.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 06:58:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi S4 Biturbo by LCQ
PostNapisane: 05.kwi.2010 15:21:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 13:41:16
Posty: 9
Oto moja Ska :mrgreen: (na razie biednie z mocą, ale już niedługo ;))

Przeróbki:

1) węże silikonowe Autobahn88

http://www.autoxpat.com/shop/images/zen ... 4-blue.jpg

2) seryjne DV zastąpione dwoma BOVami Turbosmart Kompact z pełną regulacją

http://www.turbosmartonline.com/index.php?id=44


3) Turbotimer


4)kompletne sprzęgło Audi RS4


5)silnik zalany Motul 300V

6) układ bez katalizatorów

7) dedykowany zestaw K&N (wkładka)

8)przewody silikonowe podciśnienia Samco

9) program VTG, małe doładowanie ~1,1 bara (~300 KM)

10) ostatnio wymieniony kompletny rozrząd, płyny, filtry itd itd




Nadwozie:

lampy poliftingowe Valeo, pełne klosze, znaczek z przodu z S4 B6



Hamulce:przód Audi RS4 B5 360x32 mm (tarcze/klocki/zaciski)

płyn hamulcowy Motul

przewody Goodridge

tył:?? w najbliższym czasie



Felgi/opony :seryjne 17" zastąpione OZ Superleggera 18" z nowymi oponami 225/40/18 et felg 35

8,5 kg jedna 18", z oponą dokładnie 18,5 kg

seryjna 17" z runflat pirelli ważyła 27 kg, bez runflata ok 25,5 kg 225/45



Zawieszenie: amortyzatory S4+ springi -30 mm Vogtland

posidam też kompletny gwint KW, zastanawiam się czy zamontować :)



Car Audio
Bose+ radio Alpine 7894 RB


Nowe graty już niedługo! ;-)


Trochę fotek, na razie tylko tyle


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



b]23.04.2010:[/b]


-sportowy końcowy wydech i środkowy tłumik(oczywiście nierdzewka) na zamówienie by pm-motorsport.pl.tl (thx Maciek :D )

Obrazek

końcowa część wydechu będzie 3 calowa, początkowa 2,25 lub 2,5 cala (bardziej ta druga ;))

wymiana wydechu w S4 w porównaniu do serii (czyli z katalizatorami) to +30-35 KM (od samych turbin), od katalizatorów ~25 KM

po zamontowaniu nagram filmik przed i po, teraz mam serie bez katalizatorów i ładnie brzmi hehe

P.S.końcówki tłumika nie zamawiałem, zostaną przespawane seryjne (sleeper? lol)


18.08.2010



Doszło ostatnio parę części:

-moduł zapłonowy Bosch (cena nowego zaskakuje 600-750 zł/ a są dwie sztuki :D)
-dwa nowe DV dedykowane do Audi RS4 B5
-nowa pompka płynu chłodniczego Bosch (często przypadłość po latach użytkowania, pada również w 1,8T nowa ok 350-450 zł)
-wspomniane zaciski poliftowej S4 z adapterami pod duże tarcze


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




Tak brzmi wydech (seryjny bez katów)


http://www.youtube.com/watch?v=AISgY3beudE



a tak sportowy 3" środkowy/końcowy (końcówki RS4 B5 style, lewa krótsza od prawej dzięki temu chowa się z zaokrogleniem zderzaka ;-) )


http://www.youtube.com/watch?v=RcrIR0O_ZzE



2011




FMIC by MG Motorsport

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Dolot z filtrem ITG o wydajności 480 KM połączony silikonem (łącznik samco okazał się za krótki więc zakupiłem inny), osłona termiczna z włókna szklanego, idealna kopia tego:

http://www.034motorsport.com/engine-com ... 20195.html


Obrazek

Obrazek



Pompa RS4+ łącznik silikonowy do dolotu/ szerokie złączki


Obrazek


Świece RS4

Obrazek


Zimmermann gładkie na tył (300mm)


Obrazek



Tak brzmi na dzień dzisiejszy wydech bez środkowego tłumika który został wycięty


http://www.youtube.com/watch?v=pkY6y9uI ... ideo_title









Najnowsze foty (17.04.2010)

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek



Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


11.05.2011


Hamulce z RS4 B5 przednie wylatują, wskakuje taki zestaw:


- zaciski Brembo/Porsche 6 tłoczkowe z Porsche Cayenne Turbo

Obrazek

- tarcze Zimmermann 345x30mm (Audi S4 B6)

Obrazek

- specjalne śruby do zacisków

Obrazek

- klocki Brembo/Pagid


Obrazek

porównanie sporej tarczy 300mm do 345 :-)

Obrazek



fotki na szybko :-)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




Nowe graty


Kit K04:

-lewa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną"
-prawa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną"
-6 wtrysków z RS4 (+adaptery)
-rura dolotowa lewa i prawa o większej średnicy
-komputer z programem z RS4 i kalibracją na przepływkę do S4 (pożyczony na odpalenie auta, ewentualnie wróci do właściciela)
-pompa RS4 B5


generalnie na upartego wystarczy włożyć graty, podjechać na strojenie i gotowe, moc do osiągnięcia ok 390-420 KM

Obrazek

Obrazek

Obrazek

17.07.2011


Big Brake na tył:

-tarcze zimmermann 300mm
-zaciski politowe
-klocki ATE

Obrazek

Obrazek


dokupiłem również:

DP z RS4 B5:

Obrazek


grill RS4 B5 prosto z ASO (matowe aluminium)


Obrazek

Obrazek

Obrazek


Ska również dostała nowe uszczelki/uszczelniacze napinaczy/oleje/płyny/termostat, wszystko wymienione w serwisie Kuziego STT Racing Kr w sierpniu


Poprzednie turbiny zostały sprzedane (z braku czasu dla fury a gwarancja leciała........(kolega osiągnoł na nich 410 KM i chyba 577 NM), te pochodzą z RS6 C5 V8 Biturbo, dodatkowo zostały przerobione (żeby pasowały pod S4/RS4 B5) oraz by wstawać z niższych obrotów oraz uzyskać lepsze wyniki w górnej partii obrotowej, ich wydolność to ok 540-550 KM, kolega na nich uzyskał po paru modach 520 KM/620 NM, ja celuję w ok 440-450KM, póki co zostaję na seryjnych głowicach, jak będzie mało to wlatują o lepszych przepływach , dokupiłem również chłodnicę oleju 19 rzędową oraz podkładkę z RS4 B5 z termostatem, pozostałe graty już niedługo..


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


pozdro :okej: :pub:

_________________
Domowe narazie 300 KM(przygotowania ;)) i RWD 390 KM


Ostatnio edytowano 05.sty.2012 22:23:00 przez LCQ, łącznie edytowano 5 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2010 15:35:21 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Auto zacne :)

+ za kolor , i środek :)

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2010 21:04:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2388
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Cholercia, nawet nie ma za co pokrytykować........ :peace: :peace:

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2010 22:02:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Kolor słuszny, felga słuszna, środek słuszny, tylko mocy jak na takie opakowanie mało. ;)

Hamulce z RS4 nie biją po kieszeni?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2010 22:07:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Hmmm Nogaro Blue to co tygryski lubią najbardziej :):

Hamulec od Sida?

Suszarki seria? Będą większe?

PS Szkoda że nie Avant ;)

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2010 22:12:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
good job :peace:

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2010 23:47:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 13:41:16
Posty: 9
Gustav myszon90 Kliku

dzięki wielkie :D

DeS

Tanio nie jest, ale bezpieczeństwo jest bezcenne, nie chce robić następnego dynamicznego auta bez przyzwoitych hamulców

:)

designer


Ska będzie powoli robiona, i na pewno nie zostawie ją ze słabym programem, bo wiało by nudą :D,

P.S. u mnie to wielki plus że to nie avant, za nic bym się nie wymienił :)


Dzięki za ocene!

_________________
Domowe narazie 300 KM(przygotowania ;)) i RWD 390 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2011 21:36:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 13:41:16
Posty: 9
Update :-) w pierwszym poście, odgrodzonym --------------- :)

_________________
Domowe narazie 300 KM(przygotowania ;)) i RWD 390 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2011 19:21:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.maja.2005 13:54:06
Posty: 1122
Auto: A4B8 2.0TDI, B420vt, A4B8 tfsi
Dobre heble to podstawa, gratki podoba mi sie :)

_________________
B4 2.0 20vt EFR quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2011 21:51:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
w końcu coś konkretnego w dziale "Teraz My"

Cudowny wóz

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2011 23:30:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 13:41:16
Posty: 9
dzięki panowie,

Kit Porsche założony :hura:

Obrazek

Obrazek


zważyłem hamulce z RS4 B5.... 21,5 kg.....komplet 43 kg!!!! masakra, czyli waga obciążenia przodu spadła o 10 kg :hura: a wygląda o niebo lepiej, może jutro zrobię fotki :-)

_________________
Domowe narazie 300 KM(przygotowania ;)) i RWD 390 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2011 07:50:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
a mozesz napisac co do takiego kitu jest potrzebne. Przydalaby sie taka rozpisaka, zeby potomni wiedzieli co kupic, sam sie kidys nosilem z zamiarem wymiany na cos lepszego, bo hamulce w A6c4 nie do konca zadowalaja.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2011 08:11:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Kliku napisał(a):
a mozesz napisac co do takiego kitu jest potrzebne. Przydalaby sie taka rozpisaka, zeby potomni wiedzieli co kupic, sam sie kidys nosilem z zamiarem wymiany na cos lepszego, bo hamulce w A6c4 nie do konca zadowalaja.


na początek wystarczy około 3 tyś. zł wzwyż na zakup :)

Do c4 jedyną rozsądną alternatywą jest zacisk od A8 D2 Lift albo S6 C4.
Chyba, że ktoś ma worek pieniędzy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2011 11:39:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Kliku napisał(a):
a mozesz napisac co do takiego kitu jest potrzebne. Przydalaby sie taka rozpisaka, zeby potomni wiedzieli co kupic, sam sie kidys nosilem z zamiarem wymiany na cos lepszego, bo hamulce w A6c4 nie do konca zadowalaja.


Gdzieś ktoś kiedyś napisał, że bez przeróbki podejdą od c5 2.5 tdi, większa tarcza 312mm, jarzma od c5 z rozstawem śrub jak do C4 a klocek oraz zacisk zostaje z C4.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2011 17:15:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 13:41:16
Posty: 9
fotki na szybko :-)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Domowe narazie 300 KM(przygotowania ;)) i RWD 390 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2011 18:44:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Fajnie, ponownie napiszę, że bardzo mi się podoba. Smerfny kolor, do tego wnętrze. :peace: Mody też głową - gratuluję. :)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2011 19:48:11 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
jak wrażenia z hamowania?

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2011 22:24:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 13:41:16
Posty: 9
emge napisał(a):
jak wrażenia z hamowania?



dzięki za opinie, po założeniu 6tłoczków, kupiłem zestaw który jest w 1 poście Nowe Graty, na razie z braku czasu leżą i się kurzą, chyba postawie sobie kwiatek na nich :D , ostatnio zamontowałem na tył 3etki bo 245/10 mm był po prostu żałosny :)

Obrazek


Co do hamowania jest o wiele lepiej niż było, teraz to inna klasa hamulca

Pozdr

_________________
Domowe narazie 300 KM(przygotowania ;)) i RWD 390 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi S4 Biturbo by LCQ
PostNapisane: 05.sty.2012 22:24:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 13:41:16
Posty: 9
update:

grill RS4 B5 prosto z ASO (matowe aluminium)


Obrazek

Obrazek

Obrazek


Ska również dostała nowe uszczelki/uszczelniacze napinaczy/oleje/płyny/termostat, wszystko wymienione w serwisie Kuziego STT Racing Kr w sierpniu


Poprzednie turbiny zostały sprzedane (z braku czasu dla fury a gwarancja leciała........(kolega osiągnoł na nich 410 KM i chyba 577 NM), te pochodzą z RS6 C5 V8 Biturbo, dodatkowo zostały przerobione (żeby pasowały pod S4/RS4 B5) oraz by wstawać z niższych obrotów oraz uzyskać lepsze wyniki w górnej partii obrotowej, ich wydolność to ok 540-550 KM, kolega na nich uzyskał po paru modach 520 KM/620 NM, ja celuję w ok 440-450KM, póki co zostaję na seryjnych głowicach, jak będzie mało to wlatują o lepszych przepływach , dokupiłem również chłodnicę oleju 19 rzędową oraz podkładkę z RS4 B5 z termostatem, pozostałe graty już niedługo..


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



zakupiłem również Bilsteiny B8 Sprint na wypadek znudzenia gwintem KW :)


pozdro :okej: :pub:

_________________
Domowe narazie 300 KM(przygotowania ;)) i RWD 390 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi S4 Biturbo by LCQ
PostNapisane: 12.sty.2012 14:37:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2011 15:17:01
Posty: 12
niema czego się przyczepić, autko klasa samo w sobie

_________________
nowe mieszkania http://nowe-zamienie.waw.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: