Witam witam siemaneczko.
Niedawno po solidnych oględzinach stałem się posiadaczem A4 B5 z motorem jakiego szukałem czyli 1.8 z turbiną.
Rocznik: sierpień 2000 (my01)
Silnik: 1.8T AWT
Skrzynia biegów: manualna
Moc: Standard 150 KM
Zawieszenie: 1BE
Hamulce - seria
Wyposażenie:
- skórzane fotele w wersji standard/bieda (?) z grzaniem tylnej części ciała
- pół fis
- dość zmęczona kierownica 3 ramienna s-line
- klima automatyczna
Plany długoterminowe:
- Ogarnąć audio -
zrobione- Może jakieś 17 cali na lato, chociaż te felgi co są obecnie całkiem mi się podobają -
zrobione- Wizyta u lakiernika celem usunięcia tego co szpeci. -
zrobione- Zmiana 17' na 18' -
zrobione- Oryginalny podłokietnik -
zrobione- Downpipe - był i nie ma (znowu kat)
Focisze:
Setup Letni 2017Setup Letni 2018Co i kiedy się popsuło(tfu) / zostało zrobione w wyniku eksploatacji:
203 300 olej (Motul 5w40 8100) + filtry
208 000 kompletny rozrząd (co tylko się dało wymienić jest nowe)
212 600 olej i filtry (dalej na motul 5w40 8100) + czujnik położenia wałka rozrządu
marzec 2017 klocki i zaciski ate na przodzie
kwiecień 2017 w końcu setup na lato
sierpień 2018 ogarnięty temat tylnej belki, który się ciągnął za mną od czasu kupna auta (przeszło 2 lata) + jak już trzeba było to do kompletu hamulce i klocki.
26 listopad 2018 wymiana przegubu z lewej (ruville) + oba paski wieloklinowe (bosch)Do zrobienia:- górne mocowania tylnych amortyzatorów (ponoć wymiana jakiś gum czy czegoś takiego)
- uszczelka chłodniczki oleju - delikatnie się poci
Możliwe, że jeszcze w tym roku albo na początku przyszłego koniec historii z audi i sprzedaż. Ale wpierw ogarnięcie jeszcze tych 2 bolączek.