.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 06:48:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi a4 b8 avant
PostNapisane: 18.wrz.2011 16:45:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2011 14:45:59
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
Witam,

Jestem nowym członkiem forum i chciałbym przedstawić nowe moje autko

Audi A4 b8 avant 2.0 tdi rok 2008
silnik CAGA (143 km)
przelot 75 tys

autko ma kilka fajnych dodatków jak
radio concert
jasną tapicerkę skóra / alcantara
sportowe fotele
ksenony

Niestety brakuje mu kilku rzeczy, które chciałbym zmienić:
1. Felgi rozmiar 18 (jeszcze zastanawiam się jakie)
2. Dyfuzor tylnego zderzaka z pakietu audi style
3. trójramienna kierownica
4. HID-y w światłach przeciwmgielnych

Dodatkowo na wiosnę będę chciał zmienić mu turbinę na tą z silnika CAHA oraz zapuścić mu program - tak pod 200 kucy - wówczas zapewnie będzie lepiej jechał.

Auto ma jeszcze jeden feler. Nie ma pełnego komputera pokładowego (w tym kolorowego wyświetlacza między zegarami). Czy ktoś sie orientuje czy można jakoś programowo aby komputer pokazywał również średnie i chwilowe spalanie ?
Przypuszczam że trzeba by równiez mienić manetkę sterowania wycieraczkami bo tam steruje się komputerem (niestety ja nie mam tych przycisków).

Przypuszczam że żeby mieć kolorowy wyświwtlacz to trzeba by zmieniać cały licznik i boję się że można by wówczas coś sprzeprzyć rozbierając kokpit.

I jeszcze jedno czy orientuje sie ktoś może zrobić tak, aby przy odpalaniu auta wskaźniki obrotomierza i prędkościomierza wędrowały w jedną i drugą stronę ?

Wrzucam kilka fotek niestety marnej jakości - jak go wypucuję to zrobię w plenerze coś fajniejszego :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Paffcio

A4 B8 2.0 tdi Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2011 17:13:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.kwi.2010 20:32:15
Posty: 92
Lokalizacja: Łuków
ładne auto :)
może takie felgi?
http://allegro.pl/felgi-audi-a3-s3-vw-g ... 67895.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2011 17:31:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2007 12:06:13
Posty: 100
Lokalizacja: WaRszawa
gratuluje wozu ,bardzo ładny :peace:
zegary mozesz sobie sam ustawić,musisz tylko kupić odpowiedni kabelek i podłączyć do laptopa...
Na necie jest sporo na ten temat,ja to sam bez problemu ogarnąłem.
Są jeszcze oczywiście inne funkcje do odblokowania.
Felgi lepiej bierz 19 cali,będzie się lepiej prezentował,a komfort podobny jak nie taki sam.
Te co kolega podesłał mam akurat u siebie :)
Żeby był ten wyswietlacz trzeba zegary zmieniać no i oczywiście manetki wycieraczek jak nie masz tam guzików.( co w sumie dziwne,myslalem ze wszystkie mają).
Powodzonka życze w modach.

_________________
Pozdrawiam
Loop
A4 Avant CDN 2.0 TFSi Quattro 2010(kasacja)
BMW F30 Estoril Blue
S-Max


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2011 17:59:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Podobaja mi się B8, b.zgrabne autka. Z drugiej jendka strony jakim cudem w tak drogim aucie (bo tanie nie jest) nie ma komputera????, troche zenada.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi a4 b8 avant
PostNapisane: 18.wrz.2011 18:22:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
paffcio001 napisał(a):
I jeszcze jedno czy orientuje sie ktoś może zrobić tak, aby przy odpalaniu auta wskaźniki obrotomierza i prędkościomierza wędrowały w jedną i drugą stronę ?

Jeżeli to konstrukcja podobna jak zegary w najnowszych VW to tzw.needle sweep ponoć może być zakodowany tylko w fabryce zegarów (notabene w Czechach). W gotowych zegarach nie da sie tego dokodować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2011 19:24:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2011 14:45:59
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
Dzięki chłopaki,

mi też się podoba, szczególnie przód i te kocie reflektorki
jak wchodzę do garażu i otwieram samochód zapalaja sie ledy i przeciw migielne i od razu robi mi się banan na twarzy :)

levis1991
też właśnie nad tymi felgami myślałem wyglądałby mniej więcej tak
Obrazek

co do zegarów to jakaś poraszka. Kolega nie zwrócił uwagi i nie zamówił tego komutera (jakieś 600 pln) ale żeby w samochodzie za prawie 140 tys nie było kompa i trzeba było dokupować. przeginają.

na 19 cali to sie raczej nie zdecyduję profil 40 uważam że to max na nasze cudowne drogi. Na pewno lepiej by wyglądały ale niestety trzeba też myśleć praktycznością.

zioolko

czyli z tym kompem to trzeba by najwyżej cały wymieniać tak ?

Dzieki

_________________
Paffcio

A4 B8 2.0 tdi Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2011 14:57:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Pod 200PS nie potrzebne ci większe turbo. To z CAGA daje radę, są spore bonusy od fabryki :peace:

Obrazek

Seria miała 153 KM i 326 Nm, po programie wyszło 186 KM i 396 Nm :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2011 16:22:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Wiecie może od którego roku poprawili te 2.0tdi w a4/a6.
Znając życie to wogóle go nie poprawili.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2011 16:52:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
W B8 napewno są już ok :peace: I zdaje się w poliftowych B7 też (?)

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2011 16:56:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
designer napisał(a):
W B8 napewno są już ok :peace: I zdaje się w poliftowych B7 też (?)


W b7 były jeszcze stare pierdy :)

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2011 17:02:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
2rafal7 napisał(a):
designer napisał(a):
W B8 napewno są już ok :peace: I zdaje się w poliftowych B7 też (?)


W b7 były jeszcze stare pierdy :)

Właśnie wszyscy piszą zdaje się :D
Bo tak podkręcic do 200KM i będzie tanie toczydło w domu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2011 17:04:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Ale po lifcie już chyba nie pękały głowice :?:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2011 17:36:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
designer napisał(a):
Ale po lifcie już chyba nie pękały głowice :?:


może i nie pękały, ale zacierały się motory przez wadliwą pompe oleju :).

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2011 17:44:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
2rafal7 napisał(a):
designer napisał(a):
Ale po lifcie już chyba nie pękały głowice :?:


może i nie pękały, ale zacierały się motory przez wadliwą pompe oleju :).

To widze,że lepiej zainwestowac w 2.0tfsi+virus.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2011 17:48:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
rafala6 napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
designer napisał(a):
Ale po lifcie już chyba nie pękały głowice :?:


może i nie pękały, ale zacierały się motory przez wadliwą pompe oleju :).

To widze,że lepiej zainwestowac w 2.0tfsi+virus.


czy te z CR sa ok pokarze czas, na razie ludzie chwalą.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2011 19:44:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2007 12:06:13
Posty: 100
Lokalizacja: WaRszawa
rafala6 napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
designer napisał(a):
Ale po lifcie już chyba nie pękały głowice :?:


może i nie pękały, ale zacierały się motory przez wadliwą pompe oleju :).

To widze,że lepiej zainwestowac w 2.0tfsi+virus.


Ja mam 2.0 TFSi Quattro i bierze mi 0,5l oleju na 1000km !!
To jest dopiero żenada!!!
Samochód ma przejechane 18000km ,strach pomyśleć co będzie przy 100 tysiach :(
A co do zegarów to bzdura ,że nie można tego zakodować .
U siebie to sam zrobiłem ,tak samo jak uaktywniłem Lap Timer oraz obniżanie lusterka przy włączaniu wstecznego...
Kabelek do laptopa plus wujek "Google" się kłania i po sprawie.

_________________
Pozdrawiam
Loop
A4 Avant CDN 2.0 TFSi Quattro 2010(kasacja)
BMW F30 Estoril Blue
S-Max


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2011 20:43:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Loop napisał(a):
A co do zegarów to bzdura ,że nie można tego zakodować.

W VW (golf6, scirocco, passat) można vagcomem zakodować needle sweep dopiero od 2010 wzwyż
przy modelach z 2009 nie wszystkim się udaje. W polo 6R nie da się vagcomem nic zdziałać - tylko fabryka.
Widać w zamian za utrudnienie z component protection audi ułatwiło sprawę z kodowaniem zegarów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2011 12:55:15 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Wow :) kolejne B8 na forum. Ładnie i miło.

A jak sprawa wygląda przy kolektorze ssącym ?

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2011 08:28:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2007 13:40:50
Posty: 369
Lokalizacja: pomorskie GKW...
ładna sztuka ;) opcję ze wskazówkami bez problemu ustawiasz VAG-iem lub VCDS kodowanie długie, robiłem tak koledze w jego B8, co do dokładki s-line to musisz zmienić tylny zderzak niestety sama dokładka nie pasuje do zwykłego zderzaka :/

_________________
B7 A4Q BPW 06' manual 2009 =>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2011 12:01:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2008 13:06:15
Posty: 49
Lokalizacja: lubelskie
Ten front naprawdę robi robotę !
Bezawaryjności życzę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: