Oto moja Ska :mrgreen: (na razie biednie z mocą, ale już niedługo
)
Przeróbki:
1) węże silikonowe Autobahn88
http://www.autoxpat.com/shop/images/zen ... 4-blue.jpg
2) seryjne DV zastąpione dwoma BOVami Turbosmart Kompact z pełną regulacją
http://www.turbosmartonline.com/index.php?id=443) Turbotimer
4)kompletne sprzęgło Audi RS4
5)silnik zalany Motul 300V
6) układ bez katalizatorów
7) dedykowany zestaw K&N (wkładka)
8)przewody silikonowe podciśnienia Samco
9) program VTG, małe doładowanie ~1,1 bara (~300 KM)
10) ostatnio wymieniony kompletny rozrząd, płyny, filtry itd itd
Nadwozie:
lampy poliftingowe Valeo, pełne klosze, znaczek z przodu z S4 B6
Hamulce:przód Audi RS4 B5 360x32 mm (tarcze/klocki/zaciski)
płyn hamulcowy Motul
przewody Goodridge
tył:?? w najbliższym czasie
Felgi/opony :seryjne 17" zastąpione OZ Superleggera 18" z nowymi oponami 225/40/18 et felg 35
8,5 kg jedna 18", z oponą dokładnie 18,5 kg
seryjna 17" z runflat pirelli ważyła 27 kg, bez runflata ok 25,5 kg 225/45
Zawieszenie: amortyzatory S4+ springi -30 mm Vogtland
posidam też kompletny gwint KW, zastanawiam się czy zamontować
Car Audio Bose+ radio Alpine 7894 RB
Nowe graty już niedługo!
Trochę fotek, na razie tylko tyle
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
b]23.04.2010:[/b]
-sportowy końcowy wydech i środkowy tłumik(oczywiście nierdzewka) na zamówienie by pm-motorsport.pl.tl (thx Maciek
)
końcowa część wydechu będzie 3 calowa, początkowa 2,25 lub 2,5 cala (bardziej ta druga
)
wymiana wydechu w S4 w porównaniu do serii (czyli z katalizatorami) to +30-35 KM (od samych turbin), od katalizatorów ~25 KM
po zamontowaniu nagram filmik przed i po, teraz mam serie bez katalizatorów i ładnie brzmi hehe
P.S.końcówki tłumika nie zamawiałem, zostaną przespawane seryjne (sleeper? lol)
18.08.2010Doszło ostatnio parę części:
-moduł zapłonowy Bosch (cena nowego zaskakuje 600-750 zł/ a są dwie sztuki
)
-dwa nowe DV dedykowane do Audi RS4 B5
-nowa pompka płynu chłodniczego Bosch (często przypadłość po latach użytkowania, pada również w 1,8T nowa ok 350-450 zł)
-wspomniane zaciski poliftowej S4 z adapterami pod duże tarcze
Tak brzmi wydech (seryjny bez katów)http://www.youtube.com/watch?v=AISgY3beudEa tak sportowy 3" środkowy/końcowy (końcówki RS4 B5 style, lewa krótsza od prawej dzięki temu chowa się z zaokrogleniem zderzaka )http://www.youtube.com/watch?v=RcrIR0O_ZzE2011FMIC by MG Motorsport Dolot z filtrem ITG o wydajności 480 KM połączony silikonem (łącznik samco okazał się za krótki więc zakupiłem inny), osłona termiczna z włókna szklanego, idealna kopia tego:
http://www.034motorsport.com/engine-com ... 20195.html
Pompa RS4+ łącznik silikonowy do dolotu/ szerokie złączki
Świece RS4Zimmermann gładkie na tył (300mm)
Tak brzmi na dzień dzisiejszy wydech bez środkowego tłumika który został wyciętyhttp://www.youtube.com/watch?v=pkY6y9uI ... ideo_title
Najnowsze foty (17.04.2010) 11.05.2011 Hamulce z RS4 B5 przednie wylatują, wskakuje taki zestaw:
- zaciski Brembo/Porsche 6 tłoczkowe z Porsche Cayenne Turbo
- tarcze Zimmermann 345x30mm (Audi S4 B6)
- specjalne śruby do zacisków
- klocki Brembo/Pagid
porównanie sporej tarczy 300mm do 345
fotki na szybko
Nowe gratyKit K04:
-lewa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną"
-prawa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną"
-6 wtrysków z RS4 (+adaptery)
-rura dolotowa lewa i prawa o większej średnicy
-komputer z programem z RS4 i kalibracją na przepływkę do S4 (pożyczony na odpalenie auta, ewentualnie wróci do właściciela)
-pompa RS4 B5
generalnie na upartego wystarczy włożyć graty, podjechać na strojenie i gotowe, moc do osiągnięcia ok 390-420 KM
17.07.2011
Big Brake na tył:
-tarcze zimmermann 300mm
-zaciski politowe
-klocki ATE
dokupiłem również:
DP z RS4 B5:
grill RS4 B5 prosto z ASO (matowe aluminium)
Ska również dostała nowe uszczelki/uszczelniacze napinaczy/oleje/płyny/termostat, wszystko wymienione w serwisie Kuziego STT Racing Kr w sierpniu
Poprzednie turbiny zostały sprzedane (z braku czasu dla fury a gwarancja leciała........(kolega osiągnoł na nich 410 KM i chyba 577 NM), te pochodzą z RS6 C5 V8 Biturbo, dodatkowo zostały przerobione (żeby pasowały pod S4/RS4 B5) oraz by wstawać z niższych obrotów oraz uzyskać lepsze wyniki w górnej partii obrotowej, ich wydolność to ok 540-550 KM, kolega na nich uzyskał po paru modach 520 KM/620 NM, ja celuję w ok 440-450KM, póki co zostaję na seryjnych głowicach, jak będzie mało to wlatują o lepszych przepływach , dokupiłem również chłodnicę oleju 19 rzędową oraz podkładkę z RS4 B5 z termostatem, pozostałe graty już niedługo..
pozdro :okej:
ub: