- żeby się nie nudzić dzisiaj podmiana mikrostyku w drzwiach pasażera, teraz już ładnie zapala światło.
ruda oczywiście taka sama jak z lewej strony ale to temat na inną robotę.
- oryginalny mikrostyk jest sprawny tylko wytarła się z niego jakaś gumka biała i już po otwarciu nie jest wciskany do końca, próbowałem coś na niego nakleić ale albo za mało albo za dużo i cały czas był wciśnięty.
tutaj widać jak to działa, ogólnie bardzo prosty temat, wyjęcie ramki to chwila moment. Należy tylko pamietać przed finalnym dokręceniem aby zamknąć drzwi i sprawdzić jak pasuje do karoserii.
Więc podmieniłem jednak na ten który dotarł i spokój, przy okazji cały zamek został przelany zmywaczem, przedmuchany sprężonym i na koniec nasmarowany grafitowym smarem. Chodzi elegancko.
- skoro dotarł do mnie TIP to od razu wleciał pod maskę
Wszystko całkiem pasuje, silikony trochę niektóre mogłyby być o 1cm dłuższe, jedynie pod odmę średnio pasuje i musiałem się ratować dorobieniem kawałka przewodu ale akurat miałem taki wąż do chłodnicy łamany to się nadał.
Odma od razu została wyczyszczona z masła
- kolejna rzecz od polecanego kolegi Tomka Kafary to DP, bardzo ładna robota, spawy w środku gładkie, ładnie wyczyszczone wszystko. Polecam.
- dotarły również uszczelniacze dyfra 3szt, 2 boczne zrobię ale czy ten 3 od wału zrobię na aucie to nie wiem
ale tam minimalnie się poci, bardziej te boczne wymagają inwterwencji.
Czy ktoś z obecnych wie czy wywalenie pompy SAI powoduje cokolwiek w pracy silnika oprócz kontrolki ? w sensie jakiś tryb serwisowy czy problemy z jazdą ? To samo pytanie do błędu sondy za katem, ona tylko sprawdza działanie katalizatora więc z mojej skromnej wiedzy wychodzi że nie powinna mieć wpływu na przebieg spalania itp, jedynie check się zapali lub nawet nie ?
Pytam o to bo zależy czy mogę fmic robić już teraz i downpipe czy dopiero przed samym strojeniem.