.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lis.2024 21:10:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro
PostNapisane: 04.cze.2015 14:08:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2014 19:37:00
Posty: 110
Lokalizacja: Szydłowiec
Auto: Audi 200 C3 Typ44 2.1 turbo quattro
Od dawna po głowie chodził pomysł by kupić jakąś Audi Turbo Quattro punkt kulminacyjny nastąpił w poniedziałek od kilku dni obserwowałem aukcje wybór padł na 200 na czarnych tablicach :) telefon do właściciela pogadaliśmy wysłał sporo zdjęć najgorszych miejsc, we wtorek byliśmy po Audi.
Rok produkcji 1984
Co z wyposażenia:
-silnik 2.1 R5 Turbo na mechanicznym wtrysku o oznaczeniu JY czyli 182KM bez sondy lambda i katalizatora
-quattro z blokadami centralnego mechanizmu i tylnego dyferencjału
-klimatronik
-4 szyby elektryczne
-elektryczne lusterka
-fotele kubełkowe środek materiał boki obszywane czarną skórą wraz z rączkami i boczkami drzwi
-ramkowe zagłówki foteli
-komputer check
-duo sound
-centralny zamek
-elektrycznie wysuwana antena radia
-boczne małe szyby quattro
-tylna szyba quattro
-podświetlane rączki w podsufitce
-oryginalne radio Alpha sam tuner jedynie :P

Ogólnie Audi przestało dość sporo (podobno w jakieś szopie) przegląd ważny do 2008r
Silnik udało się wczoraj wieczorem odpalić z wielkim trudem. W baku było stare paliwo które zostało spuszczone układ paliwowy wypłukany, nowy filtr paliwa. Wtrysk mechaniczny rozebrany na części pierwsze rozkręcony rozdzielacz wymyty z syfu jaki się dostał ze starym paliwem. Same wtryskiwacze zastały się jeden jedynie delikatnie psikał pozostałe 4 w ogóle nie otwierały się pomogło dopiero większe ciśnienie (z kompresora) po czyszczeniu i odblokowaniu podają wszystkie równomiernie paliwo. Ktoś ustawiał kiedyś rozrząd i przestawił wałek rozrządu o jeden ząb, oraz jakiś domorosły mechanik chciał (próbował je odpalać) i przestawił nie wiadomo czemu aparat zapłonowy o 180 stopni...
To wszystko zostało ustawione jak należy. Po tych zabiegach i zalaniu nowego paliwa 200 odpaliła, dobry znak najwyraźniej chce wrócić bardzo na drogi ;)
W miara możliwości czasowych prace przy 200 będą postępowały do przodu w pierwszej kolejności silnik zostanie wyciągnięty rozebrany na części pierwsze i złożony na nowo by Audi mogło się poruszać o własnych siłach chociażby po podwórku na razie :P

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo 0.65bar JY 84'
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro
PostNapisane: 04.cze.2015 20:03:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
no popatrz
następna wanna gdzies puscila bąka znamionującego życie ??
oby tak

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro
PostNapisane: 04.cze.2015 22:12:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
powodzenia życzę w odchwaszczaniu 200:)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro
PostNapisane: 05.cze.2015 08:18:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Lukasik napisał(a):
powodzenia życzę w odchwaszczaniu 200:)



Worek pieniędzy potrzebny... a może i więcej

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro
PostNapisane: 05.cze.2015 15:12:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2008 00:43:30
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
JY... Myslałem, że 2.1 to tylko KG, kolega pewnie się liczy, że tanio i łatwo nie będzie :D

_________________
C3 1.8S Pb+LPG 2007-06.10.2009 [*]
C3 2.2E Pb 2009-2020
B3 1.8S Pb+LPG 2013-2016
B5 1.8T Pb 2016-2021
D2 4.2 Pb+LPG 2021-?
B5 2.8Q Pb+LPG 2021-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro
PostNapisane: 05.cze.2015 16:45:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2009 01:14:06
Posty: 879
Lokalizacja: Łobez ZLO
Auto: 2x C3, 2x A6 C4
Widząc jak ACK odżyło u karol89 jestem pewien, że 200 już niedługo będzie miała ten sam blask jak przy opuszczaniu fabryki ;)
życzę powodzenia w reanimacji starego kanciastego tapczanu :peace:

PS. coś się paliło na dolocie? biały nalot od gaśnicy?

_________________
Było:100 C3 2.5 TDI 1T x3, 406 1.9TD XUD, 80 B3 Sport Edition 1.8PM, 100 C4 2.3 NG, 100 C3 2.0 TD NC, A6 C4 2.6 ABC, A6 C4 2.5TDI AEL, 406 2.0HDI RHZ, Octavia 1.8T AUM, A4 B5 1.8 ADR, A6 C4 2.6 quattro, 80 B3 1.6TD SB, Passat B5FL 1.9TDI AWX, A6 C4 2.5TDI AEL
Renault Laguna II 1.9 dCI F9Q 750 2008-...
Honda Shadow VT600 `96 2012-...
Audi 100 C3 2.5 TDI 1T 2009-...
Audi A6 C4 2.6 ABC quattro 2015-...
Audi 100 C3 1.8 4B 2018-...
Audi A6 C4 2.5 TDI AEL + czips 2019-...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro
PostNapisane: 05.cze.2015 20:38:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2014 19:37:00
Posty: 110
Lokalizacja: Szydłowiec
Auto: Audi 200 C3 Typ44 2.1 turbo quattro
Dzięki, wiem ile takie odbudowy kosztują i ile z tym schodzi tak że spoko :peace:
Myślę że tylko siły i wytrwałości mi starczy jak coś nie będzie szło nie po myśli :P

_________________
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo 0.65bar JY 84'
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro
PostNapisane: 05.cze.2015 21:42:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2014 19:37:00
Posty: 110
Lokalizacja: Szydłowiec
Auto: Audi 200 C3 Typ44 2.1 turbo quattro
Dokladnie ja tez myslalem ze to KG a jak wyczyscilem rdze z bloku zobaczylem oznaczenie JY
Od razu do wuja google i powiedzial ze to blizniak z KG ;)
Poprzedni wlasciciel a raczej "mechanicy znachorzy" chcieli usilnie odpalic 200 ale bez skutecznie psikajac plaka az się zapalily opary na silniku z plaka i ktos gasil gasnica :P

_________________
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo 0.65bar JY 84'
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro
PostNapisane: 09.cze.2015 21:15:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2014 19:37:00
Posty: 110
Lokalizacja: Szydłowiec
Auto: Audi 200 C3 Typ44 2.1 turbo quattro
Dzisiaj pierwsze nowe części w 200 :-P
Siłowniki maski bo w kiedyś chciała mi głowę uciąć :evil:
Obrazek Obrazek
Środek nie sprzątany puki co nie ma kiedy (praca, praca,praca)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
W tym tygodniu silnik powinien wylecieć z 200 zostanie rozebrany na czynniki pierwsze i będzie widać w jakim stanie jest wszystko. Będę aktualizował temat na bieżąco :ok:

_________________
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo 0.65bar JY 84'
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro
PostNapisane: 10.cze.2015 21:45:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2014 19:37:00
Posty: 110
Lokalizacja: Szydłowiec
Auto: Audi 200 C3 Typ44 2.1 turbo quattro
No to długo nie czekała 200 na wyjecie silnika dzisiaj była "chwila" czasu to wytargaliśmy z bratem silnik.
Znalazła się przyczyna dlaczego sprzęgło się zablokowało po wciśnięciu może z 5 razy pękło mocowanie łożyska oporowego. Turbo ładnie wygląda nie ma luzu wirnik nie poobcierana muszla nigdzie ,sucho w wężach w dolocie. Znalazłem kartkę z wymiany oleju pod maską nawet nie widać już czym było na niej pisane jedynie cień w papierze pozostał.
Wymiana oleju w 2006r przy przebiegu 246807km na dzień dzisiejszy ma 265895km filtry nie chciały się ruszyć uszczelki filtrów oleju tak się przyssały do podstaw :galy:
Dzisiaj jeszcze zacząłem myć elementy dolotu z syfu jaki się nazbierał przez tyle lat. Do końca tygodnia silnik powinien być w częściach i będzie wiadomo jakie działania podjąć :D
Tracza jak i reszta elementów sprzęgła są oryginalne. Docisk,zamach zostają nie są pościerane nie mają wżerów. Tarcza sprzęgłowa dostanie nowe okładziny, te nie są złe ale lekko przypalone.
Trochę fotek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo 0.65bar JY 84'
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro
PostNapisane: 10.cze.2015 22:12:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2009 01:14:06
Posty: 879
Lokalizacja: Łobez ZLO
Auto: 2x C3, 2x A6 C4
Konkret robota, to mi się podoba. Intercoolum wygląda jak u mnie w TDI ;)
Czekam na dalsze wieści z placu boju.

_________________
Było:100 C3 2.5 TDI 1T x3, 406 1.9TD XUD, 80 B3 Sport Edition 1.8PM, 100 C4 2.3 NG, 100 C3 2.0 TD NC, A6 C4 2.6 ABC, A6 C4 2.5TDI AEL, 406 2.0HDI RHZ, Octavia 1.8T AUM, A4 B5 1.8 ADR, A6 C4 2.6 quattro, 80 B3 1.6TD SB, Passat B5FL 1.9TDI AWX, A6 C4 2.5TDI AEL
Renault Laguna II 1.9 dCI F9Q 750 2008-...
Honda Shadow VT600 `96 2012-...
Audi 100 C3 2.5 TDI 1T 2009-...
Audi A6 C4 2.6 ABC quattro 2015-...
Audi 100 C3 1.8 4B 2018-...
Audi A6 C4 2.5 TDI AEL + czips 2019-...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro
PostNapisane: 13.cze.2015 17:54:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2014 19:37:00
Posty: 110
Lokalizacja: Szydłowiec
Auto: Audi 200 C3 Typ44 2.1 turbo quattro
Dziś znów trochę czasu wolnego było to zabrałem się za rozbieranie silnika w 200
No to więc tego :mrgreen:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wie może ktoś czy idzie dostać oringi na okuwki wtryskiwaczy paliwa widoczne resztki oringów na zdjęciach
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wał jak i panewki ładnie wyglądają więc raczej ich nie bedę zmieniać, silnik dostanie nowe pierścienie na tłoki, zregenerowaną głowicę, nowe simeringi, uszczelniacze, uszczelki czyli wszytko to czego mu potrzeba by mógł służyć jeszcze długo długo :mrgreen:
Turbo wygląda również dobrze 84r z tego co widać więc oryginalne.
Silnik wewnątrz ma trochę nagaru wiadomo jakie wcześniej oleje były :-P
Silnik i tak do śrubki będzie rozebrany to wymyje nagar z wnętrza bloku i jego elementów by było czysto.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Będę zawoził głowice do regeneracji to wezmę i wał niech go kontrolnie pomierzą fachowcy :ok:
Więcej info już nie długo

A właśnie zapomniał bym jak by ktoś mógł podać mi momenty dokręcania korbowodów i podpór głównych wału i siedlisk wałka rozrządu był bym niezmiernie wdzięczny :peace:

_________________
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo 0.65bar JY 84'
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro
PostNapisane: 13.cze.2015 19:57:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10333
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Po co porozbierałeś ten silnik??

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro
PostNapisane: 13.cze.2015 20:15:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2014 19:37:00
Posty: 110
Lokalizacja: Szydłowiec
Auto: Audi 200 C3 Typ44 2.1 turbo quattro
Przecież nie dla zaspokojenia ciekawości co w nim jest :peace: stała długo nie odpalana nawet. A nie widać by ktoś tam doglądał do silnika jak wyjechała z fabryki.
Rozebrany celem "odświeżenia" nic złego mu się nie stanie.
W sumie silnik to pierwszy element 200 co został rozebrany :D :D :D

_________________
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo 0.65bar JY 84'
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro
PostNapisane: 13.cze.2015 23:01:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Stara zasada - jak coś jest dobre, to się tego nie rusza...

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro
PostNapisane: 14.cze.2015 00:50:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2014 19:37:00
Posty: 110
Lokalizacja: Szydłowiec
Auto: Audi 200 C3 Typ44 2.1 turbo quattro
Proszę was...jak bym slyszal jakis (sorry) volcwagenowcow co robia swoje grube "projeGT-y" kupujac stara jette albo golfa za 2-3tys robia tam najpierw glebe zakladaja jakies fikusne felgi a do silnika nikt nie doglada, po co przeciez tego nie widac i silnik (umowmy się ze dziala jakoś, chcociazby odpala i ma na tyle sily by ruszyc z miejsca)
Powtarzam auto stalo dlugo od 2008r brak w nim przegladu o tamtej pory prawdopodobnie stalo nie odpalane nawet razu!
Samochod ma 31lat i podobno 265tys na zegarach i nikt mi nie powie ze ten silnik jest w zaje..stym stanie...
Rozbieram go bo chce skontrolowac co z nim jest nie tak. Ogolnie silnik jest w dosc dobrym stanie. Mnie z bratem udalo się go odpalic bo żaden z poprzednich wlascicieli ani mechanikow ktorzy się brali za niego nie dalo rady.
To co widac po pierwszych ogledzinach to prowadnice zaworowe sa do wymiany lacznie z uszczelniaczami zaworowymi, podobnie uszczelki simmeringi i tym podobne.
Ja rozumiem ze ludzie robia tez swapy kupuja silnik z samochodu niewiadomego stanu i nawet nie obmywajac go z brudu z zewnatrz klada do swoich "projektow" ja wole silnik jak i reszte podzespolow w aucie miec zrobione porzadnie. Z reszta moje pierwsze Audi zaczynalo podobnie jakoś nic mu się nie dzieje zlego po zlozeniu silnika od nowa na czesciach nowych ktore wymagaly tego by je wymienic.

_________________
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo 0.65bar JY 84'
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro
PostNapisane: 14.cze.2015 01:05:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Twoje auto, rób ;)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro
PostNapisane: 14.cze.2015 08:29:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10333
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Mnie uczyli , że sprawdza się kamerą gładzie, zalewa naftę na pierścienie, robi się płukankę, zalewa nowe oleje ,sprawdza ciśnienie na cylindrach, na zimno i po rozgrzaniu, potem trochę rozjeździć , jak bierze olej/dymi to wiadomo, w tym modelu góra do prostej roboty. Ale żeby zaglądać z ciekawości to tak trochę ...hmm. A to ze stał kilka lat nic nie ma do rzeczy , ja uruchomiłem auto z 60 lat które stało ponad 30, i oprócz wymiany uszczelek, i regulacji zaworów nic nie robione jeździ do dziś.

P.S Nie denerwuj się, nie podniecaj ,nie obrażaj , rozbieraj sobie dłub , lepiej jak byś miał wódkę pic :P

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro
PostNapisane: 14.cze.2015 09:37:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2014 19:37:00
Posty: 110
Lokalizacja: Szydłowiec
Auto: Audi 200 C3 Typ44 2.1 turbo quattro
Ja wole rozebrac i zlozyc od nowa. Dokladnie moje auto więc silnik bedzie zlozony od nowa na pewno parametry mu się nie pogorsza. To nie jest pierwszy czy drugi skladany silnik ;)
I pisalem przeciez ze nie z ciekawosci zagladam do silnika, poczytaj jednak troche ze zrozumieniem zamiast się napinac faktem dlaczego porozbieralem silnik.
Dla mnie oprucz tego ze ma jezdzic ma tez wygladac auto ma byc czyste nie tylko z zewnatrz czy wewnatrz ale i również pod maska. A tego nie da się zrobic nie wyjmujac silnika również.
Sa rozni mechanicy i ich podejscia do sprawy jedni sa już podnieceni jak uruchomia starego dziadka po 30 latach i uwazaja ze jest z tym silnikiem wszystko ok bo przeciez chodzi i sa tacy co rozbieraja silnik po kilkuletnim postoju by wymienic/zregenerowac co nalezy i miec frajde z jazdy i spokojna glowe ze nic mu się nie stanie gdzies w drodze.
Pozdro :)

_________________
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo 0.65bar JY 84'
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro
PostNapisane: 14.cze.2015 20:45:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2388
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Oczywiście, że Twoje auto i silnik i robisz z nim co chcesz, rozumiem wyjęcie silnika w celu odswieżenia komory i samego silnika, ale rozbieranie i składanie "dla zasady"....po co??
Silnik najlepiej złożony jest w fabryce, tam się pakuje najlepsze części, pierścienie które założysz, będą wymagały dotarcia, jak zrobisz to źle, to będzie więcej bałaganu niż pożytku...jeszcze dochodzi ryzyko, że zrobisz ciśnienie na górze - poleci dół silnika...
Ot moje zdanie....auto fajne....

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: