oczy.
PS ja swoim S2 z dużo mniejszą mocą objeżdżałem seryjne wolnossące C4 V8 :peace: więc SCOB troszkę się pomyliłeś .
i nie mów że C4 jest dużo cięższe bo ja miałem dociążone auto w postaci pasażera świadka :peace:

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2009 11:00:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Dzięki, że o mnie pamiętałeś :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2009 11:05:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
nie mogłem tego pominąć , chciałem by szanse z tym S4 V8 były równe :D
Więc S4 Sero musi dużo lepiej zadupcać , szczególnie widać to po filmiku z kabiny BEZ DWÓCH ZDAŃ

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2009 11:15:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
to dziwne co opowiadacie , bo:
http://www.audiklub.org/porownaj/50/s2_ ... 6_4.2.html

natomiast wracajac do serowej eSki to jest pewnie na poziomie RS2 skoro robi S8 360hp, ktore do setki ma 5,5 (RS2 ma 5,4)
no chyba, ze jest w stanie zrobic tez seryjnego eReSa ;)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2009 11:20:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
BiLu napisał(a):

porównujesz oba seryjne auta .
napisałem miałem niższą moc ale nie napisałem , że 220 ;)
po dupohamowni wychodziło 240 ps i 423 nm na starym K24 po przejściu na K26 (wtedy było to założone podczas ściganka) nie było hamowane :peace:

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2009 11:29:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
Dred napisał(a):
BiLu napisał(a):

porównujesz oba seryjne auta .
napisałem miałem niższą moc ale nie napisałem , że 220 ;)
po dupohamowni wychodziło 240 ps i 423 nm na starym K24 po przejściu na K26 (wtedy było to założone podczas ściganka) nie było hamowane :peace:

bo napisales, ze o duzo mniejszej mocy (nieshamowanej) .... :):
masa wlasna robi swoje, dlatego w eSce Sero jest jeszcze potencjal :peace:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2009 14:23:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
DeS, Dred, Sero: nie neguję - widać że to zapitala :) Zdaję sobie też oczywiście sprawę z "potencjału rozwojowego" turbosilnika wzgl. wolnossaka v8.
ale ile będzie miało takie auto lepszy czas do 100km/h od V8-ki? 0,5s? a 1sek na 400m?.
A przejedzie tak jak seryjny wolnossak całą długość A2 z przysłowiowym "papciem w podłodze" nie wys*wszy się bokiem? ;-) a ile czasu na tym przejeździe zaoszczędzi względem v8? 4 minuty? :)

jak pisałem - szacun za wynik i zapał, ale imo w tej budzie - sztuka dla sztuki. Chyba że sa plany podkręcić jeszcze ze 100 KM? ;-) ale dalej pozostaje kwestia "zasobochłoności" takiej modyfikacji. - bo jeśli celem ma być 300/400.... to wiecie co sobie myślę? ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2009 17:25:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Scob.

300ps i 400Nm można zrobić na seryjnej turbinie, elektronice, paliwie.
Auto SERO jest obecnie zmodyfikowane, ale nie jest skończone i nie generuje całego potencjału gratów w nim zastosowanych.

Po dokończeniu roboty w postaci nowych wtryskiwaczy i odpowiednim programie rokuję wynik około 350ps i 480 Nm.

Kwestie nadwozia i sensu robienia pozostawiam bez komentarza, bo to czy ktoś lubi dłubać palcem w betonie to kwestia subiektywna, osobista. ;)

Uwierz mi... smak skilowanie STi starym Audi 100 - bezcenna... V8 tego nie poczujesz... :diabel:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2009 20:07:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2006 01:00:16
Posty: 165
Lokalizacja: Wrocław
BiLu napisał(a):
to dziwne co opowiadacie , bo:
http://www.audiklub.org/porownaj/50/s2_ ... 6_4.2.html

natomiast wracajac do serowej eSki to jest pewnie na poziomie RS2 skoro robi S8 360hp, ktore do setki ma 5,5 (RS2 ma 5,4)
no chyba, ze jest w stanie zrobic tez seryjnego eReSa ;)


Takie wyniki ma S8 w manualu co jest dużą żadkością. Ciekawy jestem do ilu nm zniesie seryjna skrzynia w S4.

_________________
RS6 C5 ABT
VB V6
FZ6 S2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2009 22:06:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Skrzynia 6tka wytrzyma jeszcze ze 100 koni więcej. Dodam że auto już odchudziłem o około 140-150kg a na razie hamowanie było na seryjnych wtryskach, ciekaw byłem jaki mają potencjał ?! Teraz zakładam jakieś 400tki i szukam programu w granicach 350 -380 kucy no i dalsze odchudzanie :diabel: Zauważyłem że w moim przypadku dużo na starcie poprawiło racingowe sprzęgło!
Scob chyba nie orientujesz się w czasach przyspieszeń nawet wspomniana przez ciebie sekunda to dla ciebie niewiele ale na drodze to przepaść! seryjne s4 2,2 lub 4,2 przyspiesza do 200 w około 27s , mój jak zrobię skrzynie spokojnie 15s lub mniej więc uwierz jeździłem v8 i seryjnym 2.2 i naprawdę jest różnica w porównaniu do mojego. Jeśli chodzi o sens całego projektu to faktycznie dla wielu to jest bez sensu ale dla mnie to po prostu zabawa która daje dużo satysfakcji zwłaszcza że prawie wszystko robię sam przy autku. Icka faktycznie muszę jakoś zamaskować ale najpierw dojdę do planowanej mocy i dokończę odchudzać auto a myślę że jeszcze ze 100kg mogę się pozbyć ale to już będzie hardcore :D

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2009 22:34:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
okej. 27 a 15 sekund to jest róznica :-)
swoją tezę oparłem o założenie, że "lądujemy" docelowo na 300KM - po co wtedy tjuning, skoro mozna kupic seryjne ;-)
ale jak jedziesz wyżej - to wiadomo, że v8 jest nietuningowalne. Do tego argument o samodzielnej robocie przy aucie - to pozytywnie wyrónia Cię Sero na tle wielu tutejszych posiadaczy "rasowych" autek, którzy wszystko co mogą napisać to "zrobiono mi taki wydech.." "włożyli mi takie wtryski.." - kumasz? ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2009 23:03:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
SCOB V8 też jest tuningowalne , natomiast nie jest tak podatne na tuning jak R5T po za tym R5T nie wcina tak oleju jak V8 i wg mnie i innych osób ładniej brzmi :peace:

generalnie brawo za prace Sero czekam aż zdobędziesz jakiś program RSowy i odpowiednie wtryski. Wtedy powinno być naprawdę przyjemnie.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2009 16:01:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2007 18:04:16
Posty: 95
Lokalizacja: Podkarpacie
Miło

_________________
Powered by Audi
Coupe 2,3NG Ośka
Ale i tak jest zabawnie;D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: