Od dawna po głowie chodził pomysł by kupić jakąś Audi Turbo Quattro punkt kulminacyjny nastąpił w poniedziałek od kilku dni obserwowałem aukcje wybór padł na 200 na czarnych tablicach
telefon do właściciela pogadaliśmy wysłał sporo zdjęć najgorszych miejsc, we wtorek byliśmy po Audi.
Rok produkcji 1984
Co z wyposażenia:
-silnik 2.1 R5 Turbo na mechanicznym wtrysku o oznaczeniu JY czyli 182KM bez sondy lambda i katalizatora
-quattro z blokadami centralnego mechanizmu i tylnego dyferencjału
-klimatronik
-4 szyby elektryczne
-elektryczne lusterka
-fotele kubełkowe środek materiał boki obszywane czarną skórą wraz z rączkami i boczkami drzwi
-ramkowe zagłówki foteli
-komputer check
-duo sound
-centralny zamek
-elektrycznie wysuwana antena radia
-boczne małe szyby quattro
-tylna szyba quattro
-podświetlane rączki w podsufitce
-oryginalne radio Alpha sam tuner jedynie
Ogólnie Audi przestało dość sporo (podobno w jakieś szopie) przegląd ważny do 2008r
Silnik udało się wczoraj wieczorem odpalić z wielkim trudem. W baku było stare paliwo które zostało spuszczone układ paliwowy wypłukany, nowy filtr paliwa. Wtrysk mechaniczny rozebrany na części pierwsze rozkręcony rozdzielacz wymyty z syfu jaki się dostał ze starym paliwem. Same wtryskiwacze zastały się jeden jedynie delikatnie psikał pozostałe 4 w ogóle nie otwierały się pomogło dopiero większe ciśnienie (z kompresora) po czyszczeniu i odblokowaniu podają wszystkie równomiernie paliwo. Ktoś ustawiał kiedyś rozrząd i przestawił wałek rozrządu o jeden ząb, oraz jakiś domorosły mechanik chciał (próbował je odpalać) i przestawił nie wiadomo czemu aparat zapłonowy o 180 stopni...
To wszystko zostało ustawione jak należy. Po tych zabiegach i zalaniu nowego paliwa 200 odpaliła, dobry znak najwyraźniej chce wrócić bardzo na drogi
W miara możliwości czasowych prace przy 200 będą postępowały do przodu w pierwszej kolejności silnik zostanie wyciągnięty rozebrany na części pierwsze i złożony na nowo by Audi mogło się poruszać o własnych siłach chociażby po podwórku na razie